Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 32K/4/2012

RODOS NR, s.r.o.

  • Úpadca RODOS NR, s.r.o.
    IČO: 36753203
    Lehotská 245/14
    949 01  Nitra
  • Druh Oznámenia súviasiace s dražbou majetku podliahajúceho konkurzu
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 87 z roku 2013 dňa 7.5.2013
  • Spisová značka - súd 32K/4/2012
  • Spisová značka - správca 32K/4/2012
Text

Mgr. Ladislav Barát, správca konkurznej podstaty úpadcu RODOS NR, s.r.o.,  so sídlom: Lehotská 245/14, 949 01  Nitra, IČO: 36 753 203, č.k.: 32K/4/2012 v súlade so záväzným pokynom veriteľského výboru zo dňa 23.04.2013 vyhlasuje v zmysle § 92 ods. 1 písm d/ Zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii: 

I. kolo verejného ponukového konania na speňaženie nehnuteľností nachádzajúcich sa v katastrálnom území Veľký Báb a pohľadávok z obchodného styku, kde tieto sa speňažujú ako časť podniku.

Majetok úpadcu bol zapísaný do všeobecnej podstaty, ktorej súpis bol zverejnený v Obchodnom vestníku č. OV 112/2012 zo dňa 12.06.2012. Jedná sa o nasledovné súpisové zložky majetku, ktorý je vo výlučnom vlastníctve úpadcu:

  • Byt č. 1, zapísaný na LV č. 1607, nachádzajúci sa v obci Báb, KÚ Veľký Báb, okres Nitra,  nachádzajúci sa vo vchode: 1A, na 1.p. v podiele 1/1, bytový dom 22 bytov, súpisné číslo 512, vchod č. 1A, 2B, 3C,  postavenom na parcele registra „C“ č. 157/4 – zast. plochy a nádvoria o výmere 628 m2, na parcele registra „C“ č. 157/6 – zast. plochy a nádvoria o výmere 279 m2 a na parcele registra „C“ č. 157/7 – zast. plochy a nádvoria o výmere 515 m2. Spoluvlastnícky podiel priestoru na spoločných častiach a spoločných zariadeniach domu a spoluvlastnícky podiel k vyššieuvedeným parcelám predstavuje 7176/118906. Súpisová hodnota predstavuje sumu 56 427€.

     

  • Byt č. 19, zapísaný na LV č. 1607, nachádzajúci sa v obci Báb, KÚ Veľký Báb, okres Nitra,  nachádzajúci sa vo vchode: 2B, na 3.p. v podiele 1/1, bytový dom 22 bytov, súpisné číslo 512, vchod č. 1A, 2B, 3C,  postavenom na parcele registra „C“ č. 157/4 – zast. plochy a nádvoria o výmere 628 m2, na parcele registra „C“ č. 157/6 – zast. plochy a nádvoria o výmere 279 m2 a na parcele registra „C“ č. 157/7 – zast. plochy a nádvoria o výmere 515 m2. Spoluvlastnícky podiel priestoru na spoločných častiach a spoločných zariadeniach domu a spoluvlastnícky podiel k vyššieuvedeným parcelám predstavuje 7061/118906. Súpisová hodnota predstavuje sumu 59 749€.

     

  • POHĽADÁVKY Z OBCHODNÉHO STYKU zverejnené  v OV 112/2012 zo dňa 12.06.2012 a v OV 197/2012 zo dňa 11.10.2012 a to:

     

    dlžník

    sídlo

    Faktúra

    suma

    dátum

    právny dôvod vzniku

    Obec Veľké Vozokany

    951 82  Veľké Vozokany

    20045

    3 218,16 €

    14.08.2010

    Rekonštrukcia miestnych komunikácií

    Obec Veľké Vozokany

    951 82  Veľké Vozokany

    20069

    1 863,12 €

    12.11.2010

    Rekonštrukcia chodníkov

    Spolu za dlžníka:

       

    5081,28€

       

    Infra-gas spol. s r.o.

    Rastislavova 12, Lužianky

    20840069

    5 814,04 €

    31.12.2008

    Realizácia plynu

    Infra-gas spol. s r.o.

    Rastislavova 12, Lužianky

    20840069

    1 242,68 €

    31.12.2008

    Realizácia plynu

    Spolu za dlžníka:

       

    7056,72€

       

    Voleková Zuzana

    Na Hôrke 41/3, Nitra-Diely

    22008

    277,56 €

    25.02.2012

    Nájomné za 2/2012

    Voleková Zuzana

    Na Hôrke 41/3, Nitra-Diely

    22012-1

    292,52 €

    25.03.2012

    Nájomné za 3/2012

    Spolu za dlžníka:

       

    570,08€

       

    Obec Pohranice

    951 02  Pohranice

     

    139 681,33 €

     

    výstavba kanalizácie - práce naviac

    Spolu za dlžníka:

       

    139681,33€

       

    SPOLU POHĽADÁVKY: 

       

    152389,41€

       

    Kúpna cena za uvedenú časť podniku nie je pre I. kolo verejného ponukového konania obmedzená, stanovená je vo výške najvyššej ponuky, ktorá však nemôže byť neprimeraná. Neprimeranosť ponuky bude posudzovať veriteľský výbor v zastúpení predsedu veriteľského výboru, ktorého posúdenie bude pre správcu záväzné; veriteľský výbor si vyhradzuje právo odmietnuť každú ponuku.

    Celková súpisová hodnota predmetného majetku bola stanovená na sumu: 268 565,41 EUR.

    Podmienky I. kola verejného ponukového konania:

     1. Návrhy sa podávajú osobne alebo poštou na adresu kancelárie správcu: Mgr. Ladislav Barát, Školská 3, 949 01  Nitra, v zalepenej obálke s výrazným označením   „Verejné ponukové konanie – konkurz RODOS NR, s.r.o. – neotvárať“ do 27.05.2013 do 12.00 hod.. Včas doručené ponuky na adresu kancelárie správca označí dátumom doručenia a poradovým číslom. Ponuka, ktorá nebude doručená do skončenia lehoty sa nebude považovať za riadne doručenú, aj keď bola odoslaná pred uplynutím lehoty. Zmeškanie lehoty nemožno odpustiť. Riadne doručená ponuka je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať ani vziať späť. Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku, inak sa na všetky jeho podané ponuky neprihliada. Na obálky, ktoré budú pre nedostatočné označenie otvorené nebude správca prihliadať.

    2. Obálka musí obsahovať:

  • Označenie, že sa jedná o ponuku na odkúpenie časti podniku úpadcu v rámci       I. kola verejného ponukového konania,
  • Označenie ponúkanej kúpnej ceny,
  • Doklad preukazujúci právnu subjektivitu právnickej osoby, originál alebo overenú fotokópiu výpisu z obchodného alebo živnostenského alebo iného registra nie staršiu ako 1 mesiac s označením obchodného mena, sídla a IČO; u fyzických osôb – nepodnikateľov sa uvedie meno, priezvisko, dátum narodenia, bydlisko a priloží sa fotokópia OP alebo rodného listu,
  • Doklad o zaplatení kaucie na kúpnu cenu.

    3. Účastník verejného ponukového konania je povinný zložiť na bankový účet, č.ú.: 2923858741/1100 vedený v Tatrabanke a.s. pobočka Nitra pod variabilným symbolom 3242012 minimálne 50% navrhovanej kúpnej ceny a túto skutočnosť preukázať už v návrhu. Predmetná úhrada sa považuje za kauciu. Kaucia sa považuje za riadne a včas uhradenú pripísaním na účet správcu najneskôr v poslednom dni určenom na doručovanie ponúk t.j. 27.05.2013 do 12.00 hod. Kauciu nie je možné zložiť iným spôsobom než ako je uvedené vyššie.

    4. Každý účastník je oprávnený podať len jeden návrh. V prípade viacerých takýchto návrhov od jedného účastníka sa bude prihliadať len na jeho návrh s najvyššou kúpnou cenou, kaucie zložené k ostatným návrhom tohto účastníka prepadnú v prospech konkurznej podstaty.

    5. Podmienkou na akceptáciu ponuky je doručenie ponuky záujemcu a poukázanie kaucie na účet správcu. Záväznú ponuku, ktorá nebude obsahovať niektoré z vyššieuvedených dokladov alebo údajov má právo správca odmietnuť a neprihliadať na ňu. V prípade ak dôjde k stretu ponúk podaním rovnakých najvyšších podaní dvoch alebo viacerých záujemcov, má prednosť tá ponuka, ktorá bola doručená správcovi skôr. V prípade neprimeranosti ponuky má správca v súčinnosti s veriteľským výborom právo odmietnuť všetky ponuky.

    6. Obhliadku predávaného majetku je možné vykonať v termíne a v čase dohodnutom so správcom konkurznej podstaty na tel.č.: 037/6512745 – kontaktná osoba: Jaroslava Švecová.

    7. Otváranie obálok s cenovými ponukami sa uskutoční v kancelárii správcu dňa 28.05.2013 o 09.00 hod.. Otváranie obálok s ponukami záujemcov vykoná správca konkurznej podstaty v prítomnosti predsedu veriteľského výboru o čom bude spísaná zápisnica.

    8. Víťaznú ponuku správca vyhodnotí do 10 dní od otvárania obálok, na ktorom správca v prítomnosti predsedu veriteľského výboru posúdi primeranosť ponuky/ ponúk, kde vo vyhodnotení zároveň vyzve víťaza verejného ponukového konania k uzatvoreniu Zmluvy o predaji časti podniku. V rovnakej lehote správca bude informovať všetkých účastníkov ponukového konania. V prípade, ak bude záujemca vyhodnotený ako úspešný v ponukovom konaní bude kaucia započítaná na úhradu kúpnej ceny a záujemca je povinný uzatvoriť so správcom Zmluvu o predaji časti podniku a najneskôr ku dňu jej podpisu uhradiť zvyšok kúpnej ceny a to v lehote 10 dní od doručenia výzvy správcu na uzatvorenie zmluvy o predaji časti podniku. V prípade, ak záujemca bez relevantného dôvodu odmietne uzatvoriť zmluvu o predaji časti podniku  alebo neuhradí doplatok kúpnej ceny prepadne uhradená kaucia v prospech konkurznej podstaty. Správca môže v takom prípade vyzvať účastníka ponukového konania, ktorého ponuka bola druhá najvyššia k uzatvoreniu zmluvy o predaji časti podniku  za ním ponúknutú kúpnu cenu a to za predpokladu, že aj táto ponuka bude veriteľským výborom vyhodnotená ako cenovo primeraná.

    9. Vyhodnotenie I. kola verejného ponukového konania správca zašle na zverejnenie v Obchodnom vestníku bezodkladne po vyhodnotení verejného ponukového konania. Neúspešným záujemcom správca uvoľní zložené kaucie najneskôr do 5 dní odo dňa vyhodnotenia ponúk.

    V Nitre dňa 30.04.2013

    Mgr. Ladislav Barát

    Správca