SBS Trade Slovakia, s.r.o. v skratke Step by Step, s.r.o. [zrušená]
Spoločnosť SBS Trade Slovakia, s.r.o. v skratke Step by Step, s.r.o. je zrušená od 3.3.2015
Spoločnosť SBS Trade Slovakia, s.r.o. v skratke Step by Step, s.r.o. bola založená 2. septembra 1997 dvoma spoločníkmi so základným imaním 6639 EUR.
- IČO 36298123
- DIČ 2020174970
- Sídlo SBS Trade Slovakia, s.r.o. v skratke Step by Step, s.r.o.
P. O. Hviezdoslava 274/20 018 61 Beluša - Historický názov SBS trade Slovakia s.r.o. (platné do: 17.2.2006) Zobraziť všetky historické názvy
- Dátum vzniku utorok, 2. septembra 1997
- Dátum zániku utorok, 3. marca 2015
- Právna forma Spol. s r. o.
- Druh vlastníctva Zahraničné
- SK NACE podľa Štatistického úradu SR:47190 Ostatný maloobchod v nešpecializovaných predajniach
- Počet zamestnancov 2015: nezistený (Zdroj: Štatistický úrad)
- Zápis v ORSR Obchodný register Okresného súdu Trenčín, oddiel: Sro, vložka č. 10513/R
- Historické sídlaBrnianska 2, 911 05 Trenčín(platné do 27.7.2007)Kukučínova 39, 911 01 Trenčín(platné do 17.2.2006)Električná 17, 911 01 Trenčín(platné do 14.10.2005)Kukučínova 39, 911 01 Trenčín(platné do 24.8.2005)Námestie sv. Anny 15, 911 01 Trenčín(platné do 22.9.2004)Halalovka 36, 911 01 Trenčín(platné do 30.9.2003)Kniežaťa Pribinu 2, 911 01 Trenčín(platné do 26.1.2001)
Predmety podnikania
Názov | Vznik |
---|---|
kúpa tovaru za účelom jeho predaja konečnému spotrebiteľovi v rozsahu voľných ohlasovacích živností
|
2.9.1997 |
kúpa tovaru za účelom jeho predaja iným prevádzkovateľom živnosti v rozsahu voľných ohlasovacích živností
|
26.1.2001 |
sprostredkovanie obchodu, služieb a výroby
|
26.1.2001 |
výskum trhu a verejnej mienky
|
26.1.2001 |
reklamná činnosť
|
2.9.1997 |
podnikateľské poradenstvo /s výnimkou činnosti ekonomických, účtovných a organizačných poradcov/
|
26.1.2001 |
usporadúvanie kultúrnych a spoločenských podujatí
|
17.2.2006 |
zabezpečovanie a organizovanie kurzov, školení a seminárov
|
17.2.2006 |
činnosť organizačných, ekonomických a účtovných poradcov, marketing a manažment
|
17.2.2006 |
priamy marketing
|
17.2.2006 |
spracovanie údajov
|
17.2.2006 |