Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 1R/2/2011

LOSS, s.r.o.

  • Úpadca LOSS, s.r.o.
    IČO: 36375926
    Bystrická cesta 2221
    03401  Ružomberok
  • Druh Oznámenia súviasiace s dražbou majetku podliahajúceho konkurzu
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 221 z roku 2012 dňa 15.11.2012
  • Spisová značka - súd 1R/2/2011
  • Spisová značka - správca 1R/2/2011/ S 1544
Text

OZNÁMENIE o ponukovom konaní

      JUDr. Miroslav Hlad – správca konkurznej podstaty úpadcu, LOSS, s. r. o., so sídlom Bystrická cesta 2221, 034 01  Ružomberok, IČO: 36 375 926, spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri SR vedenom na Okresnom súde Žilina, oddiel Sro, vložka č. 10730/L v súlade s pokynom veriteľského výboru vyhlasuje v zmysle ust. § 92 ods. 1 písm. d zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácií 1. kolo verejného ponukového konania na predaj majetku  úpadcu zaradeného do všeobecnej podstaty.

 Predmetom predaja je nižšie uvedený súbor hnuteľných veci, slúžiacich na výrobu betónových zmesí a to:

 Technológia betonárky a stroj. zariadenie s rokom výrob stanoveným odhadom na rok 2006 pozostávajúce z:

(i)   miešacieho jadra MNG 750 vrátane konštrukcie schodíkov 1 ks;

(ii)   silo na 50 t. cementu vrátane konštrukcie 2 ks,

(iii)   šnekový dopravník cementu 2 ks,

(iv)    riadiaca jednotka betonárky,

(v)    kompresor na stlačený vzduch a vodné  čerpadlo,

(vi)   násypka štrkov vrátane zásobovacieho koša s dráhou a váhou hmotnosti spolu s konštrukciou,

(vii)   zásobníky vody 2.000 litrov

(viii)  príslušenstvo tvoriace predovšetkým monolitickými betónovými panelmi (stenami) sypkého materiálu v počte 16 kusov a mobilného koša na betón 1 ks a 3 ks elektrických ventilátorov.

 Súpisová hodnota celého technologického súboru v súpise všeobecnej podstaty zverejneného v Obchodnom vestníku č. 197/2012 zo dňa 11.10.2012 predstavuje sumu 25.000,-€.

 Predmet predaja sa predáva v stave v ako sa nachádza, t.j.  akom stojí a leží a správca nezodpovedá za vady veci, ktoré sú spôsobené užívaním alebo opotrebovaním zariadenia a nezodpovedá za jeho funkčnosť, ktorá nebola fyzicky verifikovaná. Úspešný záujemca je povinný zariadenie demontovať, nakoľko technológia sa nenachádza v priestoroch úpadcu. Čas a termín obhliadky je možné dohodnúť osobne alebo telefonicky na tel. č. +421 915 786 414 eventuálne emailom na adrese judr.miroslavhlad@gmail.com

 Písomné cenové ponuky treba doručiť na adresu: JUDr. Miroslav Hlad, správca, Vajanského 588, 024 01  Kysucké Nové Mesto, v zalepených obálkach s označením: „PONUKA-LOSS-NEOTVÁRAŤ“ v lehote na predkladanie ponúk, ktorá sa určuje na 15 ( pätnásť ) dní od dňa nasledujúceho po zverejnení oznámenia o verejnom ponukovom konaní v Obchodnom vestníku SR. Lehota na predkladanie ponúk začína plynúť dňom nasledujúcim po zverejnení oznámenia o verejnom ponukovom konaní v Obchodnom vestníku SR a končí pätnástym dňom o 12:00 hod. Ponuky, ktoré nebudú doručené do skončenia lehoty sa nebudú považovať za riadne doručené, ani keď boli odoslané pred uplynutím lehoty. Správca takéto ponuky odmietne ako oneskorené. Podobne odmietne aj neúplne ponuky.

 Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku na rovnaký predmet predaja, inak sa na neskoršie podané ponuky nebude prihliadať.

 Ponuka musí byť doručená ( poštou, osobne ) najneskôr v deň a hodinu určenú v tomto oznámení na adresu správcu, súčasne s ponukou musí záujemca zložiť na účet správcu vedený v OTP banka, a.s. číslo účtu 3674625/5200 zábezpeku na úhradu kúpnej ceny vo výške 30 % zo súpisovej hodnoty predmetu predaja ( skupiny ). Zábezpeka musí byť do skončenia lehoty na predkladanie ponúk pripísaná na účet konkurznej podstaty. Záväzná ponuka musí obsahovať:

  1. Označenie záujemcu (obchodné meno, sídlo, IČO; u fyzických osôb meno, priezvisko, bydlisko, rodné číslo ),
  2. Originál alebo úradne overenú kópiu aktuálneho výpisu z obchodného registra alebo živnostenského registra. Fyzická osoba nepodnikateľ musí priložiť úradne overenú fotokópiu občianskeho preukazu alebo iného identifikačného dokladu.
  3. Čestné vyhlásenie, že záujemca nemá záväzky voči úpadcovi,
  4. Označenie predmetu kúpy,
  5. Návrh kúpnej ceny za jednotlivú vec a súhrne za skupinu a to každé v špecifikácii bez DPH a s DPH,
  6. Doklad preukazujúci zloženie zálohy na kúpnu cenu,
  7. Uvedenie čísla účtu, na ktorý ma byť zábezpeka vrátená v prípade neúspešnej ponuky.

      Ponuky, ktoré nebudú mať uvedené náležitosti je správca povinný vyradiť.

      Jednotlivé ponuky budú otvorené a vyhodnotené bezodkladne po uplynutím lehoty na podávanie ponúk v kancelárii správcu za prítomnosti predsedu veriteľského výboru. V prípade, kedy predseda veriteľského výboru sa po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk včas nedostaví na otváranie predložených ponúk do kancelárie správcu, správca je povinný prijaté ponuky po uplynutí lehoty na podávanie ponúk bezodkladne  otvoriť a vyhodnotiť. Pri zhode ponúk vyzve správca týchto záujemcov, aby svoje ponuky navýšili a nové ponuky doručili do kancelárie správcu najneskôr do troch pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na úpravu ponuky kúpnej ceny z dôvodu rovnosti navrhovanej kúpnej ceny.  Pri otváraní upravených ponúk platia pravidlá podľa prvej, druhej a tretej vety tohto odseku. O otváraní a vyhodnotení zaslaných ponúk, vrátane navýšených ponúk podľa predchádzajúcej vety, správca spíše zápisnicu, ktorú najneskôr v lehote 5 dní odo dňa otvárania obálok odošle veriteľskému výboru a požiada ho o udelenie súhlasu na predaj víťazovi ponukového konania. Kritériom pre vyhodnotenie ponúk je najvyššia ponúkaná cena. Súhlas alebo nesúhlas veriteľského výboru bude správcovi daný písomne do 10 pracovných dní odo dňa doručenia zápisnice veriteľskému výboru. Veriteľský výbor môže odmietnuť všetky ponuky, v prípade, ich nevhodnosti, a to aj bez uvedenia dôvodu. Lehota splatnosti kúpnej ceny je v deň podpisu kúpnej zmluvy.

 Zábezpeka bude neúspešným uchádzačom vrátená v lehote 10 dní odo dňa vyhodnotenia ponúk bezhotovostným prevodom na účet, z ktorého bola poskytnutá alebo na účet uvedený v ponuke. V prípade, ak úspešný uchádzač po oznámení výsledku ponukového konania neuzavrie kúpnu zmluvu, zložená zábezpeka prepadá v prospech všeobecnej podstaty úpadcu.

 V Kysuckom Novom Meste, dňa 09. 11. 2012

 

                                           ........................................................

                                            JUDr. Miroslav Hlad

                                               správca  úpadcu

                                           LOSS, s.r.o. „v konkurze“