Účel použitia
|
Výška použitia
(EUR) |
Spôsob použitia |
športové podujatia futbalových družstiev klubu, ktoré sú zaradené v súťažiach Bratislavského futbalového zväzu a Slovenského futbalového zväzu počas súťažného ročníka 2012/2013 (jeseň-jar) |
5 618 € |
úhrada vzniknutých nákladov na súťažné stretnutia družstiev klubu zaplatené bankovým prevodom a poštovými poukážkami |
povinné štartovné za účasť družstiev klubu v súťažiach BFZ a SFZ v ročníku súťaží 2012/2013 (jeseň-jar) |
600 € |
zaplatené na účet BFZ a SFZ bankovým prevodom |
športové potreby pre futbalové družstvá klubu |
226,3 € |
nákup oblečenia a športových potrieb pre členov športových družstiev - preplatenie faktúr |
poštovné poplatky |
88,2 € |
P.O.BOX, poplatky za korešpodenciu a kuriérske služby (nové registračné preukazy) |
kancelárske potreby v rámci klubu |
105,5 € |
nákup kancelárskych potrieb pre činnosť (perá, papier do tlačiarne, tonery do tlačiarne, vstupenky a pod.) |
občerstvenie hráčov a rozhodcov počas športových podujatí (pitný režim) |
165,8 € |
nákup občerstvenia na povinný pitný režim v súťažných stretnutiach počas sezóny 2012/2013 |
drogistický tovar, čistiace potreby a zdravotnícky materiál |
125,4 € |
nákup čistiacich potrieb, práškov na pranie dresov, náplň lekárničky |
poplatky SFZ za nové plastové preukazy pre všetkých členov družstiev klubu v sezóne |
130 € |
platba na faktúry SFZ kuriérovi pri dodaní preukazov |
materiál na opravy v rámci objektu športového zariadenia |
85 € |
nákup materiálu na údržbu v malom rozsahu |
príprava družstiev v mimosúťažnom období |
138 € |
preplatenie nákladov na prepožičanie ihrísk s umelým trávnikom počas zimného obdobia |
notárske a iné poplatky |
277,6 € |
poplatky notárovi za registráciu 2% z daní, nájomné za štadión a objekty, poplatky za odpady |
Spolu |
7 559,8 € |
|