Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 31K/35/2017

SATEV SLOVENSKO spol. s r.o.

  • Úpadca SATEV SLOVENSKO spol. s r.o.
    IČO: 46705520
    Ul. hlavná 2 / 0
    94657  Svätý Peter
  • Druh Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 180 z roku 2019 dňa 18.9.2019
  • Spisová značka - súd 31K/35/2017
  • Súd Okresný súd Nitra
  • Spisová značka - správca 31K/35/2017 S1863
Text

Správca konkurznej podstaty úpadcu: SATEV SLOVENSKO spol. s r.o., IČO: 46 705 520, so sídlom Ul. Hlavná 2, 946 57 Svätý Peter v súlade so záväzným pokynom zástupcu veriteľov ako príslušného orgánu vyhlasuje 1. kolo ponukového konania na predaj majetku - pohľadávok zo všeobecnej podstaty úpadcu

 

Predmetom predaja sú nasledovné pohľadávky úpadcu speňažované ako súbor majetku a to:

  1. Peňažná pohľadávka - príslušenstvo z istiny v sume 752,40 € voči Poľnohospodárske družstvo v Kluknave, sídlo: Kluknava 053 51, IČO: 00 204 111, z titulu úhrady faktúr po lehote splatnosti nasledovne:
  • faktúra č. 150500, splatná dňa 13.12.2015, vystavená na sumu 261 € – Spracovanie živočíšneho odpadu kategórie 1, uhradená dňa 17.7.2019
  • faktúra č. 160077, splatná dňa 11.3.2016, vystavená na sumu 347,40 € – Spracovanie živočíšneho odpadu kategórie 1, uhradená dňa 17.7.2019
  • faktúra č. 160161, splatná dňa 15.5.2016, vystavená na sumu 144 € – Spracovanie živočíšneho odpadu kategórie 1, uhradená dňa 17.7.2019

 

  1. Peňažná pohľadávka - príslušenstvo z istiny v sume 62,64 € voči Kluknavská mliekareň – obchodno – odbytové družstvo, sídlo: Jaklovce 640, 055 61 Jaklovce, IČO: 36 603 244, z titulu úhrady faktúr po lehote splatnosti nasledovne:
  • faktúra č. 160025, splatná dňa 10.2.2016, vystavená na sumu 36,72 € – Spracovanie živočíšneho odpadu kategórie 1 a 2, uhradená dňa 31.7.2019
  • faktúra č. 160073, splatná dňa 11.3.2016, vystavená na sumu 25,92 € – Spracovanie živočíšneho odpadu kategórie 1 a 2, uhradená dňa 31.7.2019

 

  1. Peňažná pohľadávka - príslušenstvo z istiny v sume 36 € voči M – NOVOMAX – D s.r.o., sídlo: Lučenecká 96, 991 22 Bušince, IČO: 36 650 757, z titulu úhrady faktúr po lehote splatnosti:
  • faktúra č. 160294, splatná dňa 12.10.2016, vystavená na sumu 28,80 € – Spracovanie živočíšneho odpadu kategórie 3, uhradená dňa 17.7.2019
  • faktúra č. 160316, splatná dňa 12.11.2016, vystavená na sumu 7,20 € – Spracovanie živočíšneho odpadu kategórie 3, uhradená dňa 17.7.2019

 

  1. Peňažná pohľadávka v sume istiny 50 € s príslušenstvom a príslušenstvo z čiastočnej úhrady istiny faktúry po lehote splatnosti dňa 28.8.2019 v sume 5,40 € voči Vladimír Tejiščák, miesto podnikania: 08267 Geraltov, Závadka 13, IČO: 34 905 570, z titulu čiastočne neuhradenej faktúry č. 160124, splatnej dňa 14.4.2016, vystavenej na sumu 55,40 € – Spracovanie živočíšneho odpadu kategórie 1 a jednorazový poplatok za odvoz. Z faktúry č. 160124 bola suma istiny vo výške 5,40 € za spracovanie živočíšneho odpadu kategórie 1 uhradená a suma 50 € predstavujúca fakturovaný jednorazový poplatok je medzi úpadcom a odberateľom sporná nakoľko odberateľ v tomto rozsahu nárok úpadcu popiera.

 

  1. Peňažná pohľadávka v sume istiny 250 € s príslušenstvom apríslušenstvo z čiastočnej úhrady istiny faktúr po lehote splatnosti dňa 2.9.2019 v sume 57,12 € z faktúry č. 160120 a v sume 32,64 € z faktúry č. 160163 voči SATPOL, s.r.o., sídlo: Ihľany č. 9, 059 94 Ihľany, IČO: 36 703 168, z titulu čiastočne neuhradených faktúr:
  • faktúra č. 160120, splatná dňa 14.4.2016, vystavená na sumu 157,12 € – Spracovanie živočíšneho odpadu kategórie 1 a jednorazový poplatok za odvoz – z uvedenej faktúry bola dňa 2.9.2019 uhradená suma vo výške 57,12 € za spracovanie živočíšneho odpadu kategórie 1 a suma 100 € predstavujúca fakturovaný jednorazový poplatok je medzi úpadcom a odberateľom sporná nakoľko odberateľ v tomto rozsahu nárok úpadcu popiera
  • faktúra č. 160163, splatná dňa 15.5.2016, vystavená na sumu 182,64 € – Spracovanie živočíšneho odpadu kategórie 1 a jednorazový poplatok za odvoz, z uvedenej faktúry bola dňa 2.9.2019 uhradená suma vo výške 32,64 € za spracovanie živočíšneho odpadu kategórie 1 a suma 150 € predstavujúca fakturovaný jednorazový poplatok je medzi úpadcom a odberateľom sporná nakoľko odberateľ v tomto rozsahu nárok úpadcu popiera

 

Podmienky ponukového kola:

 

  • Vyššie uvedený súbor majetku – pohľadávok sa ponúka za najvyššiu ponúknutú cenu.
  • Záväzná ponuka záujemcu musí byť v súlade s podmienkami stanovenými nižšie doručená správcovi v zalepenej obálke opatrenej výrazným označením „KONKURZ č. k.: 31K/35/2017– ZÁVÄZNÁ PONUKA - NEOTVÁRAŤ“. Záväzné ponuky sú záujemcovia povinní zasielať na adresu sídla kancelárie správcu konkurznej podstaty: Mgr. Tomáš Timoranský,  správca  so sídlom  Podzámska 32,  940 02 Nové Zámky
  • Na podávanie ponúk správcovi je určená lehota do 7.10.2019. Záväznú ponuku doručenú správcovi nemožno meniť, dopĺňať ani vziať späť a záujemca je ňou viazaný až do skončenia ponukového konania.
  • Každý záujemca môže predložiť len jednu záväznú ponuku, inak správca všetky ním podané záväzné ponuky odmietne
  • Záväzná ponuka záujemcu musí obsahovať minimálne tieto náležitosti:

a) Identifikačné údaje záujemcu :

  • Právnické osoby: názov, sídlo, IČO, telefonický kontakt a výpis z Obchodného registra,
  • Fyzické osoby: meno, priezvisko, dátum narodenia, adresa trvalého pobytu, telefonický kontakt a fotokópia občianskeho preukazu záujemcu

b) navrhovanú cenu za predmet ponukového konania,

c) záväzná ponuka musí byť podpísaná v prípade fyzickej osoby jej vlastnoručným

 podpisom,

d) v prípade právnickej osoby musí byť záväzná ponuka podpísaná štatutárnym                orgánom záujemcu spôsobom uvedeným vo výpise z obchodného alebo z iného registra,

e) čestné vyhlásenie, že záujemca nemá žiadne záväzky voči úpadcovi, záväzná ponuka, ku ktorej bude priložené vyhlásenie s nesprávnymi, resp. nepravdivými  údajmi o záväzkoch voči úpadcovi, nebude považovaná za riadne podanú,

f) vyhlásenie, že sa záujemca zaväzuje uzavrieť so správcom zmluvu o postúpení pohľadávok v znení predloženom správcom, ak správca vyhodnotí ním predloženú ponuku v ponukovom konaní za najvýhodnejšiu.

 

-    Ak bude ktorýkoľvek doklad patriaci k záväznej ponuke v cudzom jazyku, s výnimkou českého, musí byť tento doklad preložený do slovenského jazyka.

 

  • Všetky záväzné ponuky je potrebné predložiť tak, aby boli v súlade s podmienkami ponukového konania uvedenými v tomto oznámení. Záväzná ponuka, ktorá nebude obsahovať všetky údaje alebo doklady vyššie uvedené, bude považovaná za formálne neúplnú, a preto ju správca bude oprávnený odmietnuť.

 

  • Správca otvorí a vyhodnotí doručené ponuky v sídle svojej kancelárie do 5 pracovných dní od skončenia lehoty na podávanie záväzných ponúk

 

  • Po otvorení obálok predloží správca najvyššiu ponuku na schválenie zástupcovi veriteľov a za víťaza ponukového konania sa bude považovať záujemca až schválením jeho ponuky zo strany zástupcu veriteľov

 

  • Po určení víťaza ponukového konania vyzve správca víťaza na zaplatenie ponúknutej ceny na účet správcu a víťaz ponukového konania je povinný túto cenu uhradiť tak, aby bola ponúknutá cena pripísaná na účet oznámený úspešnému záujemcovi do 10 dní od doručenia oznámenia o tom, že jeho ponuka bola vyhodnotená ako víťazná.

 

  • Po pripísaní ponúknutej ceny na účet oznámený správcom pristúpi správca k uzavretiu zmluvy o postúpení pohľadávky s úspešným záujemcom ponukového konania. V prípade, že ponúknutá cena nebude vo vyššie uvedenej lehote 10 dní pripísaná na účet oznámený správcom, správca neuzavrie s úspešným záujemcom ponukového konania zmluvu o postúpení pohľadávky a vyššie uvedený postup zopakuje so záujemcom, ktorý ponúkol druhú najvyššiu ponuku.

 

  • Správca do 10 dní od pripísania ponúknutej ceny na účet zašle úspešnému záujemcovi návrh zmluvy o postúpení pohľadávok, ktorý je úspešný záujemca ako postupník povinný podpísať a v lehote do 10 dní od doručenia návrhu zmluvy podpísanú zmluvu zaslať späť správcovi. Po tom, ako bude zmluva podpísaná aj zo strany správcu bude jeden rovnopis zmluvy zaslaný úspešnému záujemcovi ako postupníkovi

 

  • Zásielky viažuce sa k ponukovému konaniu bude správca zasielať na adresy záujemcov uvedené v ich záväznej ponuke, pričom za doručenú sa bude považovať aj v prípade ak sa zásielka z adresy uvedenej záujemcom vráti späť ako nedoručená a to dňom, ktorým sa zásielka vrátila správcovi ako odosielateľovi

 

  • V prípade, že niekoľko záujemcov ponúkne rovnakú najvyššiu záväznú ponuku, správca im túto skutočnosť oznámi a zároveň ich vyzve, aby svoju záväznú ponuku zvýšili v lehote 10 dní odo dňa doručenia oznámenia o vyhodnotení záväzných ponúk správcom a aby svoje nové záväzné ponuky doručili do kancelárie správcu. Nové záväzné ponuky musia obsahovať rovnaké náležitosti ako sú uvedené vyššie. Správca vyhodnotí nové záväzné ponuky do 5 pracovných dní od skončenia dodatočnej lehoty na podávanie záväzných ponúk vo svojej kancelárii rovnakým spôsobom ako predchádzajúce záväzné ponuky. V ponukovom konaní bude úspešný ten záujemca, ktorý splní podmienky ponukového konania a ktorého záväzná ponuka bude určená ako víťazná. V prípade opätovnej rovnosti najvyšších ponúk správca vyššie uvedený postup zopakuje.

 

Správca konkurznej podstaty si vyhradzuje právo odmietnuť všetky ponuky alebo ponukové konanie kedykoľvek zrušiť.

Bližšie informácie o ponúkaných pohľadávkach, ktoré sú predmetom tohto ponukového konania je možné získať u správcu na telefónnom čísle: 0911 133 046 alebo emailom: ttomas.timoransky@gmail.com

 

Tomáš Timoranský, správca