Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 7K/10/2017

ŠTRKOPIESKY a STAVOHMOTY, a.s.

  • Úpadca ŠTRKOPIESKY a STAVOHMOTY, a.s.
    IČO: 35685239
    Podhradská cesta 2
    03852  Sučany
  • Druh Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 163 z roku 2021 dňa 24.8.2021
  • Spisová značka - súd 7K/10/2017
  • Súd Okresný súd Žilina
  • Spisová značka - správca 7K/10/2017 S1242
Text

Verejné ponukové konanie – 2. kolo

 

JUDr. Erik Končok, správca úpadcu ŠTRKOPIESKY a STAVOHMOTY, a.s., so sídlom Podhradská cesta 2, 038 52 Sučany, IČO: 35 685 239, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Žilina, oddiel: Sa, vložka č.: 10771/L (ďalej len „Úpadca“), v súlade so záväzným pokynom príslušného orgánu, t.j. Okresného súdu Žilina vykonávajúceho funkciu veriteľského výboru v zmysle ust. § 39 ods. 1 zákon ač. 7/2005 Z.z. (ďalej len „Príslušný orgán“), ohľadne speňažovania majetku tvoriaceho všeobecnú podstatu Úpadcu, zverejňuje podmienky verejného ponukového konania speňaženia majetku Úpadcu nasledovne:

 

Správca vyhlasuje v zmysle ust. § 92 ods. 1 písm. d) zákona č. 7/2005 Z.z. druhé (2.)koloverejného ponukového konania na speňaženie majetku Úpadcu v zmysle zápisu v súpise všeobecnej podstaty Úpadcu, zverejnený v Obchodnom vestníku č.113/2020 dňa 15.06.2020, a to:

- položka súpisu č. 1 - vozidlo CITROEN Jumper Combi Tour, EVČ: MT 808 DC, počet najazdených kilometrov: 295.200, rok výroby 2012, v súpisovej hodnote 10.732,23 Eur (ďalej len „predmet speňaženia”),

s tým, že bližšia špecifikácia predmete speňaženia je uvedená v Znaleckom posudku č. 101/2019 zo dňa 21.11.2019, vypracovanom znalcom Znalecká organizácia PBT s.r.o., so sídlom Pr Rajčianke 49, 010 01 Žilina, ev. č. 900 251 (ďalej len „ZP“).

  

PODMIENKY 2. KOLA VEREJNÉHO PONUKOVÉHO KONANIA:

A/

Záväznú ponuku na kúpu predmetu speňaženia je potrebné doručiť v listinnej podobe na adresu kancelárie správcu: JUDr. Erik Končok, správca, so sídlom Vojtecha Tvrdého 793/21, 010 01 Žilina, v zalepenej obálke s označením: „Neotvárať - ponuka v konaní 7K/10/2017“ alebo do elektronickej schránky správcu s označením: „Neotvárať - ponuka v konaní 7K/10/2017“, a to všetko v lehote na predkladanie ponúk, ktorá sa určuje na 20 (dvadsať) dní odo dňa zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúkv Obchodnom vestníku.

Lehota na predkladanie ponúk začína plynúť dňom nasledujúcim po dni zverejnenia vyhlásenia verejného ponukového konania v Obchodnom vestníku a končí uplynutím dvadsiateho dňa nasledujúceho po dni zverejnenia vyhlásenia verejného ponukového konania o 14:00 hod.; v prípade, že koniec lehoty pripadne na deň pracovného voľna alebo deň pracovného pokoja, predĺži sa koniec lehoty na najbližší pracovný deň.

Správca vyznačí dátum a presný čas doručenia ponuky na každej označenej obálke doručenej do jeho kancelárie; v prípade ponúk zasielaných do elektronickej schránky správcu je rozhodujúci čas doručenia správy obsahujúcej záväznú ponuku v zmysle tu stanovených podmienok do elektronickej schránky správcu.

Ponuky, ktoré budú doručené do sídla kancelárie správcu alebo do elektronickej schránky správcu po uplynutí stanovenej lehoty sa nebudú považovať za riadne doručené, ani keď boli odoslané pred uplynutím lehoty. Správca takéto ponuky odmietne ako oneskorené. Podobne odmietne aj neúplné ponuky.

B/

Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku. Riadne doručená ponuka je záväzná do skončenia vyhodnotenia ponukového konania, nemožno ju meniť alebo dopĺňať a ani vziať späť.

C/

Záväzná ponuka musí obsahovať:

  1. Označenie záujemcu, a to uvedením: (a) u právnických osôb - obchodného mena, sídla, IČO, IČ DPH, určením zápisu v príslušnom registri; (b) u fyzických osôb podnikateľov - obchodného mena, miesta podnikania, IČO, IČ DPH, určením zápisu v príslušnom registri; (c) u fyzických osôb nepodnikateľov - mena, priezviska, dátumu narodenia  a bydliska,
  2. Telefonický a emailový kontakt na záujemcu;
  3. Návrh kúpnej ceny, pričom ponúknutá kúpna cena za predmet speňaženia musí predstavovať hodnotu najmenej 50% súpisovej hodnoty predmetu speňaženia, t.j. minimálne sumu 5.366,12 Eur;
  4. Dátum a podpis záujemcu, prípadne osoby oprávnenej konať v mene záujemcu, ak je záujemcom právnická osoba; v prípade konania na základe splnomocnenie, je potrebné k ponuke priložiť originál, resp. osvedčenú kópiu splnomocnenia s osvedčeným podpisom splnomocniteľa. V prípade ponúk zasielaných do elektronickej schránky správcu musí byť správa obsahujúca ponuku záujemcu podpísaná kvalifikovaným podpisom záujemcu, resp. osoby oprávnenej konať v mene záujemcu, ak je záujemcom právnická osoba; v prípade zastupovania na základe splnomocnenia je potrebné k ponuke priložiť originál alebo úradne overenú kópiu splnomocnenie s osvedčeným podpisom splnomocniteľa, podpísanú kvalifikovaným podpisom podávajúceho;
  5. Označenie čísla účtu na prípadné vrátenie zloženej zábezpeky;
  6. Vyhlásenie záujemcu, že akceptuje podmienky tohto verejného ponukového konania a vzorové znenie návrhu zmluvy o predaji predmetu speňaženia (ďalej len „Zmluva“).
     
    Prílohy záväznej ponuky:
  1. V prípade právnickej osoby / FO podnikateľa: Originál alebo úradne overenú kópiu výpisu z obchodného alebo iného registra, nie staršieho ako jeden mesiac;
  2. V prípade, že ponuku podáva fyzická osoba - nepodnikateľ: úradne osvedčenú fotokópiu dokladu totožnosti;
  3. Čestné vyhlásenie záujemcu, že nemá žiadne záväzky voči Úpadcovi;
  4. Doklad preukazujúci zaplatenie zábezpeky v zmysle bodu C/.

 
V prípade ponúk zasielaných do elektronickej schránky správcu musia byť vyššie uvedené prílohy priložené k správe obsahujúcej ponuku záujemcu, pričom musia byť podpísané kvalifikovaným podpisom podávajúceho.
 
V prípade, ak sa stane víťaznou ponuka doručená do elektronickej schránky správcu, je záujemca povinný v lehote určenej na uzatvorenie príslušnej zmluvy o predaji predmetu speňaženia, predložiť správcovi prílohy záväznej ponuky, ako aj prípadné splnomocnenie na konanie v mene záujemcu, v listinnej forme.  
 
D/
Najneskôr v posledný deň lehoty na predkladanie ponúk do ponukového konania v zmysle bodu A/ musí záujemca zložiť na účet správcu konkurznej podstaty zábezpeku na ponúknutú kúpnu cenu za predmet speňaženia vo výške zodpovedajúcej 25% ním ponúkanej kúpnej ceny.


Číslo účtu správcu (IBAN): SK03 0200 0000 0038 3872 7557, vedený vo VÚB, a.s., VS: 35685239, do poznámky: ponuka 7K/10/2017.

Neúspešným účastníkom verejného ponukového konania, ktorí zložili zábezpeku na úhradu kúpnej ceny za predmet speňaženia, bude zábezpeka vrátená bez zbytočného odkladu po vyhodnotení verejného ponukového konania bezhotovostným prevodom na účet označený záujemcom v ponuke.

E/
Na ponuky, ktoré nebudú mať náležitosti uvedené v bode D/ nebude správca prihliadať.

Správca poskytne záujemcom na požiadanie aj záväzné vzorové znenie návrhu Zmluvy, kópiu ZP a vo vopred dohodnutom termíne umožní aj obhliadku predmetu speňaženia.

F/
Jednotlivé ponuky budú otvorené a vyhodnotené správcom do 15 dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v kancelárii správcu, pričom pri vyhodnotení ponukového konania správcom rozhoduje najvyššia ponúknutá kúpna cena predloženáv súlade s týmito podmienkami.

O otvorení a vyhodnotení predložených ponúk správca spíše zápisnicu, ktorá bude obsahovať najmä:

  • určenie záujemcov, ktorí v stanovenej lehote predložili ponuku,
  • navrhované kúpne ceny,
  • prípadné dôvody vyradenia ponúk správcom.
     
    Pri zhode najvyšších ponúk viacerých záujemcov je víťaznou ponuka záujemcu, ktorá bola správcovi doručená najskôr.
     
    Víťaznú ponuku spolu so zápisnicou správca predloží Okresnému súdu Žilina ako príslušnému orgánu v zmysle ust. § 39 ods. 1 zákona č. 7/2005 Z.z. v spojení s ust. § 82 a nasl. zákona č. 7/2005 Z.z. na schválenie do 10 dní odo dňa vyhodnotenia ponukového konania.

V prípade schválenia predloženej ponuky Okresným súdom Žilina vyzve správca záujemcu, ktorý sa stal víťazom ponukového konania, na uzavretie Zmluvy, a to v lehote nie krajšej ako 30 dní, pričom v Zmluve stanoví podmienku, že zvyšná časť navrhnutejkúpnej ceny (po zohľadnení zloženej zábezpeky podľa bodu D/) musí byť na účet správcu pripísaná najneskôr ku dňu podpisu Zmluvy.

Ponuka sa považuje za víťaznú až v prípade jej schválenia príslušným orgánom.

Úspešný záujemca nadobudne predmet speňaženia so súvisiacou dokumentáciou, ktorú má správca k dispozícii.

V prípade odmietnutia (neschválenia) predlženej ponuky zo strany príslušného orgánu alebo ak nedôjde v stanovenej lehote k zaplateniu kúpnej ceny alebo k uzavretiu Zmluvy v stanovenej lehote, na takúto víťaznú ponuku správca nemusí prihliadnuť a márnym uplynutím príslušnej lehoty sa považuje toto kolo ponukového konania za neúspešné.

Ak záujemca, ktorý predložil víťaznú ponuku, po doručení výzvy správcu na uzatvorenie Zmluvy túto odmietne uzatvoriť, prepadá ním zložená zábezpeka v prospech príslušnej konkurznej podstaty Úpadcu titulom nároku na sankciu za nedodržanie podmienok tohto verejného ponukového konania.

G/

Informácia o podmienkach ponukového konania môže byť záujemcom poskytnutá aj písomne na základe ich žiadosti, pričom tieto správca vydá záujemcovi za úhradu stanoveného primeraného poplatku.

Žiadosti o poskytnutie takýchto informácií, ako aj na poskytnutie vzoru Zmluvy, kópie ZP či obhliadku predmetu kúpy je potrebné správcovi adresovať mailom na adresu: sekretariat@legaladvisor.sk.

H/

Každý záujemca znáša vlastné náklady účasti vo verejnom ponukovom konaní.

 

V Žiline, dňa 11.08.2021

 

JUDr. Erik Končok, správca