Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 29K/10/2012

GRAND PHARMA, s.r.o. v konkurze

  • Úpadca GRAND PHARMA, s.r.o. v konkurze
    IČO: 36340332
    Odbojárov 6
    91441  Nemšová
  • Druh Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 73 z roku 2019 dňa 12.4.2019
  • Spisová značka - súd 29K/10/2012
  • Súd Okresný súd Trenčín
  • Spisová značka - správca 29K/10/2012 S1369
Text

Ing. Katarína Roderová, správca, sídlo: Piaristická 44, 911 01 Trenčín, Slovenská republika, IČO: 33 174 873, zapísaný v Zozname správcov Ministerstva Spravodlivosti, Slovenskej republiky, značka správcu: S 1369 ( ďalej len ako: „správca“ alebo „vyhlasovateľ“ ), ako správca úpadcu: GRAND PHARMA, s.r.o. v konkurze so sídlom Odbojárov 6, 914 41 Nemšová, IČO: 36 340 332, sp. zn. konania: 29K/10/2012, v súlade so schváleným záväzným pokynom príslušného orgánu zo dňa 07.06.2018 vyhlasuje 11. kolo verejného ponukového konania na predaj majetku zapísaného do súpisu majetku podstát (všeobecná podstata)

Predmetom speňažovania je nasledovný majetok:

6. PEŇAŽNÁ POHĽADÁVKA:

celková suma: 2.919.335,77 EUR s 9% ročným úrokom z omeškania od 20.06.2012 do  zaplatenia

mena: EURO

právny dôvod vzniku:

Zmluva o pôžičke zo dňa 02.01.2009, doplnená Dodatkom číslo 1 zo dňa 01.04.2009

Zmluva o pôžičke zo dňa 01.04.2009

Zmluva o pôžička zo dňa 02.01.2010

Právo bolo priznané aj Rozsudkom v mene Slovenskej republiky pre zmeškanie č.k. 9Cb/119/2014-29 zo dňa 06.03.2015 vydaným Okresným súdom Nové Mesto nad Váhom, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 04.05.2015 a vykonateľnosť dňa 08.05.2015 a Uznesením 9Cb/119/2014-40 zo dňa 09.09.2015, ktorým Okresný súd Nové mesto nad Váhom opravil záhlavie Rozsudku v mene Slovenskej republiky pre zmeškanie č.k. 9Cb/119/2014-29 zo dňa 06.03.2015 (opravené IČO odporu Cityfarma Slovakia, a.s.), pričom ostatné časti zostali nezmenené. Uznesenie nadobudlo právoplatnosť dňa 29.10.2015 a vykonateľnosť dňa 11.12.2015.

( Na pohľadávku bolo zriadené záložné právo na základe zmluvy o zriadení záložného práva zo dňa 23.11.2011, registrované v NCRzp: 22272/2011 dňa 21.12.2011 v prospech záložného veriteľa Corat Holdings Limited, Trident Chambers, PO BOX 146, Road Town, Torola. Britisch Virgin Islands. Záložný veriteľ v konkurze svoju pohľadávku a zabezpečovacie právo riadne a včas neuplatnil v základnej prihlasovacej lehote, a preto v zmysle § 28 ods. 4 ZKR toto zabezpečovacie právo zaniklo.)

dlžník (meno, priezvisko alebo názov, bydlisko alebo sídlo, deň nar. alebo IČO): Cityfarma Slovakia, a.s., M.R.Štefánika 1, 915 01 Nové Mesto nad Váhom, IČO: 35 836 814

deň zapísania: 06.06.2017

dôvod zapísania: majetok podliehajúci konkurzu

deň vylúčenia:

dôvod vylúčenia:

opis zabezpečovacieho práva:

opis a výška zabezpečenej pohľadávky:

č. zápisu v zozname pohľadávok:

veriteľ zabezpeč. pohľadávky:

       

 

Všeobecné podmienky ponukového konania pre predaj majetku

I. Podmienky ponukového konania a lehoty na predloženie ponúk

1. Na vyžiadanie záujemca obdrží súpis, návrh zmluvy o postúpení pohľadávky a číslo účtu, na ktorý  má byť uhradená záloha na kúpnu cenu a kúpna cena. V prípade záujmu je možné poskytnúť iné informácie o speňažovanom majetku.

Mailová adresa správcu: roderova@onlinespravca.sk

2. Ponuka musí byť doručená najneskôr do 15 dní odo dňa zverejnenia ponukového konania v obchodnom vestníku na adresu sídla správcu, Piaristická 44, Trenčín s poznámkou k rukám správcu. Súťažné ponuky je možné predkladať najneskôr do 15:00 hod. posledného dňa lehoty. Prvý deň 15 dňovej lehoty začína plynúť nasledujúci deň po dni, kedy bol oznam o vyhlásení verejného ponukového konania zverejnený v Obchodnom vestníku. Za predpokladu, že posledný deň lehoty vychádza na deň pracovného pokoja ( víkend, štátny sviatok ), za posledný deň je považovaný najbližší nasledujúci pracovný deň. V prípade, ak záujemca predloží súťažnú ponuku prostredníctvom poštovej zásielky, je rozhodujúci termín doručenia ponuky vyhlasovateľovi.   

3. Ponuky, ktoré nebudú doručené do skončenia lehoty, sa nebudú považovať za riadne doručené, ani keď boli odoslané pred uplynutím lehoty. Správca takéto ponuky odmietne ako oneskorené.

4. Ponuka musí byť doručená v zalepenej obálke s výrazným označením „ Konkurz 29K/10/2012, úpadca GRAND PHARMA, s.r.o. v konkurze – NEOTVÁRAŤ! “. Každý záujemca môže do súťaže predložiť len jednu ponuku na rovnaký predmet predaja, inak sa všetky jeho podané ponuky odmietnu.

5. Riadne doručená ponuka je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať ani vziať späť.

II. Obsah ponuky

1. Označenie záujemcu -  V prípade fyzických osôb – nepodnikateľov : meno a priezvisko, bydlisko, dátum narodenia a ako prílohu ponuky:

a/ fotokópia občianskeho preukazu záujemcu

V prípade fyzických osôb - podnikateľov: meno a priezvisko, obchodné meno, dátum narodenia, IČO, DIČ, IČ DPH, bydlisko, miesto podnikania, a ako prílohu ponuky:

a/ fotokópia živnostenského listu záujemcu nie staršia ako 30 dní odo dňa podania ponuky

b/ fotokópia registrácie DIČ, IČ DPH

V prípade právnických osôb: obchodné meno, sídlo spoločnosti, IČO, DIČ, IČ DPH, a ako prílohu ponuky:

a) fotokópia výpisu z Obchodného registra záujemcu nie staršia ako 30 dní odo dňa podania ponuky

b) fotokópia registrácie DIČ, IČ DPH

2. Označenie predmetu kúpy – musí byť zhodné s jeho označením uvedeným v súpise majetku určeného na predaj.

3. Návrh kúpnej ceny

4. Doklad o poukázaní zálohy na kúpnu cenu vo výške 10% z ponúknutej kúpnej ceny majetku, o ktorý má záujemca záujem v prospech účtu:

Všeobecná úverová banka, a.s.

IBAN: SK35 0200 0000 0030 4464 3853.

5. Doklad preukazujúci finančné krytie na úhradu zostatku kúpnej ceny (výpis z účtu, vinkulácia, zmluva o pôžičke, príp. iný osvedčujúci doklad).

6. Číslo účtu záujemcu kam mu bude v prípade neúspechu jeho ponuky vrátená finančná zábezpeka, alebo spôsob vrátenia zaplateného preddavku na kúpnu cenu v prípade, ak bude účastník v ponukovom konaní neúspešný.

7. Ponuka musí byť riadne podpísaná, v prípade právnických osôb štatutárnymi zástupcami v zmysle výpisu z Obchodného registra.

8. Súhlas so znením zmluvy o postúpení pohľadávky.

9. Súhlas s poskytnutím a spracovaním osobných údajov pre účely verejného ponukového konania v súlade so zákonom číslo 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov  v znení neskorších predpisov, prípade predloženia ponuky fyzickou osobou.

 

III. Vyhodnotenie ponúk

1. Správca vyhodnotí ponuky v termíne do 7 dní od skončenia lehoty na predkladanie ponúk v sídle kancelárie správcu a vyhotoví o tom úradný záznam, ktorý predloží veriteľskému výboru.

2. Víťazom 11. kola ponukového konania sa stane záujemca, spĺňajúci podmienky, ktorý súčasne ponúkne najvyššiu kúpnu cenu. Ak budú zhodné ponuky, záujemcovia budú vyzvaní správcom na zvýšenie ponúk. Víťaza následne schvaľuje príslušný orgán ( veriteľský výbor ).

3. Správca je oprávnený neprimerane nízku ponuku odmietnuť. Pokiaľ nedôjde k uzavretiu zmluvy o postúpení pohľadávky z dôvodov na strane záujemcu, ktorý bol vyhodnotený ako úspešný, správca osloví s návrhom na uzavretie zmluvy o postúpení pohľadávky v poradí ďalšieho záujemcu, ktorý splnil všetky podmienky ponukového konania

4. Písomné oznámenie o vybratí najvhodnejšej súťažnej ponuky oznámi vyhlasovateľ všetkým záujemcom, ktorých súťažné podmienky boli zaradené do hodnotenia, a to do 20 dní odo dňa vyhodnotenia súťažných ponúk.

5. Neúspešným záujemcom správca vráti zložené finančné prostriedky na kúpnu cenu najneskôr do 20 dní odo dňa vyhodnotenia ponúk.

Ing. Katarína Roderová, správca