Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 32K/6/2012

NOVODEV, výrobné družstvo, Nové Zámky

  • Úpadca NOVODEV, výrobné družstvo, Nové Zámky
    IČO: 00167673
    Jesenského 19
    940 52   Nové Zámky
  • Druh Zápisnica zo zasadnutia veriteľského výboru
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 21 z roku 2014 dňa 31.1.2014
  • Spisová značka - súd 32K/6/2012
  • Spisová značka - správca 32K/6/2012 S1409
Text

ZÁPISNICA Z DRUHÉHO ZASADNUTIA VERITEĽSKÉHO VÝBORU ZVOLENÉHO DŇA 05.09.2013

dlžníka NOVODEV, výrobné družstvo, Nové Zámky,

so sídlom Jesenského 19,

940 52 Nové Zámky, IČO: 00 167 673

podľa ust. § 38 zák. č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii v znení neskorších predpisov

(ďalej len „ZoKR“)

 

Spisová značka súdneho spisu: 32K/6/2012 S1409

Spisová značka správcovského spisu: 32K/6/2012 S1409                                                           

 

miesto konania schôdze/vyhotovenia zápisnice: Boženy Němcovej 4, 949 01 Nitra

dátum konania/deň vyhotovenia zápisnice: 27.01.2014

začiatok schôdze: 13.00 hod.

 

Prítomní:

  1. Správca: JUDr. Marek Ďuran
  2. Členovia veriteľského výboru:
  • Slovenská konsolidačná, a.s. – za: Ing. Eva Žáková, na základe Poverenia na zastupovanie zo dňa 21.01.2014
  • Slovenská republika – Daňový úrad Nitra – za: Slovenská konsolidačná, a.s. na základe Plnomocenstva zo dňa 21.05.2013,  za: Ing. Eva Žáková, na základe Poverenia na zastupovanie zo dňa 21.01.2014
  • COOP PRODUKT SLOVENSKO – za: Mgr. Monika Zatkalíková, na základe Poverenia na zastupovanie zo dňa 23.01.2014

    3. Zapisovateľ: Ing. Zdenka Bačová

     

    Program zasadnutia:

    1. Otvorenie zasadnutia;
    2. Žiadosť o uloženie záväzného pokynu ohľadom speňaženia peňažných pohľadávok z obchodného styky úpadcu;
    3. Záver zasadnutia.

     

  • k bodu 1. Otvorenie zasadnutia

    Správca privítal  prítomných členov veriteľského výboru a oboznámil ich s programom zasadnutia veriteľského výboru.

    Správca skonštatoval, že boli splnené všetky zákonné podmienky ustanovené v § 38 ods. 1 ZoKR na konanie zasadnutia veriteľského výboru. Správca ďalej skonštatoval, že na zasadnutí sú prítomní 3 členovia veriteľského výboru.

    Správca oboznámil prítomných členov veriteľského výboru o zákonných podmienkach na prijatie uznesenia veriteľského výboru, a to: Každý člen veriteľského výboru má jeden hlas. Na prijatie uznesenia veriteľského výboru je potrebný súhlas nadpolovičnej väčšiny hlasov prítomných členov veriteľského výboru. V prípade rovnosti hlasov sa hlasy členov veriteľského výboru prepočítajú podľa ich hlasovacích práv, ktoré sa počítajú na schôdzi veriteľov pri voľbe a odvolávaní členov veriteľského výboru.

     

    k bodu 2. Žiadosť o uloženie záväzného pokynu ohľadom speňaženia peňažných pohľadávok z obchodného styky úpadcu;

    Správca oboznámil prítomných členov veriteľského výboru s nasledovným nižšie uvedeným majetkom úpadcu, predložil dve alternatívy návrhov na jeho speňaženie a zároveň požiadal veriteľský výbor o uloženie pokynu ako postupovať pri jeho speňažení.

     

    Peňažné pohľadávky z obchodného styku

    Dlžník: FUZIA, družstvo, so sídlom Lastovičia 15, 940 72 Nové Zámky, IČO: 45 499 144,  popis: peňažné pohľadávky z obchodného styku úpadcu, konkrétne pohľadávky z titulu nezaplateného nájomného nájomcom FUZIA, družstvo za mesiace október 2012 až november 2013 spolu vo výške 20.160,- € vyfakturované nasledovne:

     

    Faktúra č.

    Vystavená

    Splatná

    Text

    Suma

    120014

    01.10.2012

    15.10.2012

    Nájom za mesiac 10/2012

    1.440,- €

    120015

    01.11.2012

    15.11.2012

    Nájom za mesiac 11/2012

    1.440,- €

    120018

    01.12.2012

    15.12.2012

    Nájom za mesiac 12/2012

    1.440,- €

    1301

    01.01.2013

    15.01.2013

    Nájom za mesiac 01/2013

    1.440,- €

    1302

    01.02.2013

    15.02.2013

    Nájom za mesiac 02/2013

    1.440,- €

    1305

    01.03.2013

    15.03.2013

    Nájom za mesiac 03/2013

    1.440,- €

    1306

    01.04.2013

    15.04.2013

    Nájom za mesiac 04/2013

    1.440,- €

    1308

    01.05.2013

    15.05.2013

    Nájom za mesiac 05/2013

    1.440,- €

    1310

    01.06.2013

    15.06.2013

    Nájom za mesiac 06/2013

    1.440,- €

    1312

    01.07.2013

    15.07.2013

    Nájom za mesiac 07/2013

    1.440,- €

    1314

    01.08.2013

    15.08.2013

    Nájom za mesiac 08/2013

    1.440,- €

    1316

    02.09.2013

    16.09.2013

    Nájom za mesiac 09/2013

    1.440,- €

    1318

    01.10.2013

    15.10.2013

    Nájom za mesiac 10/2013

    1.440,- €

    1322

    01.11.2013

    15.11.2013

    Nájom za mesiac 11/2013

    1.440,- €

     

     

    ALTERNATÍVA speňaženia č.1:

     

    Uvedený majetok správca navrhuje speňažiť ako súbor peňažných pohľadávok z obchodného styku prostredníctvom verejného ponukového konania podľa kritéria „NAJVYŠŠIA PONUKA“.

     

    Podmienky verejného ponukového konania:

     

    1. Oznam o konaní verejného ponukového konania

    Oznámenie o konaní verejného ponukového konania správca zverejní v Obchodnom vestníku, na úradnej tabuli Mesta Nitra, na úradnej tabuli Mesta Nové Zámky a v minimálne jednej periodickej tlači s regionálnou pôsobnosťou Nitra a Nové Zámky a to tak, aby k zverejneniu došlo aspoň 30 dní pred termínom skončenia lehoty na doručovanie ponúk.

    Bližšie informácie o predaji na tel.: 0948/400970, 0903/756866, mail: a-k@duran.sk.

     

    2. Cena majetku určeného na predaj

     

    Vo verejnom ponukovom konaní súbor vyššie uvedených peňažných pohľadávok z obchodného styku správca ponúka podľa kritéria „NAJVYŠŠIA PONUKA“.

     

     

    3. Termín a miesto na predkladanie ponúk

     

    Záujemca musí osobne alebo písomne doručiť správcovi ponuku v zalepenej obálke s výrazným označením „Konkurzné konanie sp. zn. 32K/6/2012 NOVODEV, výrobné družstvo, Nové Zámky – NEOTVÁRAŤ!“, na adresu kancelárie správcu: Boženy Němcovej 4, 949 01 Nitra a to do termínu skončenia lehoty na doručovanie ponúk.

     

    Ponuka, ktorá nebude správcovi doručená do skončenia lehoty, nebude sa považovať za riadne doručenú, aj keď bola odoslaná pred uplynutím lehoty. Zmeškanie lehoty nemožno odpustiť. Riadne doručená ponuka je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať, ani vziať späť. Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku, inak sa na všetky jeho podané ponuky neprihliada.

     

    4. Náležitosti ponuky

     

    1. Riadna identifikácia súboru pohľadávok, ktorá musí byť zhodná s označením, ktoré bude uvedené v ozname o vyhlásení verejného ponukového konania.
    2. Označenie ponúkanej kúpnej ceny.
    3. Predloženie dokladu preukazujúceho právnu subjektivitu právnickej osoby, originál alebo overenú fotokópiu výpisu z obchodného alebo živnostenského alebo iného registra nie staršiu ako 1 mesiac s označením obchodného mena, sídla a IČO; u fyzických osôb – nepodnikateľov sa uvedie meno, priezvisko, dátum narodenia, bydlisko a priloží sa fotokópia OP alebo rodného listu.

     

    5. Podmienky akceptácie ponuky

     

    Včasné doručenie ponuky záujemcu.

     

    Záväznú ponuku, ktorá nebude obsahovať niektoré z vyššie uvedených dokladov alebo údajov má právo správca odmietnuť a neprihliadať na ňu.

     

    6. Termín a miesto otvárania obálok

    Do 5 pracovných dní od skončenia lehoty na doručovanie ponúk v sídle kancelárie správcu. Otvárania obálok sa môže zúčastniť predseda veriteľského výboru, ktorý bude o termíne upovedomený.

     

    7. Lehota na vyhodnotenie ponúk

    Víťaznú ponuku správca vyhodnotí do 5 pracovných dní od otvorenia obálok. S úspešným záujemcom bude zmluva uzavretá do 10 pracovných dní odo dňa vyhodnotenia ponúk. Kúpna cena je splatná pred uzavretím zmluvy.

    Správca bude informovať všetkých záujemcov ponukového konania do 5 pracovných dní odo dňa vyhodnotenia ponúk.

     

    ALTERNATÍVA speňaženia č.2:

     

    Uvedený majetok správca navrhuje speňažiť ako súbor peňažných pohľadávok z obchodného styku prostredníctvom organizovania 1., 2. a 3.kola verejného ponukového konania s postupným znižovaním nominálnej hodnoty súboru pohľadávok.

    Podmienky verejného ponukového konania:

     

    1. Oznam o konaní verejného ponukového konania

    Oznámenie o konaní verejného ponukového konania správca zverejní v Obchodnom vestníku, na úradnej tabuli Mesta Nitra, na úradnej tabuli Mesta Nové Zámky a v minimálne jednej periodickej tlači s regionálnou pôsobnosťou Nitra a Nové Zámky a to tak, aby k zverejneniu došlo aspoň 30 dní pred termínom skončenia lehoty na doručovanie ponúk.

    Bližšie informácie o predaji na tel.: 0948/400970, 0903/756866, mail: a-k@duran.sk.

     

    2. Cena majetku určeného na predaj

    Záujemcovia o kúpu predmetného majetku sú povinní ponúknuť v 1. verejnom ponukovom kole minimálne 100 % hodnoty majetku, t.j. 20.160,- €, v 2. verejnom ponukovom kole minimálne 75 % nominálnej hodnoty majetku, t.j. 15.120,- € a v 3. verejnom ponukovom kole správca navrhuje speňažiť predmetný majetok minimálne za 50 % nominálnej hodnoty majetku, t.j. 10.080,- €.

     

    3. Termín a miesto na predkladanie ponúk

    Záujemca musí osobne alebo písomne doručiť správcovi ponuku v zalepenej obálke s výrazným označením „Konkurzné konanie sp. zn. 32K/6/2012 NOVODEV, výrobné družstvo, Nové Zámky – NEOTVÁRAŤ!“, na adresu kancelárie správcu: Boženy Němcovej 4, 949 01 Nitra a to do termínu skončenia lehoty na doručovanie ponúk.

     

    Ponuka, ktorá nebude správcovi doručená do skončenia lehoty, nebude sa považovať za riadne doručenú, aj keď bola odoslaná pred uplynutím lehoty. Zmeškanie lehoty nemožno odpustiť. Riadne doručená ponuka je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať, ani vziať späť. Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku, inak sa na všetky jeho podané ponuky neprihliada.

     

    4. Náležitosti ponuky

    a) Riadna identifikácia súboru pohľadávok, ktorá musí byť zhodná s označením, ktoré bude uvedené v ozname o vyhlásení verejného ponukového konania.

    b) Označenie ponúkanej kúpnej ceny.

    c) Predloženie dokladu preukazujúceho právnu subjektivitu právnickej osoby, originál alebo overenú fotokópiu výpisu z obchodného alebo živnostenského alebo iného registra nie staršiu ako 1 mesiac s označením obchodného mena, sídla a IČO; u fyzických osôb – nepodnikateľov sa uvedie meno, priezvisko, dátum narodenia, bydlisko a priloží sa fotokópia OP alebo rodného listu.

    5. Podmienky akceptácie ponuky

     

    Včasné doručenie ponuky záujemcu.

    Záväznú ponuku, ktorá nebude obsahovať niektoré z vyššie uvedených dokladov alebo údajov má právo správca odmietnuť a neprihliadať na ňu.

    6. Termín a miesto otvárania obálok

    Do 5 pracovných dní od skončenia lehoty na doručovanie ponúk v sídle kancelárie správcu. Otvárania obálok sa môže zúčastniť predseda veriteľského výboru, ktorý bude o termíne upovedomený.

     

    7. Lehota na vyhodnotenie ponúk

    Víťaznú ponuku správca vyhodnotí do 5 pracovných dní od otvorenia obálok. S úspešným záujemcom bude zmluva uzavretá do 10 pracovných dní odo dňa vyhodnotenia ponúk. Kúpna cena je splatná pred uzavretím zmluvy.

     

    Správca bude informovať všetkých záujemcov ponukového konania do 5 pracovných dní odo dňa vyhodnotenia ponúk.

    Pokiaľ by nedošlo k speňaženiu tohto majetku uvedeným spôsobom ani v treťom kole VPK, správca si vyžiada nový pokyn, ako postupovať.

    DISKUSIA:

    Zástupca členov veriteľského výboru Slovenská konsolidačná, a.s. a Slovenská republika – Daňový úrad Nitra navrhuje, aby predmetný majetok úpadcu správca speňažil ako súbor pohľadávok z obchodného styku prostredníctvom verejného ponukového konania podľa kritéria „NAJVYŠŠIA PONUKA“ s podmienkou prijatia najvyššej ponuky veriteľským výborom. Oznam o vyhlásení verejného ponukového konania správca zverejní v Obchodnom vestníku a na úradnej tabuli mesta Nové Zámky. Ostatné podmienky verejného ponukového konania zostávajú zachované podľa návrhu správcu (alternatíva č. 1). Pred vyhlásením verejného ponukového konania správca doplní súpis všeobecnej a oddelenej podstaty o túto súpisovú položku.

    Následne správca predložil nasledovný návrh:

    Správca navrhuje speňažiť predmetné pohľadávky odplatným postúpením ako súbor peňažných pohľadávok z obchodného styku prostredníctvom verejného ponukového konania podľa kritéria „NAJVYŠŠIA PONUKA“ s podmienkou prijatia najvyššej ponuky veriteľským výborom. Oznam o vyhlásení verejného ponukového konania správca zverejní v Obchodnom vestníku a na úradnej tabuli mesta Nové Zámky. Ostatné podmienky verejného ponukového konania zostávajú zachované podľa návrhu správcu (alternatíva č. 1). Pred vyhlásením verejného ponukového konania správca doplní súpis všeobecnej a oddelenej podstaty o túto súpisovú položku.

    Nato sa pristúpilo k hlasovaniu:

     

    Hlasovanie: veriteľ Slovenská konsolidačná, a.s. ............................... ZA

                       veriteľ Slovenská republika – Daňový úrad Nitra .............. ZA

                       veriteľ COOP PRODUKT SLOVENSKO ........................... ZA

    Nato bolo prijaté

     

    UZNESENIE:

    Peňažné pohľadávky z obchodného styku

    Dlžník: FUZIA, družstvo, so sídlom Lastovičia 15, 940 72 Nové Zámky, IČO: 45 499 144,  popis: peňažné pohľadávky z obchodného styku úpadcu, konkrétne pohľadávky z titulu nezaplateného nájomného nájomcom FUZIA, družstvo za mesiace október 2012 až november 2013 spolu vo výške 20.160,- € vyfakturované nasledovne:

     

    Faktúra č.

    Vystavená

    Splatná

    Text

    Suma

    120014

    01.10.2012

    15.10.2012

    Nájom za mesiac 10/2012

    1.440,- €

    120015

    01.11.2012

    15.11.2012

    Nájom za mesiac 11/2012

    1.440,- €

    120018

    01.12.2012

    15.12.2012

    Nájom za mesiac 12/2012

    1.440,- €

    1301

    01.01.2013

    15.01.2013

    Nájom za mesiac 01/2013

    1.440,- €

    1302

    01.02.2013

    15.02.2013

    Nájom za mesiac 02/2013

    1.440,- €

    1305

    01.03.2013

    15.03.2013

    Nájom za mesiac 03/2013

    1.440,- €

    1306

    01.04.2013

    15.04.2013

    Nájom za mesiac 04/2013

    1.440,- €

    1308

    01.05.2013

    15.05.2013

    Nájom za mesiac 05/2013

    1.440,- €

    1310

    01.06.2013

    15.06.2013

    Nájom za mesiac 06/2013

    1.440,- €

    1312

    01.07.2013

    15.07.2013

    Nájom za mesiac 07/2013

    1.440,- €

    1314

    01.08.2013

    15.08.2013

    Nájom za mesiac 08/2013

    1.440,- €

    1316

    02.09.2013

    16.09.2013

    Nájom za mesiac 09/2013

    1.440,- €

    1318

    01.10.2013

    15.10.2013

    Nájom za mesiac 10/2013

    1.440,- €

    1322

    01.11.2013

    15.11.2013

    Nájom za mesiac 11/2013

    1.440,- €

     

    Správca speňaží predmetné pohľadávky odplatným postúpením ako súbor peňažných pohľadávok z obchodného styku prostredníctvom verejného ponukového konania podľa kritéria „NAJVYŠŠIA PONUKA“ s podmienkou prijatia najvyššej ponuky veriteľským výborom. Oznam o vyhlásení verejného ponukového konania správca zverejní v Obchodnom vestníku a na úradnej tabuli mesta Nové Zámky. Ostatné podmienky verejného ponukového konania zostávajú zachované podľa návrhu správcu (alternatíva č. 1). Pred vyhlásením verejného ponukového konania správca doplní súpis všeobecnej a oddelenej podstaty o túto súpisovú položku.

     

  • k bodu 4. Záver

    Správca prítomným členom veriteľského výboru poďakoval za účasť a zasadnutie veriteľského výboru o 13.15 hod. ukončil.

     

    ............................................................................................

    Slovenská konsolidačná, a.s. – predseda veriteľského výboru

    Za: Ing. Eva Žáková

     

    ........................................... JUDr. Marek Ďuran, správca