Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 2K/15/2011

BAMAX, s.r.o. v konkurze

  • Úpadca BAMAX, s.r.o. v konkurze
    IČO: 31649441
    Hlavná 71
    080 01  Prešov
  • Druh Iné zverejnenie
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 94 z roku 2012 dňa 17.5.2012
  • Spisová značka - súd 2K/15/2011
  • Spisová značka - správca 2K/15/2011 S1370
Text

OZNÁMENIE o ponukovom konaní:

JUDr. Erika Hajtolová - správkyňa úpadcu: BAMAX, s.r.o. v konkurze, IČO: 31 649 441, Hlavná 71, 080 01  Prešov, v súlade so záväzným pokynom zástupcu veriteľov Sociálnej poisťovne – pobočky Prešov oznamuje vyhlásenie 1. kola ponukového konania podľa ust.  § 92 ods. 1  ZKR na predaj  majetku – peňažných pohľadávok úpadcu, ktorých zapísanie do všeobecnej podstaty úpadcu bolo zverejnené v Obchodnom vestníku č. 175/2011. Ide o pohľadávky voči týmto dlžníkom:

  1. dm drogerie markt, s.r.o., Na pántoch 18, 831 06  Bratislava – faktúra č. 09502007 vo výške 565,96 EUR  a 10502007 vo výške 86,30 EUR – služby (ubytovanie)
  2. Európsky parlament Rómov Bratislava, Čiernovodská 6, 821 07  Bratislava – faktúra č. 10090017 vo výške 162,40 EUR, faktúra č. 10090018 vo výške 190,20 EUR a faktúra č. 100090040  vo výške 92,94 EUR – služby (ubytovanie)
  3. Chillout, s.r.o., Tranovského 55, 841 02  Bratislava  - faktúra č. 10090001 vo výške 59,75 EUR - služby (ubytovanie)
  4. LF PARTNER, s.r.o., Hlavná 29, 080 01  Prešov – faktúra č. 91/2006 vo výške 373,43 EUR – prenájom priestorov
  5. MAMA media, s.r.o., Na Hrebienku 1, 811 02  Bratislava – faktúra č. 75502008 vo výške 1.342,69 EUR – služby (ubytovanie)
  6. Sokolová Denisa, Lada č. 205, 082 12 Kapušany -  faktúra č. 166,14 EUR - služby (ubytovanie)
  7. Viliam Turan TURANCAR, Železničiarska 13, 949 01  Nitra – faktúra č. 10302008 vo výške 59,75 EUR – služby  (ubytovanie)
  8. Anton Hriň, Kojatice 75, 082 32  Svinia – náhrada škody vo výške 341,90 EUR 
  9. Lytvynenko Sergity, Ukrajina  - faktúra č. 100090041 vo výške 57,02 EUR – služby (ubytovanie)

Podrobnosti o predmetných pohľadávkach možno získať v kancelárii správkyne alebo na telefónnom čísle: 0908 873 502.

Podmienky ponukového konania:

1.) V zmysle záväzného pokynu sa v 1. kole predávajú pohľadávky za 100% súpisovej hodnoty, a to ako súbor pohľadávok alebo samostatne pohľadávky voči jednotlivých dlžníkom

2.) Záujemcovia predložia správkyni na adrese kancelárie cenové ponuky písomne v zalepenej obálke s označením „KONKURZ sp. zn. 2K/15/2011-NEOTVÁRAŤ

3.) Na podávanie ponúk je určených 15 kalendárnych dní odo dňa zverejnenia oznamu o ponukovom konaní v Obchodnom vestníku. Na ponuky doručené po tomto termíne sa nebude prihliadať

4.) Záujemcovia sú povinní v prospech peňažného účtu úpadcu, s ktorým disponuje správkyňa zaplatiť minimálne 10% hodnoty pohľadávok, na účet vedený v UniCredit Bank Slovakia, a.s., č. ú. 6610818034/1111.  Zábezpeka musí byť pripísaná na účte úpadcu najneskôr posledný deň lehoty na podávanie záväzných ponúk alebo zložená v hotovosti k rukách správkyne

5.) Riadne doručená ponuka je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať ani vziať späť. Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku, inak sa na všetky jeho podané ponuky neprihliada

6.) Obálka musí obsahovať:

- návrh cenovej ponuky v eurách s dokladom o zaplatení minimálne 10% ponúkanej ceny za postúpenie pohľadávok (potvrdený prevodný príkaz, potvrdenie o vklade na účet)

- cenová ponuka musí obsahovať konkretizáciu pohľadávok, ktoré majú byť predmetom odplatného prevodu,

- záujemca predloží originál alebo overenú kópiu výpisu z obchodného registra, živnostenského registra, alebo obdobného registra nie starší ako 3 mesiace; fyzická osoba, ktorá nie je podnikateľom predloží fotokópiu preukazu totožnosti a číslo bankového účtu, na ktorý sa zaplatená záloha vráti neúspešným uchádzačom, ponuka musí byť podpísaná záujemcom

-na obálky, ktoré budú nedostatočne označené sa nebude prihliadať

7.) V prípade doručenia ponúk viacerých záujemcov o nadobudnutie tých istých pohľadávok má prednosť ponuka, ktorá bola doručená správkyni ako prvá

8.) Termín a miesto otvárania obálok: Nasledujúci pracovný deň po skončení lehoty na doručovanie ponúk o 10:00 hod. sídle kancelárie správkyne. O otváraní obálok sa spíše  zápisnica. Vyhodnotenie ponúk vykoná správkyňa v lehote 5 pracovných dní odo dňa otvárania obálok

9.) S úspešným záujemcom, ktorému bude vyhodnotenie bezodkladne oznámené bude zmluva uzavretá do 10 pracovných dní odo dňa vyhodnotenia ponúk

10.) Úspešný záujemca sa zaväzuje uzatvoriť so správkyňou  zmluvu o postúpení pohľadávok a doplatiť cenu za postúpenie najneskôr pri podpise zmluvy. V prípade ak úspešný záujemca neuzatvorí kúpnu zmluvu, prepadne zložená záloha v prospech konkurznej podstaty

Neúspešným záujemcom budú nimi zaplatené zálohy vrátené bezodkladne po vyhodnotení ponúk.

V Kapušanoch dňa 11.5.2012

JUDr. Erika Hajtolová