Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 1R/2/2011

LOSS, s.r.o.

  • Úpadca LOSS, s.r.o.
    IČO: 36375926
    Bystrická cesta 2221
    03401  Ružomberok
  • Druh Doplnenie alebo zmena poznámky o spornom zápise
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 241 z roku 2012 dňa 13.12.2012
  • Spisová značka - súd 1R/2/2011
  • Spisová značka - správca 1R/2/2011/S1544
Text

 OZNÁMENIE o ponukovom konaní

JUDr. Miroslav Hlad – správca konkurznej podstaty úpadcu, LOSS, s. r. o., so sídlom Bystrická cesta 2221, 034 01  Ružomberok, IČO: 36 375 926, spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri SR vedenom na Okresnom súde Žilina, oddiel Sro, vložka č. 10730/L v súlade s pokynom veriteľského výboru vyhlasuje v zmysle ust. § 92 ods. 1 písm. d zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácií 1. kolo verejného ponukového konania na predaj majetku  úpadcu zaradeného do všeobecnej podstaty.

Predmetom predaja sú nižšie uvedené súbory hnuteľných veci, ktoré pozostávajú z:

 1.     skupina

a) osobné motorové vozidlo MERCEDES GL 420 CDI, VIN: WDC1648281A16964  r. v. 2006– 1 ks so závadami,  špecifikácia závad s vyčíslením nákladov na opravu od autorizovaného servisu je k dispozícii u správcu.

b) betónové garáže monolitické- používané , osadené vedľa seba, nakládka nutná žeriavom  – 4 ks;

c) stavebný rozvádzač – 2 ks,

d) autonabíjačka – 1ks; stav nezistený

e) železné regále na sušenie betónových tvárnic – 6ks,                        

 celková súpisová hodnota    16.460,-EUR   

2.     skupina

elektrický ručný vysokozdvižný vozík, JUNGHEINRICIH, výrobné číslo EJC14  r.v.2001 vrátane nabíjačky na batérie,stav nezistený mimo prevádzky cca 1,5 roka, súpisová hodnota   1.100,-EUR

 3.     skupina

štvorkolesový motorový vysokozdvižný vozík H200XM do 1,2 tony, bez v.č.  čiastočne pojazdný, značne opotrebovaný, netesnosť hydraulického okruhu a motora   v počte 1ks    súpisová hodnota  1.800,-EUR

 4.     skupina

vibračný valec BOMAG tzv. priekopový- zubový – nefunkčný, nekompletný, chýba  diaľkové ovládanie, zistená  vada motora,  v.č. nezistené,   v počte  1ks   súpisová hodnota     500,-EUR

 5.     skupina

vibračný válec bomag, r.v.1991, č.101520420187,  6,7t nefunkčný,nekompletný,  mimo prevádzky 2r,  v počte  1ks   súpisová hodnota  2.000,-EUR

 6.     skupina

autožeriav  ČKD AD 160 na podvozku Tatra T-148  s evidenčným číslom RK811AL v.č.8684712, r.v.1979  stav nezistený, nepojazdný mimo prevádzky 2r,  súpisová hodnota 2.600,-EUR

Predmet predaja sa predáva v stave v ako sa nachádza, t.j.  akom stojí a leží a správca nezodpovedá za vady veci, ktoré sú  spôsobené užívaním alebo opotrebovaním zariadenia a nezodpovedá za funkčnosť ponúkaných hnuteľných vecí , ktorá nebola fyzicky verifikovaná. Pri nákladných motorových vozidlách a strojoch  správca upozorňuje záujemcov na možný nesúlad alebo absenciu výrobných označení . Úspešný záujemca je povinný   v lehote do 10 dní od uzatvorenia kúpnej  zmluvy na vlastné náklady zabezpečiť nakládku, odvoz  huteľnej veci.

Čas a termín obhliadky je možné dohodnúť osobne alebo telefonicky na tel.č..+421915 786 414 eventuálne  emailom na adrese: judr.miroslavhlad@gmail.com

Písomné cenové ponuky treba doručiť na adresu: JUDr. Miroslav Hlad, správca, Vajanského 588, 024 01  Kysucké Nové Mesto, v zalepených obálkach s označením: „PONUKA-LOSS-NEOTVÁRAŤ“ v lehote na predkladanie ponúk, ktorá sa určuje na 15 (pätnásť) dní od dňa následujúceho po  zverejnení oznámenia o verejnom ponukovom konaní v Obchodnom vestníku SR. Lehota na predkladanie ponúk začína plynúť dňom nasledujúcim po zverejnení oznámenia o verejnom ponukovom konaní v Obchodnom vestníku SR a končí pätnástym dňom o 12:00 hod. Ponuky, ktoré nebudú doručené do skončenia lehoty sa nebudú považovať za riadne doručené, ani keď boli odoslané pred uplynutím lehoty. Správca tekéto ponuky odmietne ako oneskorené. Podobne odmietne aj neúplne ponuky.

Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku na rovnaký predmet predaja (skupinu), inak sa na neskoršie podané ponuky nebude prihliadať.

Ponuka musí byť doručená (poštou, osobne) najneskôr v deň a hodinu určenú v tomto oznámení na adresu správcu, súčasne s ponukou musí záujemca zložiť na účet správcu vedený v OTP banka, a.s. číslo účtu 3674625/5200 zábezpeku na úhradu kúpnej ceny vo výške 30 % zo súpisovej hodnoty predmetu predaja ( skupiny ).Zábezpeka musí byť do skončenia lehoty na predkladanie ponúk pripísaná na účet konkurznej podstaty. Záväzná ponuka musí obsahovať:

 Označenie záujemcu (obchodné meno, sídlo, IČO; u fyzických osôb meno, priezvisko, bydlisko, rodné číslo),

  1. Originál alebo úradne overenú kópiu aktuálneho výpisu z obchodného registra alebo živnostenského registra. Fyzická osoba nepodnikateľ musí priložiť úradne overenú fotokópiu občianskeho preukazu.
  2. Čestné vyhlásenie, že záujemca nemá záväzky voči úpadcovi,
  3. Označenie predmetu kúpy,
  4. Návrh kúpnej ceny za jednotlivú vec a súhrne za skupinu a to každé v špecifikácii bez DPH a s DPH,
  5. Doklad preukazujúci zloženie zálohy na kúpnu cenu,
  6. Uvedenie čísla účtu, na ktorý ma byť zábezpeka vrátená v prípade neúspešnej ponuky.

 Ponuky, ktoré nebudú mať uvedené náležitosti je správca povinný vyradiť.

Jednotlivé ponuky budú otvorené a vyhodnotené bezodkladne po uplynutím lehoty na podávanie ponúk v kancelárii správcu za prítomnosti predsedu veriteľského výboru. V prípade, kedy predseda veriteľského výboru  sa po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk včas nedostaví na otváranie predložených ponúk do kancelárie správcu, správca je povinný prijaté ponuky bezodkladne po uplynutí lehoty na podávanie ponúk otvoriť a vyhodnotiť. Pri zhode ponúk vyzve správca týchto záujemcov, aby svoje ponuky navýšili a nové ponuky doručili do kancelárie správcu najneskôr do troch pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na úpravu ponuky kúpnej ceny z dôvodu rovnosti navrhovanej kúpnej ceny.  Pri otváraní upravených ponúk platia pravidlá podľa prvej, druhej a tretej vety tohto odseku. O otváraní vyhodnotení zaslaných ponúk, vrátane navýšených ponúk podľa predchádzajúcej vety, správca spíše zápisnicu, ktorú najneskôr v lehote 5 dní odo dňa otvárania obálok odošle veriteľskému výboru a požiada ho o udelenie súhlasu na predaj víťazovi ponukového konania. Kritériom pre vyhodnotenie ponúk je najvyššia ponúkaná cena. Súhlas alebo nesúhlas veriteľského výboru bude správcovi daný písomne do 10 pracovných dní odo dňa doručenia zápisnice veriteľskému výboru. Veriteľský výbor môže odmietnuť všetky ponuky, v prípade, ich nevhodnosti, a to aj bez uvedenia dôvodu. Lehota splatnosti kúpnej ceny je v deň podpisu kúpnej zmluvy.

Zábezpeka bude neúspešným uchádzačom vrátená v lehote 10 dní odo dňa vyhodnotenia ponúk bezhotovostným prevodom na účet z ktorého bola poskytnutá alebo na účet uvedený v ponuke. V prípade , ak úspešný uchádzač po oznámení výsledku ponukového konania neuzavrie kúpnu zmluvu, zložená zábezpeka prepadá v prospech všeobecnej podstaty úpadcu.

 V Kysuckom Novom Meste, dňa 07. 12. 2012

.......................................................

JUDr. Miroslav Hlad správca  úpadcu LOSS, s.r.o. „v konkurze“