Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 1K/61/2011

Slovglass Poltár, s.r.o.

  • Úpadca Slovglass Poltár, s.r.o.
    IČO: 35837152
    13. januára .
    987 01  Poltár
  • Druh Iné zverejnenie
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 144 z roku 2012 dňa 27.7.2012
  • Spisová značka - súd 1K/61/2011
  • Spisová značka - správca 1K/61/2011 S1153
Text

Ing. Ladislav Kokavec, správca konkurznej podstaty úpadcu Slovglass Poltár, s.r.o., 13. januára, 987 01 Poltár, IČO: 35 837 152, č.k.: 1K/61/2011 v súlade s Uznesením Okresného súdu Banská Bystrica zo dňa 10.07.2012 (zverejnené v obchodnom vestníku č. 135/2012 zo dňa 16.07.2012) vyhlasuje v zmysle §92 ods. 1 písm. d/ Zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoKR“)

I. kolo verejného ponukového konania na speňaženie nehnuteľností a hnuteľných veci bezprostredne súvisiacich s výrobným procesom úpadcu, pričom sa jedná o speňažovanie dvoch samostatných celkov (časť podniku Poltár, časť podniku Cinobaňa).

Celok I: Časť podniku Poltár

Jedná sa o nasledovné súpisové zložky majetku, ktorý je vo výlučnom vlastníctve úpadcu:

Majetok úpadcu zapísaný do všeobecnej podstaty, ktorej súpis bol zverejnený v Obchodnom vestníku:

č. 66/2012 zo dňa 03.04.2012 - súbory označené ako MTZ1, MTZ1 - NOP ( hnuteľné veci - Poltár),

č. 66/2012 zo dňa 03.04.2012 - nehnuteľnosti zapísané na LV č. 68, nachádzajúce sa v KÚ Poltár ( stavby),

č. 37/2012 zo dňa 22.02.2012 - nehnuteľnosti zapísané na LV č. 68, nachádzajúce sa v KÚ Poltár ( pozemky ),

č. 63/2012 zo dňa 29.03.2012 - hnuteľné veci nachádzajúce sa v areáli podniku Poltár ( súbor bez bližšieho označenia ),

č. 63/2012 zo dňa 29.03.2012 - hnuteľné veci nachádzajúce sa v areáli podniku Poltár ( súbory KM ),

č. 37/2012 zo dňa 22.02.2012 - nehnuteľnosti zapísané na LV č. 1547, nachádzajúce sa v KÚ Slaná lehota ( uzavretie a rekultivácia skládky odpadov).

 

Celok II: Časť podniku Cinobaňa

Jedná sa o nasledovné súpisové zložky majetku, ktorý je vo výlučnom vlastníctve úpadcu:

Majetok úpadcu zapísaný do oddelenej podstaty, ktorej súpis bol zverejnený v Obchodnom vestníku:

č. 34/2012 zo dňa 17.02.2012 - nehnuteľnosti zapísané na LV č. 297, nachádzajúce sa v KÚ Cinobaňa ( Budovy a pozemky založené v prospech zabezpečeného veriteľa ),

Majetok úpadcu zapísaný do všeobecnej podstaty, ktorej súpis bol zverejnený v Obchodnom vestníku:

č. 66/2012 zo dňa 03.04.2012 - súbory označené ako MTZ3, MTZ3 - NOP ( hnuteľné veci - Cinobaňa),

č. 66/2012 zo dňa 03.04.2012 - časť nehnuteľností zapísaných na LV č. 297, nachádzajúce sa v KÚ Cinobaňa ( Budovy s výnimkou bezprostredne nesúvisiacich s výrobným procesom, ktoré sú speňažované samostatne),

č. 63/2012 zo dňa 29.03.2012 - hnuteľné veci nachádzajúce sa v areáli podniku Cinobaňa ( súbor bez bližšieho označenia ),

č. 63/2012 zo dňa 29.03.2012 - hnuteľné veci nachádzajúce sa v areáli podniku Cinobaňa

( súbory MK ),

č. 37/2012 zo dňa 22.02.2012 – časť nehnuteľností zapísaných na LV č. 297, nachádzajúcich sa v KÚ Cinobaňa ( Pozemky s výnimkou bezprostredne nesúvisiacich s výrobným procesom, ktoré sú speňažované samostatne).

Kúpna cena za vyššie uvedené nehnuteľnosti a hnuteľné veci je pre I. kolo verejného ponukového konania stanovená minimálne na 70% súpisovej hodnoty majetku.

Celková súpisová hodnota majetku predávaného ako časť podniku Cinobaňa zaradeného do všeobecnej a oddelenej podstaty bola stanovená na sumu: 1 728 637,38 EUR. Minimálna kúpna cena pre I. kolo verejného ponukového konania predstavuje 70 % súpisovej hodnoty t.j. 1 210 046,17 €.

Celková súpisová hodnota majetku predávaného ako časť podniku Poltár zaradeného do všeobecnej podstaty bola stanovená na sumu: 4 070 883,69 EUR. Minimálna kúpna cena pre I. kolo verejného ponukového konania predstavuje 70 % súpisovej hodnoty t.j. 2 849 618,58 EUR.

Podmienky I. kola verejného ponukového konania:

1. Návrhy sa podávajú na adresu kancelárie správcu: Ing. Ladislav Kokavec, J. Vargu 16, 984 01 Lučenec v zapečatenej obálke s označením časti podniku, za ktorú sa kúpna cena ponúka: „Cinobaňa – verejné ponukové konanie“ alebo „Poltár – verejné ponukové konanie“ do 10:00 hodiny dňa 15.08.2012. Na obálky predložené alebo doručené po tejto lehote správca nebude prihliadať. Obálka musí obsahovať označenie časti podniku, za ktorú sa kúpna cena ponúka, návrh cenovej ponuky s dokladom o zaplatení kaucie, meno, priezvisko, bydlisko, rodné číslo, resp. obchodné meno, sídlo, IČO záujemcu, aktuálny výpis z obchodného registra, alebo živnostenského registra nie starší ako 30 dní, občan – nepodnikateľ predloží fotokópiu platného občianskeho preukazu. Na obálky, ktoré budú pre nedostatočné označenie otvorené, nebude správca prihliadať.

2. Účastník verejného ponukového konania je povinný zložiť na bankový účet č: 4330070202/3100 vedený v Volksbank Slovensko a.s. pod variabilným symbolom 1612011, prípadne v hotovosti vkladom do pokladne správcu minimálne 50% navrhovanej kúpnej ceny a túto skutočnosť preukázať už v návrhu. Predmetná úhrada sa považuje za kauciu. Kaucia musí byť zložená za každý celok samostatne t.j. samostatne za časť podniku Poltár a samostatne za časť podniku Cinobaňa.

3. Každý účastník je oprávnený podať len jeden návrh za každú časť podniku. V prípade viacerých takýchto návrhov od jedného účastníka sa bude prihliadať len na jeho návrh s najvyššou ponúknutou kúpnou cenou. Kaucie zložené k ostatným návrhom tohto účastníka prepadnú v prospech konkurznej podstaty.

4. Na obhliadku sú záujemcovia povinní sa vopred nahlásiť správcovi na tel. č. 0908 941 647.

5. Víťazom sa stane záujemca spĺňajúci podmienky, ktorý súčasne poskytne najvyššiu ponuku. V prípade rovnosti ponúk má prednosť ponuka záujemcu spĺňajúca všetky podmienky, ktorou bude prejavený záujem o kúpu oboch častí podniku (Cinobaňa + Poltár). Pri úplnej zhodnosti ponúk o víťazovi verejného ponukového konania rozhodne žreb.

6. Otváranie obálok s cenovými ponukami sa uskutoční v kancelárii správcu dňa 15.08.2012 o 12.00 hod.. Verejné ponukové konanie bude vyhodnotené do 2 pracovných dní odo dňa otvárania obálok.

7. Správca je oprávnený odmietnuť všetky predložené ponuky.

8. Vyhodnotenie ponúk správca zašle na zverejnenie v Obchodnom vestníku do 5 pracovných dní odo dňa otvorenia obálok s ponukami. Neúspešným záujemcom správca vráti zloženú finančnú zábezpeku bez zbytočného odkladu podľa ich pokynov s oznámením, že v ponukovom konaní vybraní neboli. Súčasne ich upozorní, že môžu byť oslovení podľa poradia výšky ponúknutej ceny v prípade, ak skôr vybraný záujemca zmarí uzavretie zmluvy alebo nezloží doplatok kúpnej ceny v termíne uvedenom správcom

9. V prípade, ak záujemca bude vyhodnotený ako úspešný, a napriek tomu odmietne uzavrieť zmluvu so správcom alebo odplatu neuhradí v termíne podľa príkazov správcu, je správca oprávnený osloviť v poradí ďalšieho záujemcu. V prípade, ak záujemca bude vyhodnotený ako úspešný, odmietne uzavrieť so správcom zmluvu o predaji časti podniku, resp. neuhradí zvyšok kúpnej ceny prepadá kaucia v prospech konkurznej podstaty.

10. V prípade, že záujemca bude vyhodnotený ako úspešný a napriek tomu odmietne uzavrieť kúpnu zmluvu, alebo neuhradí kúpnu cenu včas podľa pokynu správcu, má správca nárok na pokutu voči takémuto záujemcovi vo výške 20% z ponúknutej kúpnej ceny. Pohľadávka správcu predstavujúca uvedenú pokutu sa bez ďalšieho úkonu automaticky započíta so zloženou kauciou záujemcu.

11. Účastník, ktorého návrh bude označený ako najvhodnejší a úspešný je povinný do 15 dní odo dňa zverejnenia výsledkov verejného ponukového konania v Obchodnom vestníku uzatvoriť kúpnu zmluvu a v rovnakej lehote aj uhradiť celú navrhnutú kúpnu cenu.

 

Doplňujúce informácie:

1. Správca oboznamuje a účastník verejného ponukového konania svojou účasťou na ňom berie na vedomie a akceptuje skutočnosť, že nadobudne predmet speňaženia spolu s existujúcim doposiaľ nezlikvidovaným nebezpečným a iným odpadom, kde povinnosť likvidácie účastník v prípade nadobudnutia predmetu speňaženia preberá na seba.

2. Správca oboznamuje a účastník verejného ponukového konania svojou účasťou na ňom berie na vedomie a akceptuje skutočnosť, že v niektorých priestoroch v rámci predmetného ponukového konania speňažovaných sa môžu čase odovzdania predmetu speňaženia nachádzať skladové zásoby, ktoré môžu byť vo vlastníctve inej osoby. Pre ten prípad sa úspešný účastník verejného ponukového konania zaväzuje strpieť tento stav a vlastníkovi poskytnúť náležitú súčinnosť pri odvoze týchto zásob. V prípade, že ku ňu odovzdania budú predmetné zásoby stále vo vlastníctve úpadcu, je úspešný účastník ponukového konania povinný strpieť uskladnenie zásob až do ich predaja správcom a správcovi poskytnúť náležitú súčinnosť.

V Lučenci dňa 24.07.2012

Ing. Ladislav Kokavec

Správca konkurznej podstaty