Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 2K/21/2022
Nuttery s. r. o.
-
Úpadca
Nuttery s. r. o.
IČO: 52684199
radlinského 1714
02601 Dolný Kubín
- Druh Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu
- Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 54 z roku 2023 dňa 17.3.2023
- Spisová značka - súd 2K/21/2022
- Súd Okresný súd Žilina
- Spisová značka - správca 2K/21/2022 S1565
-
Správca
Profesionálna správcovská kancelária, k.s.
Sládkovičova6
01001 Žilina
Druh: Právnická osoba
Kontakt: psk@psk-ks.sk, 0917/323 277 -
Súvisiace odkazy
Zoznam konaní v kraji: Žilinský.
Podania z Obchodného vestníka: Konkurzy a reštrukturalizácie - Oznámenia správcov.
Konania firmy Nuttery s. r. o..
Hospodárske výsledky firmy Nuttery s. r. o..
Profesionálna správcovská kancelária, k.s., so sídlom Námestie slobody 28, 811 06, IČO: 46 333 908, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sr, vložka č.: 1062/B, správca úpadcu, Nuttery, s.r.o., so sídlom Radlinského 1714, 026 01 Dolný Kubín, IČO: 52 684 199 (ďalej len „Úpadca“), vyhlasuje v súlade s ust. § 106h v spojení v ust. § 167p ods. 1 zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii znení neskorších predpisov (ďalej aj ako len „ZKR“) II. kolo verejného ponukového konania na predaj majetku patriaceho do všeobecnej podstaty.
- Predmet predaja
Hnuteľný majetok:
Názov * | Súpisová hodnota |
fľaša 1L - 1000 ks | 300,00 € |
fľaša 0,5L - 10 ks | 280,00 € |
fľaša 0,25L - 1700 ks | 330,00 € |
jogurtové poháre - 1000 ks | 190,00 € |
viečka k jogurtovým pohárom - 1500 ks | 100,00 € |
viečka k fľašiam 0,5L+1L, biele - 2000 ks | 130,00 € |
viečka čierne malé 0,25L - 1500 ks | 100,00 € |
viečka biele malé 0,25L - 5800 ks | 400,00 € |
viečka zlaté malé, 0,25L - 2800 ks | 190,00 € |
žmýkačka na veci | 40,00 € |
chladnička vitrínová - malá | 120,00 € |
kovová konštrukcia | 420,00 € |
krabice s potlačou loga Nuttery - 2000ks | 80,00 € |
staré gumy do auta | 120,00 € |
kovový ventilátor | 20,00 € |
kovový regál - 3ks | 120,00 € |
bannery s logom - 3ks | 20,00 € |
drevená polička | 5,00 € |
tlačiareň a štítky | 40,00 € |
násypníky na stenu pre potraviny - 7ks | 280,00 € |
kuchynské náradia (sitká,naberačky..) | 5,00 € |
kompresor | 1.000,00 € |
nerezový stolík - 2ks | 110,00 € |
rúra | 80,00 € |
vákuová zatváračka | 3.000,00 € |
stoličky - 2 ks | 10,00 € |
nerezová miska | 5,00 € |
mikrovlnka + varič na vodu | 25,00 € |
mixér | 40,00 € |
kôš na smeti - 2ks | 5,00 € |
pasterizačný kotol 100l | 400,00 € |
pasterizačný kotol 300 l | 1.200,00 € |
bubnová rotačná odstredivka so sitami | 2.000,00 € |
drevený stolík | 5,00 € |
nerezový drez | 80,00 € |
sito | 5,00 € |
chladiaci box CHB-S23-C + agregátor v chladiacom boxe | 1.800,00 € |
chladnička s vitrínou, veľká 1000L | 1.200,00 € |
Predmet predaja sa speňažuje spolu ako súbor majetku a speňažuje sa ako stojí a leží.
Podľa § 167p ods. 1 ZKR: „Hnuteľné veci podliehajúce konkurzu správca speňaží ako jeden alebo viac súborov majetku v ponukovom konaní. Na tento účel správca zverejní v Obchodnom vestníku súbor majetku, ktorý ponúka na predaj a lehotu na predkladanie ponúk, ktorá nesmie byť kratšia ako desať kalendárnych dní od zverejnenia ponuky v Obchodnom vestníku. Prihliada sa iba na tie ponuky, kde bola záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu v plnom rozsahu zložená záujemcom na účet správcu. Rozhoduje vždy najvyššia ponúknutá kúpna cena. Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu. Vypratanie vecí je povinný zabezpečiť nadobúdateľ na svoje náklady.“
- Podmienky II. kola verejného ponukového konania
Ako úspešný bude vyhodnotený v rámci verejného ponukového konania ten záujemca, ktorý:
- zloží vratnú zálohu vo výške ponúkanej kúpnej ceny v prospech účtu konkurznej podstaty Úpadcu, IBAN: SK15 8330 0000 0022 0246 8049, poznámka: Nuttery VPK;
- uvedie v ponuke ponúkanú kúpnu cenu, ktorú zloží na účet Úpadcu;
- kritérium pre určenie víťaza ponukového konania bude výška navrhovanej kúpnej ceny.
Bližšie informácie týkajúce sa ponúkaného majetku si záujemca môže vyžiadať telefonicky u správcu, na tel. č.: 0917 323 277, prípadne e-mailom na adrese: psk@psk-ks.sk.
- Termín a miesto na predkladanie ponúk
Ponuky na odkúpenie majetku úpadcu sa predkladajú v zalepenej obálke viditeľne označenej nápisom „Nuttery – VEREJNÉ PONUKOVÉ KONANIE – NEOTVÁRAŤ“ na adrese správcovskej kancelárie správcu: Námestie slobody 28, 811 06 Bratislava.
Ponuka musí obsahovať:
· Označenie predmetu kúpy;
· Návrh kúpnej ceny v eurách (€) bez DPH, pričom k navrhovanej kúpnej cene bude pripočítaná DPH podľa platných právnych predpisov;
· Vyhlásenie o tom, že záujemca nemá voči úpadcovi žiadne záväzky;
· Doklad preukazujúci totožnosť, ktorým u záujemcu - fyzickej osoby je neoverená kópia občianskeho
preukazu či cestovného dokladu a u záujemcov - právnických osôb je to výpis z príslušného registra podľa osobitného predpisu, ktorý nebude starší ako 3 mesiace.
Ponuky záujemcov musia byť správcovi doručené v lehote do 15 kalendárnych dní odo dňa zverejnenia oznámenia o vyhlásení II. kola verejného ponukového konania v Obchodnom vestníku SR. Záujemca je oprávnený do verejného ponukového konania predložiť len jednu ponuku, pričom raz predloženú ponuku nemožno viac meniť ani vziať späť. Ponuka musí obsahovať všetky náležitosti uvedené v tomto ozname o vyhlásení II. kola verejného ponukového konania.
Ponuka musí byť napísaná v slovenskom jazyku.
Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku, ktorá sa bude týkať majetku patriaceho do konkurznej podstaty. V prípade, že záujemca predloží viacero ponúk, týkajúcej sa rovnakého predmetu predaja, bude sa brať zreteľ iba na jednu ponuku, a to tú, v ktorej ponúkol najvyššiu cenu za odkúpenie predmetu predaja.
V prípade, že dôjde k stretu dvoch alebo viacerých ponúk s rovnakým najvyšším podaním, o víťazovi ponukového konania rozhodne žreb správcu.
- Termín a miesto otvárania obálok
Otvorenie predložených obálok s ponukami na odkúpenie majetku uskutoční správca do 5 pracovných dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, pričom o tomto otváraní sa vyhotoví úradný záznam.
- Lehota na vyhodnotenie ponúk
Správca konkurznej podstaty vypracuje písomné vyhodnotenie doručených ponúk v lehote 5 pracovných dní odo dňa otvárania ponúk, pričom vyrozumie všetkých záujemcov o výsledku príslušného kola verejného ponukového konania v lehote 10 kalendárnych dní odo dňa otvárania ponúk.
V Žiline, dňa 14.03.2023.
JUDr. Róbert Száraz, komplementár spoločnosti Profesionálna správcovská kancelária, k.s., správca Úpadcu