Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 2K/21/2022

Nuttery s. r. o.

  • Úpadca Nuttery s. r. o.
    IČO: 52684199
    radlinského 1714
    02601  Dolný Kubín
  • Druh Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 54 z roku 2023 dňa 17.3.2023
  • Spisová značka - súd 2K/21/2022
  • Súd Okresný súd Žilina
  • Spisová značka - správca 2K/21/2022 S1565
Text

Profesionálna správcovská kancelária, k.s., so sídlom Námestie slobody 28, 811 06, IČO: 46 333 908, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sr, vložka č.: 1062/B, správca úpadcu, Nuttery, s.r.o., so sídlom Radlinského 1714, 026 01 Dolný Kubín, IČO: 52 684 199 (ďalej len „Úpadca“), vyhlasuje v súlade s ust. § 106h v spojení v ust. § 167p ods. 1 zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii znení neskorších predpisov (ďalej aj ako len „ZKR“) II. kolo verejného ponukového konania na predaj majetku patriaceho do všeobecnej podstaty.

 

  1. Predmet predaja

 

Hnuteľný majetok:

 

Názov *

Súpisová hodnota

fľaša 1L - 1000 ks

300,00 €

fľaša 0,5L - 10 ks

280,00 €

fľaša 0,25L - 1700 ks

330,00 €

jogurtové poháre - 1000 ks

190,00 €

viečka k jogurtovým pohárom - 1500 ks

100,00 €

viečka k fľašiam 0,5L+1L, biele - 2000 ks

130,00 €

viečka čierne malé 0,25L - 1500 ks

100,00 €

viečka biele malé 0,25L - 5800 ks

400,00 €

viečka zlaté malé, 0,25L - 2800 ks

190,00 €

žmýkačka na veci

40,00 €

chladnička vitrínová - malá

120,00 €

kovová konštrukcia

420,00 €

krabice s potlačou loga Nuttery - 2000ks

80,00 €

staré gumy do auta

120,00 €

kovový ventilátor

20,00 €

kovový regál - 3ks

120,00 €

bannery s logom - 3ks

20,00 €

drevená polička

5,00 €

tlačiareň a štítky

40,00 €

násypníky na stenu pre potraviny - 7ks

280,00 €

kuchynské náradia (sitká,naberačky..)

5,00 €

kompresor

1.000,00 €

nerezový stolík - 2ks

110,00 €

rúra

80,00 €

vákuová zatváračka

3.000,00 €

stoličky - 2 ks

10,00 €

nerezová miska

5,00 €

mikrovlnka + varič na vodu

25,00 €

mixér

40,00 €

kôš na smeti - 2ks

5,00 €

pasterizačný kotol 100l

400,00 €

pasterizačný kotol 300 l

1.200,00 €

bubnová rotačná odstredivka so sitami

2.000,00 €

drevený stolík

5,00 €

nerezový drez

80,00 €

sito

5,00 €

chladiaci box CHB-S23-C + agregátor v chladiacom boxe

1.800,00 €

chladnička s vitrínou, veľká 1000L

1.200,00 €

 

Predmet predaja sa speňažuje spolu ako súbor majetku a speňažuje sa ako stojí a leží.

 

Podľa § 167p ods. 1 ZKR: „Hnuteľné veci podliehajúce konkurzu správca speňaží ako jeden alebo viac súborov majetku v ponukovom konaní. Na tento účel správca zverejní v Obchodnom vestníku súbor majetku, ktorý ponúka na predaj a lehotu na predkladanie ponúk, ktorá nesmie byť kratšia ako desať kalendárnych dní od zverejnenia ponuky v Obchodnom vestníku. Prihliada sa iba na tie ponuky, kde bola záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu v plnom rozsahu zložená záujemcom na účet správcu. Rozhoduje vždy najvyššia ponúknutá kúpna cena. Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu. Vypratanie vecí je povinný zabezpečiť nadobúdateľ na svoje náklady.“

 

  1. Podmienky II. kola verejného ponukového konania

 

Ako úspešný bude vyhodnotený v rámci verejného ponukového konania ten záujemca, ktorý:

 

  1. zloží vratnú zálohu vo výške ponúkanej kúpnej ceny v prospech účtu konkurznej podstaty Úpadcu, IBAN: SK15 8330 0000 0022 0246 8049, poznámka: Nuttery VPK;
  2. uvedie v ponuke ponúkanú kúpnu cenu, ktorú zloží na účet Úpadcu;
  3. kritérium pre určenie víťaza ponukového konania bude výška navrhovanej kúpnej ceny.

 

Bližšie informácie týkajúce sa ponúkaného majetku si záujemca môže vyžiadať telefonicky u správcu, na tel. č.: 0917 323 277, prípadne e-mailom na adrese: psk@psk-ks.sk.

 

  1. Termín a miesto na predkladanie ponúk

 

Ponuky na odkúpenie majetku úpadcu sa predkladajú v zalepenej obálke viditeľne označenej nápisom „Nuttery  – VEREJNÉ PONUKOVÉ KONANIE – NEOTVÁRAŤ“ na adrese správcovskej kancelárie správcu: Námestie slobody 28, 811 06 Bratislava.

 

Ponuka musí obsahovať:

· Označenie predmetu kúpy;

· Návrh kúpnej ceny v eurách (€) bez DPH, pričom k navrhovanej kúpnej cene bude pripočítaná DPH podľa platných právnych predpisov;

· Vyhlásenie o tom, že záujemca nemá voči úpadcovi žiadne záväzky;

· Doklad preukazujúci totožnosť, ktorým u záujemcu - fyzickej osoby je neoverená kópia občianskeho

preukazu či cestovného dokladu a u záujemcov - právnických osôb je to výpis z príslušného registra podľa osobitného predpisu, ktorý nebude starší ako 3 mesiace.

 

Ponuky záujemcov musia byť správcovi doručené v lehote do 15 kalendárnych dní odo dňa zverejnenia oznámenia o vyhlásení II. kola verejného ponukového konania v Obchodnom vestníku SR. Záujemca je oprávnený do verejného ponukového konania predložiť len jednu ponuku, pričom raz predloženú ponuku nemožno viac meniť ani vziať späť. Ponuka musí obsahovať všetky náležitosti uvedené v tomto ozname o vyhlásení II. kola verejného ponukového konania.

 

Ponuka musí byť napísaná v slovenskom jazyku.

 

Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku, ktorá sa bude týkať majetku patriaceho do konkurznej podstaty. V prípade, že záujemca predloží viacero ponúk, týkajúcej sa rovnakého predmetu predaja, bude sa brať zreteľ iba na jednu ponuku, a to tú, v ktorej ponúkol najvyššiu cenu za odkúpenie predmetu predaja.

 

V prípade, že dôjde k stretu dvoch alebo viacerých ponúk s rovnakým najvyšším podaním, o víťazovi ponukového konania rozhodne žreb správcu.

 

  1. Termín a miesto otvárania obálok

 

Otvorenie predložených obálok s ponukami na odkúpenie majetku uskutoční správca do 5 pracovných dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, pričom o tomto otváraní sa vyhotoví úradný záznam.

 

  1. Lehota na vyhodnotenie ponúk

 

Správca konkurznej podstaty vypracuje písomné vyhodnotenie doručených ponúk v lehote 5 pracovných dní odo dňa otvárania ponúk, pričom vyrozumie všetkých záujemcov o výsledku príslušného kola verejného ponukového konania v lehote 10 kalendárnych dní odo dňa otvárania ponúk.

 

V Žiline, dňa 14.03.2023.

 

JUDr. Róbert Száraz, komplementár spoločnosti Profesionálna správcovská kancelária, k.s., správca Úpadcu