Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 1R/2/2011
LOSS, s.r.o.
-
Úpadca
LOSS, s.r.o.
IČO: 36375926
Bystrická cesta 2221
03401 Ružomberok
- Druh Oznámenia súviasiace s dražbou majetku podliahajúceho konkurzu
- Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 239 z roku 2012 dňa 11.12.2012
- Spisová značka - súd 1R/2/2011
- Spisová značka - správca 1R/2/2011/ S 1544
-
Správca
Miroslav Hlad
Vajanského588
02401 Kysucké Nové Mesto
Druh: Fyzická osoba
Kontakt: 0915786414, judr.miroslavhlad@gmail.com -
Súvisiace odkazy
Zoznam konaní v kraji: Žilinský.
Podania z Obchodného vestníka: Konkurzy a reštrukturalizácie - Oznámenia správcov.
Konania firmy LOSS, s.r.o..
Hospodárske výsledky firmy LOSS, s.r.o..
OZNÁMENIE o druhom kole ponukového konania
JUDr. Miroslav Hlad – správca konkurznej podstaty úpadcu, LOSS, s. r. o., so sídlom Bystrická cesta 2221, 034 01 Ružomberok, IČO: 36 375 926, spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri SR vedenom na Okresnom súde Žilina, oddiel Sro, vložka č. 10730/L v súlade s pokynom veriteľského výboru vyhlasuje v zmysle ust. § 92 ods. 1 písm. d zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácií 2. kolo verejného ponukového konania na predaj majetku úpadcu zaradeného do všeobecnej podstaty.
Predmetom predaja je nižšie uvedený súbor hnuteľných veci, slúžiacich na výrobu betónových zmesí
a to:
Technológia betonárky a stroj. zariadenie s rokom výrob stanoveným odhadom na rok 2006
pozostávajúce z:
(i) miešacieho jadra MNG 750 vrátane konštrukcie schodíkov 1 ks;
(ii) silo na 50 t. cementu vrátane konštrukcie 2 ks,
(iii) šnekový dopravník cementu 2 ks,
(iv) riadiaca jednotka betonárky,
(v) kompresor na stlačený vzduch a vodné čerpadlo,
(vi) násypka štrkov vrátane zásobovacieho koša s dráhou a váhou hmotnosti spolu s konštrukciou,
(vii) zásobníky vody 2.000 litrov
(viii) príslušenstvo tvoriace predovšetkým monolitickými betónovými panelmi (stenami) sypkého
materiálu v počte 16 kusov a mobilného koša na betón 1 ks a 3 ks elektrických ventilátorov.
Súpisová hodnota celého technologického súboru v súpise všeobecnej podstaty zverejneného
v Obchodnom vestníku č. 197/2012 zo dňa 11.10.2012 predstavuje sumu 25.000,-€.
Predmet predaja sa predáva v stave v ako sa nachádza, t.j. akom stojí a leží a správca nezodpovedá za vady veci, ktoré sú spôsobené užívaním alebo opotrebovaním zariadenia a nezodpovedá za jeho funkčnosť, ktorá nebola fyzicky verifikovaná. Úspešný záujemca je povinný zariadenie demontovať, nakoľko technológia sa nenachádza v priestoroch úpadcu. Čas a termín obhliadky je možné dohodnúť
osobne alebo telefonicky na tel. č. +421 915 786 414 eventuálne emailom na adrese
judr.miroslavhlad@gmail.com
Písomné cenové ponuky treba doručiť na adresu: JUDr. Miroslav Hlad, správca, Vajanského 588, 024
01 Kysucké Nové Mesto, v zalepených obálkach s označením: „PONUKA-LOSS-NEOTVÁRAŤ“ v lehote na predkladanie ponúk, ktorá sa určuje na 15 ( pätnásť ) dní od dňa nasledujúceho po zverejnení oznámenia o verejnom ponukovom konaní v Obchodnom vestníku SR. Lehota na predkladanie ponúk začína plynúť dňom nasledujúcim po zverejnení oznámenia o verejnom ponukovom konaní v Obchodnom vestníku SR a končí pätnástym dňom o 12:00 hod. Ponuky, ktoré nebudú doručené do skončenia lehoty sa nebudú považovať za riadne doručené, ani keď boli odoslané pred uplynutím lehoty. Správca takéto ponuky odmietne ako oneskorené. Podobne odmietne aj neúplne ponuky.
Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku na rovnaký predmet predaja, inak sa na neskoršie
podané ponuky nebude prihliadať.
Ponuka musí byť doručená ( poštou, osobne ) najneskôr v deň a hodinu určenú v tomto oznámení na
adresu správcu, súčasne s ponukou musí záujemca zložiť na účet správcu vedený v OTP banka, a.s.
číslo účtu 3674625/5200 zábezpeku na úhradu kúpnej ceny vo výške 30 % zo súpisovej hodnoty
predmetu predaja ( skupiny ). Zábezpeka musí byť do skončenia lehoty na predkladanie ponúk
pripísaná na účet konkurznej podstaty. Záväzná ponuka musí obsahovať:
1. Označenie záujemcu (obchodné meno, sídlo, IČO; u fyzických osôb meno, priezvisko,
bydlisko, rodné číslo ),
2. Originál alebo úradne overenú kópiu aktuálneho výpisu z obchodného registra alebo
živnostenského registra. Fyzická osoba nepodnikateľ musí priložiť úradne overenú fotokópiu
občianskeho preukazu alebo iného identifikačného dokladu.
3. Čestné vyhlásenie, že záujemca nemá záväzky voči úpadcovi,
4. Označenie predmetu kúpy,
5. Návrh kúpnej ceny za jednotlivú vec a súhrne za skupinu a to každé v špecifikácii bez DPH
a s DPH,
6. Doklad preukazujúci zloženie zálohy na kúpnu cenu,
7. Uvedenie čísla účtu, na ktorý ma byť zábezpeka vrátená v prípade neúspešnej ponuky.
Ponuky, ktoré nebudú mať uvedené náležitosti je správca povinný vyradiť. Jednotlivé ponuky budú otvorené a vyhodnotené bezodkladne po uplynutím lehoty na podávanie ponúk v kancelárii správcu za prítomnosti predsedu veriteľského výboru. V prípade, kedy predseda veriteľského výboru sa po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk včas nedostaví na otváranie predložených ponúk do kancelárie správcu, správca je povinný prijaté ponuky po uplynutí lehoty na podávanie ponúk bezodkladne otvoriť a vyhodnotiť. Pri zhode ponúk vyzve správca týchto záujemcov, aby svoje ponuky navýšili a nové ponuky doručili do kancelárie správcu najneskôr do troch pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na úpravu ponuky kúpnej ceny z dôvodu rovnosti navrhovanej kúpnej ceny. Pri otváraní upravených ponúk platia pravidlá podľa prvej, druhej a tretej vety tohto odseku.
O otváraní a vyhodnotení zaslaných ponúk, vrátane navýšených ponúk podľa predchádzajúcej vety, správca spíše zápisnicu, ktorú najneskôr v lehote 5 dní odo dňa otvárania obálok odošle veriteľskému
výboru a požiada ho o udelenie súhlasu na predaj víťazovi ponukového konania. Kritériom pre vyhodnotenie ponúk je najvyššia ponúkaná cena. Súhlas alebo nesúhlas veriteľského výboru bude správcovi daný písomne do 10 pracovných dní odo dňa doručenia zápisnice veriteľskému výboru. Veriteľský výbor môže odmietnuť všetky ponuky, v prípade, ich nevhodnosti, a to aj bez uvedenia dôvodu. Lehota splatnosti kúpnej ceny je v deň podpisu kúpnej zmluvy.
Zábezpeka bude neúspešným uchádzačom vrátená v lehote 10 dní odo dňa vyhodnotenia ponúk bezhotovostným prevodom na účet, z ktorého bola poskytnutá alebo na účet uvedený v ponuke. V prípade, ak úspešný uchádzač po oznámení výsledku ponukového konania neuzavrie kúpnu zmluvu, zložená zábezpeka prepadá v prospech všeobecnej podstaty úpadcu.
V Kysuckom Novom Meste, dňa 06.12. 2012