Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 4K/36/2010
Telemont, a.s. v konkurze
-
Úpadca
Telemont, a.s. v konkurze
IČO: 35824620
Trnavská cesta 102
82009 Bratislava
- Druh Zápisnica zo zasadnutia veriteľského výboru
- Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 16 z roku 2012 dňa 24.1.2012
- Spisová značka - súd 4K/36/2010
- Spisová značka - správca 4K/36/2010 S1188
-
Správca
Jozef Malich
Záhradnícka 30
82108 Bratislava
Druh: Fyzická osoba
Kontakt: +421 2 321 86 302, jozef.malich@etp-mb.sk -
Súvisiace odkazy
Zoznam konaní v kraji: Bratislavský.
Podania z Obchodného vestníka: Konkurzy a reštrukturalizácie - Oznámenia správcov.
Konania firmy Telemont, a.s. v konkurze.
Hospodárske výsledky firmy Telemont, a.s. v konkurze.
Zápisnica z VI. zasadnutia veriteľského výboru
úpadcu TELEMONT, a.s. v konkurze, so sídlom na ul. Trnavská cesta č. 102, 820 09 Bratislava, IČO 35 824 620 zapísaný v OR OS Bratislava I. , oddiel Sa, vložka č. 3139/B konaného dňa 16.01. 2012 v kancelárii správcu na Záhradníckej ul. č. 30 v Bratislave so začiatkom o 11.00 hod.
Program zasadnutia:
1. Prezencia účastníkov zasadnutia veriteľského výboru
2. Otvorenie VI. zasadnutia veriteľského výboru
3. Správa správcu o stave konkurzu od posledného zasadnutia veriteľského výboru (pohľadávky proti podstate a náklady konkurzu, súdne konania vyvolané konkurzom, a udelenie prípadných záväzných pokynov súvisiacich s týmito vecami )
4. Informácie týkajúce sa speňažovania majetku úpadcu – vyhodnotenie neúspešného ponukového konania na predaj pohľadávok a dohodnutie ďalšieho postupu
5. Ukončenie platnosti nájomnej zmluvy v doterajších priestoroch, ukončenie doterajších dohôd o vykonaní práce v prospech úpadcu (personalistika, ekonomika, administratíva, IT) a rozhodnutie o uzavretí novej nájomnej zmluvy a novom spôsobe zabezpečenia vykonávaných prác (personalistika, ekonomika, administratíva, IT)
6. Rôzne
7. Ukončenie VI. zasadnutia veriteľského výboru
Predseda zasadnutia : JUDr. Filip Chytrý - ITC – Invest & Trade Consulting, s.r.o
Zapisovateľ: : JUDr. Filip Chytrý - ITC – Invest & Trade Consulting, s.r.o
1. Prezencia účastníkov zasadnutia veriteľského výboru
Prítomní členovia veriteľského výboru (ďalej len členovia VV“):
ITC – Invest & Trade Consulting, s.r.o. s počtom hlasov 1 628 866 zastúpená konateľom JUDr. Filipom Chytrým. (pre účely hlasovania veriteľského výboru 1 hlas )
Murat, s.r.o. s počtom hlasov 141 018 zastúpená splnomocneným zástupcom JUDr. Vojtechom Hotváthom (pre účely hlasovania veriteľského výboru 1 hlas )
Eltodo Osvetlenie, s.r.o. s počtom hlasov 32 736 zastúpená konateľom Ing. Vítězslavom Chmelíkom. (pre účely hlasovania veriteľského výboru 1 hlas )
2. Otvorenie zasadnutia veriteľského výboru
Predseda zasadnutia veriteľského výboru po prezencii otvoril zasadnutie veriteľského výboru a privítal prítomných členov VV a správcu.
3. Správa správcu o stave konkurzu od posledného zasadnutia veriteľského výboru v zmysle § 37 ods. 5 ZKR a v zmysle § 85 ods. 1 ZKR (pohľadávky proti podstate a náklady konkurzu, súdne konania vyvolané konkurzom, a udelenie prípadných záväzných pokynov súvisiacich s týmito vecami )
3.1. Správca členom VV prezentoval správu o stave konkurzného konania od V. zasadnutia veriteľského výboru najmä o pohľadávkach proti podstate. Správca súčasne predložil k rokovaniu VV všetkým členom VV zoznam pohľadávok proti podstate a to prostredníctvom e-mailu dňa 13.01. 2012. Členovia VV zobrali tento zoznam pohľadávok proti podstate ako aj informáciu správcu k tomuto zoznamu na vedomie a bez vecných pripomienok.
3.2. Správca členom VV prezentoval správu o súdnych konaniach proti správcovi ( konania týkajúce sa prihlásených popretých pohľadávok prípadne konania týkajúce sa určenia pohľadávok proti podstate ). Správca členov VV informoval, že k 18.10 2011 (potvrdenie súdu) je voči správcovi vedených celkovo 13 konaní o 1.282.214,40 €,- € (najmä navrhovatelia Murat, s.r.o., Sociálna poisťovňa, Mesto Nová Baňa). Správca členom VV zaslal e-mailom scan potvrdenia súdu o konaniach vedených proti správcovi.
4. Informácie týkajúce sa speňažovania majetku úpadcu – vyhodnotenie neúspešného ponukového konania na predaj pohľadávok a dohodnutie ďalšieho postupu
Na základe uvedeného správca konštatoval, že v prebiehajúcom konkurze bol speňažený všetok hnuteľný ako i nehnuteľný majetok. Jediným nespeňaženým majetkom tak ostávajú pohľadávky úpadcu v celkovej nominálnej výške ku dňu konania VI. zasadnutia VV 1.120.490,65 € a to v rôznej bonite a rôznej kvalite ich zdokumentovania. Zoznam týchto pohľadávok úpadcu správca zaslal opätovne členom VV mailom zo dňa 13.01. 2012.
V zmysle záväzného pokynu veriteľského výboru zo dňa 09.08. 2011, schválenom na V. zasadnutí VV, správca zorganizoval ponukové konania na postúpenie pohľadávok úpadcu patriacich do všeobecnej podstaty nasledovne :
A/ I. kolo ponukového konania vyhlásil zverejnením v OV č. 207/2011 zo dňa 27.10. 2011 pričom predmetom ponukového konania boli pohľadávky úpadcu v celkovej nominálnej výške 1.154.071,48 EUR, ktoré sa odpredajú záujemcovi, ktorý ponúkne za ich postúpenie najvyššiu kúpnu cenu minimálne však vo výške 75 % ich z ich nominálnej výšky. V lehote na predkladanie ponúk, správcovi nepredložil ponuku žiadny záujemca. Ponukové konanie správca vyhodnotil ako neúspešné.
B/ II. kolo ponukového konania vyhlásil zverejnením v OV č. 214/2011 zo dňa 08.11. 2011 pričom predmetom ponukového konania boli pohľadávky úpadcu v celkovej nominálnej výške 1.154.071,48 EUR, ktoré sa odpredajú záujemcovi, ktorý ponúkne za ich postúpenie najvyššiu kúpnu cenu minimálne však vo výške 50 % ich z ich nominálnej výšky. V lehote na predkladanie ponúk, správcovi nepredložil ponuku žiadny záujemca. Ponukové konanie správca vyhodnotil ako neúspešné.
C/ III. kolo ponukového konania vyhlásil zverejnením v OV č. 230/2011 zo dňa 01.12. 2011 pričom predmetom ponukového konania boli pohľadávky úpadcu v celkovej nominálnej výške 1.154.071,48 EUR, ktoré sa odpredajú záujemcovi, ktorý ponúkne za ich postúpenie najvyššiu kúpnu cenu minimálne však vo výške 25 % ich z ich nominálnej výšky. V lehote na predkladanie ponúk, správcovi nepredložil ponuku žiadny záujemca. Ponukové konanie správca vyhodnotil ako neúspešné.
D/ IV. kolo ponukového konania vyhlásil zverejnením v OV č. 236/2011 zo dňa 09.12. 2011 pričom predmetom ponukového konania boli pohľadávky úpadcu v celkovej nominálnej výške 1.154.071,48 EUR, ktoré sa odpredajú záujemcovi, ktorý ponúkne za ich postúpenie najvyššiu kúpnu cenu. V lehote na predkladanie ponúk, správcovi predložili ponuku 3 záujemcovia, pričom najvyššia ponuka predstavovala kúpnu cenu za celý predmet ponukového konania vo výške 33.700,- €. Ponukové konanie správca vyhodnotil ako úspešné. V zmysle bodu 6 podmienok ponukového konania však veriteľský výbor neschválil výsledky ponukového konania , čím sa celé ponukové konanie považuje za neúspešné.
Členovia VV neschválili výsledky ponukového konania najmä z toho dôvodu, že vzhľadom k predvianočnému obdobiu sa ponukového konania podľa ich názoru nezúčastnil dostatočne vysoký počet záujemcov čím sa nemusela dosiahnúť najvyššia možná kúpna cena. Podľa názoru členov VV je potrebné zorganizovať ešte jedno kolo ponukového konania za tých istých podmienok za akých prebehlo IV. kolo ponukového s jediným cieľom pokúsiť sa dosiahnuť vyšší výťažok zo speňaženia tohto majetku.
Po krátkej porade členov VV, títo hlasovali o nasledujúcom znení uznesenia č. 1 obsahom ktorého je záväzný pokyn vo veci týkajúcej sa ďalšieho postu pri speňažovaní majetkových práv úpadcu – pohľadávok :
Veriteľský výbor v konkurze na majetok úpadcu Telemont, a.s. so sídlom Trnavská cesta 102, P.O. BOX 88, Bratislava 820 09, IČO: 35824620 ukladá správcovi tento záväzný pokyn ohľadom V. kola ponukového konania na speňažovania majetkových práv úpadcu – pohľadávok:
· Minimálny čas na predloženie ponúk – v lehote 10 dní od zverejnenia
· Víťazom ponukového konania sa stane ten záujemca, ktorý ponúkne za postúpenie pohľadávok najvyššiu kúpnu cenu .
· Vyhodnotenie ponukového konania – nasledujúci deň o 14.00 hod. po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk v kancelárii správcu. Každý člen a záujemca VV má právo zúčastniť sa otvárania obálok a vyhodnotenia predložených ponúk. Prípadná neúčasť členov veriteľského výboru na otváraní obálok a vyhodnocovaní ponúk nebráni správcovi v otváraní obálok a vyhodnotení ponúk
· Správca je povinný vyhodnotenie V. kola ponukového konania, ktoré je organizované v súlade s týmto záväzným pokynom ako i v súlade s ustanovením § 92 ods. 1 písm. d) ZKR písomne doručiť členom VV a to prostredníctvom e-mailu a na dohodnuté adresy
Po hlasovaní veriteľského výboru sa konštatuje, že za uvedené uznesenie č.1 hlasovalo 100% hlasov, nikto nehlasoval proti a nikto sa nezdržal hlasovania.
5. Ukončenie platnosti nájomnej zmluvy v doterajších priestoroch, ukončenie doterajších dohôd o vykonaní práce v prospech úpadcu (personalistika, ekonomika, administratíva, IT) a rozhodnutie o uzavretí novej nájomnej zmluvy a novom spôsobe zabezpečenia vykonávaných prác (personalistika, ekonomika, administratíva, IT)
Správca informoval členov VV, že k 31.12. 2011 bola ukončená platnosť nájomnej zmluvy na nájom kancelárskych priestorov na Trnavskej ceste 102 v Bratislave. Predmetom nájmu boli kancelárske priestory o veľkosti 36 m² a spoločné priestory o veľkosti 10,20 m² . Mesačná cena za nájom týchto priestorov bola 626,90 €. Správca predložil členom VV možnosti ako zabezpečiť pre potreby konkurzného konania iné vhodné porovnateľné kancelárske priestory a za primerané nájomné. Členovia VV vyhodnotili ako najvýhodnejšiu možnosť prenajať obdobné kancelárske priestory v budove na Záhradníckej ul. č. 30 v Bratislave, ktoré má v nájme obchodná spoločnosť ETP Consulting, s.r.o. Správca upozornil, členov VV, že na uzavretie zmluvy je potrebný v zmysle §89 ZKR súhlas príslušného orgánu t. j. veriteľského výboru.
Správca súčasne informoval členov VV, že k 31.12. 2011 bol ukončený jediný riadny pracovný pomer so zamestnancom úpadcu, ktorý zabezpečoval v prospech úpadcu vedenie administratívno – kancelárskej agendy úpadcu (vybavovanie písomností, vybavovanie podnetov orgánov štátnej správy, samosprávy atď., vyhľadávanie podkladov pre potreby konkurzného konania, zabezpečenie dokumentácie z archívu a pod. ). Rovnako správca informoval členov VV, že k 31.12. 2011 boli ukončené aj Dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru, ktorými správca zabezpečoval v prospech úpadcu výkon účtovníckych prác vrátane účtovných závierok a daňových priznaní, výkon personálnych prác (vybavovanie podnetov orgánov štátnej správy , najmä Sociálna poisťovňa) a výkon prác IT technika (údržba servis existujúcich informačných technológií). Správca ukončil tieto pracovné vzťahy z dôvodu, že spôsob ich zabezpečenia nebol vzhľadom k rozsahu prác, už pre úpadcu výhodný a dotknutý vykonávatelia prác nemali záujem pokračovať vo výkone týchto činností jednak v zníženom rozsahu a jednak za zníženú odplatu. Správca preto predložil členom VV možnosti ako zabezpečiť pre potreby konkurzného konania tieto činnosti v prospech úpadcu. Členovia VV vyhodnotili ako najvýhodnejšiu možnosť zabezpečiť si komplexne tieto služby od obchodnej spoločnosti ETP Consulting, s.r.o a to v porovnateľnej kvalite a za primeranú odplatu. Správca upozornil členov VV, že na uzavretie zmluvy je potrebný v zmysle §89 ZKR súhlas príslušného orgánu t. j. veriteľského výboru.
Po krátkej porade členov VV, títo hlasovali o nasledujúcom znení uznesenia č. 2 obsahom ktorého je záväzný pokyn vo veci týkajúcej uzatvorenia podnájomnej zmluvy a zabezpečenia účtovníckych prác, personálnych prác, administratívno – organizačných prác a IT prác v prospech úpadcu :
Veriteľský výbor v konkurze na majetok úpadcu Telemont, a.s. so sídlom Trnavská cesta 102, P.O. BOX 88, Bratislava 820 09, IČO: 35824620 ukladá správcovi tento záväzný pokyn ohľadom uzatvorenia podnájomnej zmluvy a zabezpečenia účtovníckych prác, personálnych prác, administratívno – organizačných prác a IT prác v prospech úpadcu.
1. Správca je oprávnený uzavrieť Podnájomnú zmluvu medzi ETP Consulting, s.r.o. ako nájomcom a Telemont, a.s. v konkurze ako podnájomníkom na podnájom kancelárskych priestorov o veľkosti 25 m² a podnájom spoločných priestorov o veľkosti 15 m² v administratívnej budove na Záhradníckej ul. č. 30 v Bratislave za nájomné 400,- €/mesačne. Cena za podnájom je konečná a sú v nej zahrnuté aj služby s podnájmom spojené (voda, elektrina, teplo, upratovanie, odvoz smetí a pod. ). Zmluvu je správca oprávnený uzavrieť na dobu neurčitú s výpovednou lehotou pre prípad jej ukončenia 1 mesiac.
2. Správca je oprávnený uzavrieť Zmluvu o vykonaní prác medzi ETP Consulting, s.r.o. ako vykonávateľom a Telemont, a.s. v konkurze ako objednávateľom predmetom ktorej bude záväzok vykonávateľa vykonávať v prospech objednávateľa nasledujúce práce :
Cena za plnenie predmetu zmluvy je 850,- €/mesačne a sú v nej zahrnuté aj obvyklé hotové výdavky spojené s plnením predmetu zmluvy (náhradné IT diely, dodávka IT technológii, kancelárske potreby, používanie auta, PHM atď.) Zmluvu je správca oprávnený uzavrieť na dobu neurčitú v výpovednou lehotou pre prípad jej ukončenia 1 mesiac.
Po hlasovaní veriteľského výboru sa konštatuje, že za uvedené uznesenie č.2 hlasovalo 100% hlasov, nikto nehlasoval proti a nikto sa nezdržal hlasovania.
6. Rôzne:
V tejto časti sa členovia VV a správca dohodli, že ďalšie zasadnutie veriteľského výboru sa predbežne uskutoční v 6. mesiaci 2012v sídle správcu, pričom presný termín bude dohodnutý prostredníctvom e-mailovej komunikácie.
7. Ukončenie VI. zasadnutia veriteľského výboru : Predseda zasadnutia veriteľského výboru poďakoval prítomným členom veriteľského výboru a správcovi za účasť a ukončil jeho zasadnutie.
Na VI. zasadnutí VV výboru jeho členovia prijali nasledovné uznesenie:
Uznesenie č. 1:
Veriteľský výbor v konkurze na majetok úpadcu Telemont, a.s. so sídlom Trnavská cesta 102, P.O. BOX 88, Bratislava 820 09, IČO: 35824620 ukladá správcovi tento záväzný pokyn ohľadom V. kola ponukového konania na speňažovania majetkových práv úpadcu – pohľadávok:
· Minimálny čas na predloženie ponúk – v lehote 10 dní od zverejnenia
· Víťazom ponukového konania sa stane ten záujemca, ktorý ponúkne za postúpenie pohľadávok najvyššiu kúpnu cenu .
· Vyhodnotenie ponukového konania – nasledujúci deň o 14.00 hod. po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk v kancelárii správcu. Každý člen VV má právo zúčastniť sa otvárania obálok a vyhodnotenia predložených ponúk. Prípadná neúčasť členov veriteľského výboru na otváraní obálok a vyhodnocovaní ponúk nebráni správcovi v otváraní obálok a vyhodnotení ponúk
· Správca je povinný vyhodnotenie V. kola ponukového konania, ktoré je organizované v súlade s týmto záväzným pokynom ako i v súlade s ustanovením § 92 ods. 1 písm. d) ZKR písomne doručiť členom VV a to prostredníctvom e-mailu a na dohodnuté adresy
Uznesenie č. 2:
Veriteľský výbor v konkurze na majetok úpadcu Telemont, a.s. so sídlom Trnavská cesta 102, P.O. BOX 88, Bratislava 820 09, IČO: 35824620 ukladá správcovi tento záväzný pokyn ohľadom uzatvorenia podnájomnej zmluvy a zabezpečenia účtovníckych prác, personálnych prác, administratívno – organizačných prác a IT prác v prospech úpadcu.
1. Správca je oprávnený uzavrieť Podnájomnú zmluvu medzi ETP Consulting, s.r.o. ako nájomcom a Telemont, a.s. v konkurze ako podnájomníkom na podnájom kancelárskych priestorov o veľkosti 25 m² a podnájom spoločných priestorov o veľkosti 15 m² v administratívnej budove na Záhradníckej ul. č. 30 v Bratislave za nájomné 400,- €/mesačne. Cena za podnájom je konečná a sú v nej zahrnuté aj služby s podnájmom spojené (voda, elektrina, teplo, upratovanie, odvoz smetí a pod. ). Zmluvu je správca oprávnený uzavrieť na dobu neurčitú s výpovednou lehotou pre prípad jej ukončenia 1 mesiac.
2. Správca je oprávnený uzavrieť Zmluvu o vykonaní prác medzi ETP Consulting, s.r.o. ako vykonávateľom a Telemont, a.s. v konkurze ako objednávateľom predmetom ktorej bude záväzok vykonávateľa vykonávať v prospech objednávateľa nasledujúce práce :
Cena za plnenie predmetu zmluvy je 850,- €/mesačne a sú v nej zahrnuté aj obvyklé hotové výdavky spojené s plnením predmetu zmluvy (náhradné IT diely, kancelárske potreby, používanie auta, PHM atď.) Zmluvu je správca oprávnený uzavrieť na dobu neurčitú v výpovednou lehotou pre prípad jej ukončenia 1 mesiac.