Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 4R/5/2016

RUSSEL EXPORT-IMPORT, s.r.o.

  • Úpadca RUSSEL EXPORT-IMPORT, s.r.o.
    IČO: 44092580
    Záhradnícka 15
    81107  Bratislava
  • Druh Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 44 z roku 2021 dňa 5.3.2021
  • Spisová značka - súd 4R/5/2016
  • Súd Okresný súd Bratislava I
  • Spisová značka - správca 4R/5/2016/S1565
Text

Profesionálna správcovská kancelária, k. s., so sídlom Blagoevova 9, 851 04 Bratislava, IČO: 46 333 908, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sr, vložka č.: 1062/B, zapísaná v Zozname správcov vedenom Ministerstvom spravodlivosti SR, značka správcu: S 1565, v mene ktorej koná JUDr. Adrián Žák, komplementár spoločnosti, vyhlasuje v súlade s ust. § 92 ods. 1 písm. d) zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj ako len „ZKR“) a so záväzným veriteľského výboru úpadcu zo dňa 11.12.2020 I. kolo verejného ponukového konania na predaj majetku patriaceho do všeobecnej podstaty úpadcu: RUSSEL EXPORT - IMPORT, s.r.o., so sídlom Záhradnícka 15, 811 07 Bratislava, IČO: 44 092 580 (ďalej len „Úpadca“) .

 

  1. Predmet speňaženia

 

Predmetom predaja je nižšie uvedená ochranná známka:

 

Číslo súpisovej zložky

Dôvod zapísania majetku do súpisu

Deň zápisu do súpisu

Popis

Spoluvlastnícky podiel

Súpisová hodnota

54

§ 67 ods. 1, písm. a) ZKR

23.10.2017

Ochranná známka č. 232603 s dátumom zápisu 12.0.6.2012 s

názvom RUSSEL EXPORT-IMPORT, druh známky:

kombinovaná vo farbách žltá, hnedá, bledohnedá.

1/1

500,00 EUR

 

(ďalej len „Predmet speňaženia“)

 

  1. Podmienky I. kola verejného ponukového konania

 

  1. Najnižšia prípustná výška ponuky záujemcu musí byť minimálne vo výške 100% súpisovej hodnoty Predmetu speňaženia, t.j. 500,00 EUR.
  2. Lehota na predloženie písomnej ponuky je 15 dní odo dňa zverejnenia tohto ponukového konania v Obchodnom vestníku SR. V prípade, že koniec lehoty pripadne na deň pracovného pokoja alebo sviatok, predĺži sa koniec lehoty na najbližší pracovný deň do 15:00 hod.
  3. Záujemca je povinný zaslať aj zálohu na kúpnu cenu vo výške 100% ponúkanej výšky kúpnej ceny na účet IBAN: SK89 1100 0000 0029 4404 7454, s VS: 5002020 a s poznámkou: Ponuka +„Meno a priezvisko záujemcu“. Záloha musí byť pripísaná na účet správy konkurznej podstaty do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, inak sa na ponuku záujemcu nebude prihliadať.
  4. Záujemca je povinný znášať všetky náklady spojené s nadobudnutím Predmetu speňaženia.
  5. Víťazom tohto ponukového konania sa stane záujemca, ktorý splní všetky podmienky verejného ponukového konania a predloží najvyššiu ponuku na kúpnu cenu.
  6. Záujemca, ktorého určí príslušný orgán ako víťazného, ktorý odmietne uzavrieť zmluvu za účelom nadobudnutia Predmetu speňaženia bude povinný uhradiť v prospech konkurznej podstaty zmluvnú pokutu vo výške 30% ním ponúknutej kúpnej ceny. Na tieto účely bude na zmluvnú pokutu započítaná zložená záloha na kúpnu cenu.
  7. Príslušný orgán má právo odmietnuť ktorúkoľvek ponuku, a to aj bez udania dôvodu.
  8. Správca si vyhradzuje právo toto ponukového konanie kedykoľvek aj bez udania dôvodu zrušiť.
  9. Na neúplné ponuky, alebo ponuky doručené po lehote sa nebude prihliadať.
  10. V prípade, že dôjde k stretu dvoch alebo viacerých ponúk s rovnakým najvyšším podaním, vyzve Správca dotknutých záujemcov na navýšenie svojich ponúk.

 

Bližšie informácie týkajúce sa ponúkaného majetku si záujemca môže vyžiadať telefonicky u správcu, na tel. č.: +421917 323 277, prípadne mailom na adrese: recovery@hmg.sk.

 

  1. Obsah ponuky a miesto na predkladanie ponúk

 

Ponuky na odkúpenie Predmetu speňaženia sa predkladajú v zalepenej obálke viditeľne označenej nápisom „RUSSEL EXPORT-IMPORT – VEREJNÉ PONUKOVÉ KONANIE – Ochranná známka - NEOTVÁRAŤ“ na adrese správcovskej kancelárie správcu: Blagoevova 9, 851 04 Bratislava.

 

Ponuka musí obsahovať:

 

  • Identifikácia záujemcu v prípade fyzickej osoby: meno a priezvisko, dátum narodenia, trvalé bydlisko, email a telefónne číslo, v prípade právnickej osoby: obchodné meno, sídlo, IČO, email a telefónne číslo na osobu oprávnenú konať v mene právnickej osoby;
  • Presné vymedzenie Predmetu speňaženia;
  • Návrh kúpnej ceny v eurách (€) s rozlíšením na kúpnu cenu s DPH a na kúpnu cenu bez DPH;
  • Vyhlásenie o tom, že záujemca nemá voči úpadcovi žiadne záväzky;
  • Vyhlásenie o tom, že záujemca súhlasí s podmienkami tohto ponukového konania;
  • Označenie čísla účtu, na ktorý Správca vráti záujemcom zložené zálohy v prípade neúspechu ich ponúk;
  • Doklad preukazujúci totožnosť, ktorým u záujemcu - fyzickej osoby je neoverená kópia občianskeho preukazu či cestovného dokladu a u záujemcov - právnických osôb je to výpis z príslušného registra podľa osobitného predpisu, ktorý nebude starší ako 3 mesiace a u záujemcov – fyzickej osoby podnikateľa výpis zo živnostenského registra, ktorý nebude starší ako 3 mesiace.
  • Ponuka musí byť datovaná a podpísaná oprávnenou osobou.

 

Záujemca je oprávnený do verejného ponukového konania predložiť len jednu ponuku, pričom raz predloženú ponuku nemožno viac meniť ani vziať späť. Ponuka musí obsahovať všetky náležitosti uvedené v tomto ozname o vyhlásení I. kola verejného ponukového konania.

 

Ponuka musí byť napísaná v slovenskom alebo v českom jazyku.

 

  1. Termín a miesto otvárania obálok

 

Otvorenie predložených obálok s ponukami na odkúpenie Predmetu speňaženia uskutoční správca do 3 pracovných dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v sídle správcu, pričom o tom vyhotoví úradný záznam.

  1. Lehota na vyhodnotenie ponúk

 

Správca konkurznej podstaty vypracuje písomné vyhodnotenie doručených ponúk bez zbytočného odkladu po obdržaní záväzného pokynu príslušného orgánu.

 

Správca vyhodnotí predložené ponuky komplexne s ohľadom na príslušné ustanovenia ZKR a záväzný pokyn príslušného orgánu Úpadcu, o čom vyhotoví úradný záznam.

 

Správca konkurznej podstaty vyrozumie všetkých záujemcov o výsledku verejného ponukového konania v lehote 5 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyjadrenia príslušného orgánu Správcovi, a to buď písomne, elektronicky alebo telefonicky.

 

JUDr. Adrián Žák, komplementár spoločnosti

Profesionálna správcovská kancelária, k. s., správca Úpadcu