Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 26K/54/2011

ARCHUS spoločnosť s ručením obmedzeným Košice

  • Úpadca ARCHUS spoločnosť s ručením obmedzeným Košice
    IČO: 31723039
    Tešedikova 60
    04017  Košice
  • Druh Iné zverejnenie
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 51 z roku 2012 dňa 13.3.2012
  • Spisová značka - súd 26K/54/2011
  • Spisová značka - správca 26K/54/2011-300
Text

Oznámenie súvisiace s ponukovým konaním na predaj majetku podliehajúceho konkurzu:

JUDr. Viera Dobrovolská, správca úpadcu ARCHUS spoločnosť s ručením obmedzeným Košice, Tešedíkova 60, 040 17 Košice, IČO 31 723 039 v súlade so záväzným pokynom veriteľského výboru a v súlade s ustanov. § 92 ods.1 písm. d/ zák.č. 7/2005 Z.z. vyhlasuje II.kolo verejného ponukového konania na predaj hnuteľného majetku úpadcu tvoriaceho všeobecnú podstatu. Predmetom predaja sú hnuteľné vecí, ktoré boli zapísané do súpisu všeobecnej podstaty úpadcu uverejneného v Obchodnom vestníku č.223/2011 zo dňa 22.11.2011 a to v dvoch súboroch hnuteľných vecí:

Prvý súbor hnuteľných vecí v súpisnej  hodnote 343 Eur sa v II. kole ponúka minimálne za sumu 257,25 Eur / položky 1.-12. /

1. Multifunkčné zariadenie HP LaserJet Pro 1150C-nefunkčné

2. Multifunkčné zariadenie HP Laser Jet 1120MFP

3. Fax Panafax UF-V60

4. Monitor Likom technology SDN BHD, Model L5031, LD hodnota 10 Eur

5. Klávesnica k PC

6. Počítač – funkčnosť nezistená

7. Fax Canon FAX-B840

8. Tlačiareň HP Laser Jet 1300

9. Monitor KTC, Model 7002L

10. Reproduktory KYE SYSTEMS CORP, Model SP-065

11. Klavesnica k PC

12. Počítač / výbava: Pentium 42,40 GHz, 1GB RAM nVidia GeF orce FX5200

Druhý súbor hnuteľných vecí v súpisnej hodnote 870 Eur sa  v II. kole ponúka minimálne za cenu 652,50 Eur./ položky 13.-27./

13. Kancelárska skrinka poličková-nízka / 3 poličky/

14. Kancelárska skrinka poličková-vysoká / 5 poličiek, so sklenenými dverami/

15. Kancelársky stolík pod PC s poličkou na klávesnicu /kov/

16. Chladnička s mrazničkou, malá

17. Kancelársky stôl / bez šuplikov

18. Kancelársky stôl / bez šuplikov

19. Kancelársky nábytok:skrinka s dvierkami a 5 vnútorných zásuviek, skrinka malá s 2 zásuvkami , poličková skrinka rohová / 3 poličky/-2 ks, skrinka s 2 dvierkami a 7 zásuvkami-2 ks.

20. Kreslo-kovová konštrukcia a poťah – 3ks

21. Konferenčný stolík /drevo, sklo/ - prasknuté sklo

22. Kancelárske stoličky 3 ks

23. Kancelársky stôl – roh

24. Kancelársky stôl – kút

25. Kancelárska stolička – otočná hodnota

26. Drevené zaťahovacie dvere / závesné /

27. Trezor ASIST / malý /

28. benzínový motorový krovinorez Stihl fs 450, r.v.2009, v súp.hod. 500 Eur nie je súčasťou súboru, nakoľko ho doposiaľ konateľ úpadcu neodovzdal do konkurznej podstaty /.

Záväzné ponuky sú záujemcovia povinní doručiť správcovi do 7 pracovných dní odo dňa nasledujúceho po dni uverejnenia ponukového konania v Obchodnom vestníku na adresu sídla kancelárie správcu: J.Kalinčiaka č. 6, 071 01 Michalovce.

Forma a obsahové náležitosti ponuky: ponuka musí byť určitá, zrozumiteľná, bez akýchkoľvek podmienok a musí byť podaná v zalepenej obálke s označením záujemcu a príslušného kola súťaže s dodatkom na prednej strane obálky „KONKURZ 26K/54/2011-NEOTVÁRAŤ. Písomná ponuka musí obsahovať označenie záujemcu, označenie predmetu kúpy, ktorý musí byť zhodný s jeho označením v zozname majetku určeného na predaj, návrh kúpnej ceny s DPH a bez DPH, aktuálny výpis z OR alebo živnostenský list / originál alebo úradne overenú kópiu nie staršie ako l mesiac/, u fyzickej osoby nepodnikateľa fotokópia občianskeho preukazu, doklad preukazujúci zaplatenie preddavku na kúpnu cenu, oznámenie bankového spojenia pre prípad vrátenia preddavku. Záujemcovia sú povinní zložiť u správcu alebo na konkurzný účet úpadcu vedený v OTP banke a.s. č.ú. 13395822 / 5200 zábezpeku minimálne vo výške 50 % z ponúkanej ceny. Zábezpeka musí byť vyplatená u správcu alebo pripísaná na konkurznom účte úpadcu najneskôr posledný deň lehoty na podávanie záväzných ponúk do 15,00 hod. Záujemcovia si môžu v pracovných dňoch po dohovore so správcom v čase od 9,00-12,00hod. a od 13,00 hod. do 16,00 hod. na adrese sídla kancelárie vyzdvihnúť podmienky súťaže za úhradu poplatku v sume 15,00 Eur Kontakt: 0905854413, e-mail dobrovolska@gecom.sk

Obhliadku ponúkaných hnuteľných vecí v dvoch súboroch si záujemcovia dohodnú osobne alebo telefonicky so správcom /č.t.0905854413/. Otváranie obálok sa uskutoční v sídle správcu , kde správca prizve minimálne 1 člena veriteľského výboru  a to v termíne do 3 pracovných dní od uplynutia lehoty na doručenie ponúk. Z otvárania obálok správca vyhotoví zápisnicu, ktorú zašle členom veriteľského výboru spolu s vyhodnotením II.kola ponukového konania. Správca neprihliada na ponuku, ktorá nebola doručená včas do kancelárie správcu, ktorá neobsahuje náležitosti podľa tohto oznámenia, podmienok súťaže alebo pri ktorej nebola zložená zábezpeka podľa tohto oznámenia alebo podmienok súťaže. Víťazom verejného ponukového konania sa stane ten účastník, ktorý splnil ponukové podmienky a súčasne ponúkol najvyššiu kúpnu cenu za jednotlivé súbory ponúkaného majetku. Prednostné právo na víťaza má ten účastník, ktorý ponúkne najvyššiu kúpnu cenu za obidve súbory naraz. Ak budú zhodné ponuky, záujemcovia budú správcom vyzvaní na zvýšenie ponúk, v takom prípade sa víťazom stane ten účastník, ktorý v správcom určenej lehote ponúkne najvyššiu kúpnu cenu. Neúspešným účastníkom ponukového konania správca vráti zaplatené preddavky na kúpnu cenu v lehote do 10 dní odo dňa schválenia vyhodnotenia ponukového konania VV. Kúpna cena musí byť víťazom zaplatená pred uzatvorením kúpnej zmluvy. Správca má nárok voči účastníkovi, ktorý bol vyhodnotený ako úspešný a ktorý odmietne uzavrieť kúpnu zmluvu alebo nezaplatí zostatok kúpnej ceny riadne a včas podľa pokynu správcu, na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50 % z kúpnej ceny. Na úhradu tejto zmluvnej pokuty je správca oprávnený započítať v príslušnej výške preddavok na kúpnu cenu zložený záujemcom na konkurzný účet úpadcu.

V Michalovciach, dňa 8.3.2012

JUDr. Viera Dobrovolská, správca