Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 2K/5/2012

GLOBE METAL & FINANCE, a.s. v konkurze

  • Úpadca GLOBE METAL & FINANCE, a.s. v konkurze
    IČO: 36398357
    Čsl. armády 3/1697
    03657  Martin
  • Druh Iné zverejnenie
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 131 z roku 2013 dňa 10.7.2013
  • Spisová značka - súd 2K/5/2012
  • Spisová značka - správca 2K/5/2012 S 1436
Text

Vyhlásenie 1. kola ponukového konania na speňaženie súboru nehnuteľného a hnuteľného majetku úpadcu dňom 01.07.2013

 Predmet speňaženia:

 

Správca vyhlasil dňom 01.07.2013 na základe záväzného pokynu príslušného orgánu prvé kolo ponukového konania na speňaženie nasledovného súboru nehnuteľného a hnuteľného majetku úpadcu tvoriaceho všeobecnú podstatu a oddelenú podstatu zabezpečeného veriteľa OTP Banka Slovensko, a.s.:

i)       nehnuteľný majetok – nachádzajúci sa v katastrálnom území Martin, obec: Martin, okres: Martin a je zapísaný na Liste vlastníctva č. 6469 vedenom Správou katastra Martin:

  1. Pozemok reg. „C“ parc. č. 3400/241 o výmere 1.591 m2 – zastavané plochy a nádvoria;
  2. Stavba – kováčovňa, ul. Robotnícka, súpisné č. 10287 postavená na parc. č. 3400/241

(ďalej len „Nehnuteľnosti“)

ii)                  hnuteľný majetok – súbor pohľadávok:

  1. Pohľadávka vo výške 553,17 EUR, faktúra č. 201100115 splatná: 23.03.2011, voči dlžníkovi: Siemens AH Healthcare IDO;
  2. Pohľadávka vo výške 3 029,86 EUR, faktúra č. 201100166 splatná: 13.04.2011, voči dlžníkovi: Siemens AH Healthcare IDO;
  3. Pohľadávka vo výške 18.120,- EUR, faktúra č. 201100531 splatná: 30.11.2011, voči dlžníkovi: Siemens AH Healthcare IDO;
  4. Pohľadávka vo výške 11.465,75  EUR, faktúra č. 201100536 splatná: 09.12.2011, voči dlžníkovi: Siemens AH Healthcare IDO;
  5. Pohľadávka vo výške 11.434,45 EUR, faktúra č. 201100537 splatná: 09.12.2011, voči dlžníkovi: Siemens AH Healthcare IDO;
  6. Pohľadávka vo výške 50,- EUR, faktúra č. 314100 – z titulu poskytnutého preddavku, voči dlžníkovi: UniCredit Leasing Slovakia, a.s.;
  7. Pohľadávka vo výške 59,10 EUR, faktúra č. 201100535, splatná: 14.12.2011, voči dlžníkovi: WiTechs GmbH;
  8. Pohľadávka vo výške 60,- EUR, faktúra č. 201100540, splatná: 16.12.2011, voči dlžníkovi: WiTechs GmbH;
  9. Pohľadávka vo výške 6.613,40 EUR, faktúra č. 3200900052, splatná: 11.6.2009, voči dlžníkovi: DEA Trans, s.r.o., priznaná právoplatným rozsudkom;
  10. Pohľadávka vo výške 6.837,05 EUR, faktúra č. 200642410, splatná: 17.02.2009, voči dlžníkovi: Ján Kmeť – Draturex, priznaná právoplatným rozsudkom;
  11. Pohľadávka vo výške 897,86 EUR, faktúra č. 4200900029, splatná: 21.02.2009, voči dlžníkovi: Ján Kmeť – Draturex, priznaná právoplatným rozsudkom;
  12. Pohľadávka vo výške 2.766,75 EUR, faktúra č. 4200900043, splatná: 27.03.2009, voči dlžníkovi: Ján Kmeť – Draturex, priznaná právoplatným rozsudkom;
  13. Pohľadávka vo výške 846,33 EUR, faktúra č. 4200900047, splatná: 27.03.2009, voči dlžníkovi: Ján Kmeť – Draturex, priznaná právoplatným rozsudkom;
  14. Pohľadávka vo výške 1.336,61 EUR, faktúra č. 4200900051, splatná: 09.04.2009, voči dlžníkovi: Ján Kmeť – Draturex, priznaná právoplatným rozsudkom;
  15. Pohľadávka vo výške 915,71 EUR, faktúra č. 4200900059, splatná: 16.04.2009, voči dlžníkovi: Ján Kmeť – Draturex, priznaná právoplatným rozsudkom;
  16. Pohľadávka vo výške 3.716,23 EUR, faktúra č. 200653203, splatná: 16.11.2006, voči dlžníkovi: Branislav Volko;
  17. Pohľadávka vo výške 1.290,- EUR, faktúra č. 3201000078, splatná: 29.11.2010, voči dlžníkovi: Sádovský Erik;
  18. Pohľadávka vo výške 600,- EUR, faktúra č. 3201000079, splatná: 17.12.2010, voči dlžníkovi: Sádovský Erik;
  19. Pohľadávka vo výške 1.109,50 EUR, faktúra č. 3201100087, splatná: 11.08.2011, voči dlžníkovi: Sádovský Erik;
  20. Pohľadávka vo výške 2.612,28 EUR, faktúra č. 4201100275, splatná: 11.12.2011, voči dlžníkovi: KPN, s.r.o.;
  21. Pohľadávka vo výške 68,54 EUR, faktúra č. 201000956, splatná: 06.11.2010, voči dlžníkovi: Moneda, a.s.;
  22. Pohľadávka vo výške 1.767,90 EUR, faktúra č. 3201100102, splatná: 19.09.2011, voči dlžníkovi: Mišata Zdenko;
  23. Pohľadávka vo výške 498,- EUR, faktúra č. 3201100103, splatná: 14.10.2011, voči dlžníkovi: Mišata Zdenko;
  24. Pohľadávka vo výške 399,96 EUR, faktúra č. 201200001, splatná: 29.02.2012, voči dlžníkovi: Bobst SA Martin;
  25. Pohľadávka vo výške 2005,23 EUR, faktúra č. 201000366, splatná: 23.07.2010, voči dlžníkovi: Dynapac Compaction equiment AB;
  26. Pohľadávka vo výške 15.000,- EUR, faktúra č. 201100438, splatná: 01.09.2011, voči dlžníkovi: Eco Log Sweden;
  27. Pohľadávka vo výške 408,45 EUR, faktúra č. 201100533, splatná: 14.12.2011, voči dlžníkovi: Ernst Koch GmbH & Co.KG;
  28. Pohľadávka vo výške 95,39 EUR, faktúra č. 201100534, splatná: 14.12.2011, voči dlžníkovi: Ernst Koch GmbH & Co.KG;
  29. Pohľadávka vo výške 205,63 EUR, faktúra č. 20063823, splatná: 26.09.2006, voči dlžníkovi: PPS Group a.s.;
  30. Pohľadávka vo výške 24,99 EUR, faktúra č. 20063883, splatná: 30.09.2006, voči dlžníkovi: PPS Group a.s.;
  31. Pohľadávka vo výške 137,94 EUR, faktúra č. 20064203, splatná: 22.11.2006, voči dlžníkovi: PPS Group a.s.;
  32. Pohľadávka vo výške 139,66 EUR, faktúra č. 20064723, splatná: 22.11.2006, voči dlžníkovi: PPS Group a.s.;
  33. Pohľadávka vo výške 260,61 EUR, faktúra č. 20064893, splatná: 30.11.2006, voči dlžníkovi: PPS Group a.s.;
  34. Pohľadávka vo výške 534,25 EUR, faktúra č. 20065203, splatná: 27.11.2006, voči dlžníkovi: PPS Group a.s.;
  35. Pohľadávka vo výške 564,06 EUR, faktúra č. 703397, splatná: 04.07.2007, voči dlžníkovi: PPS Group a.s.;
  36. Pohľadávka vo výške 846,09 EUR, faktúra č. 703425, splatná: 13.07.2007, voči dlžníkovi: PPS Group a.s.;
  37. Pohľadávka vo výške 585,48 EUR, faktúra č. 703511, splatná: 29.08.2007, voči dlžníkovi: PPS Group a.s.;
  38. Pohľadávka vo výške 477,79 EUR, faktúra č. 703512, splatná: 29.08.2007, voči dlžníkovi: PPS Group a.s.;
    1. Pohľadávka vo výške 437,82 EUR, faktúra č. 703616, splatná: 14.10.2007, voči dlžníkovi: PPS Group a.s.

(ďalej len „Pohľadávky a spolu s Nehnuteľnosťami ako „Predmet speňaženia“).

Dňa 19.06.2013 príslušný orgán uložil Správcovi záväzný pokyn na speňaženie Predmetu speňaženia.

Spôsob speňaženia:

 

Správca speňaží Predmet speňaženia v ponukovom konaní, ktoré zorganizuje podľa § 92 ods. 1 písm. d) v spojení s § 92 ods. 6 ZKR, keďže sa jedná o podstatnú časť majetku patriaceho k podniku Úpadcu.

Na zmluvu, ktorou Správca speňaží Predmet speňažovania podľa tohto pokynu sa budú primerane vzťahovať (i) ustanovenia § 588 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „OZ“) na časť týkajúcu sa prevodu vlastníckeho práva k Nehnuteľnostiam, a (ii) ustanovenia § 524 a nasl. OZ na časť týkajúcu sa postúpenia Pohľadávok. Predmet speňažovania Správca prenechá víťaznému záujemcovi ako stojí a leží (ďalej len „Kúpna zmluva“).

V prípade, že prvé kolo ponukového konania nebude úspešné, Správca v súlade s týmto pokynom zorganizuje druhé kolo, prípadne ďalšie, až do doby, kým nedôjde k speňaženiu predmetu speňaženia podľa tohto pokynu.

Vyhlásenie ponukového konania:

 

Ponukové konanie Správca vyhlásil formou inzerátu, ktorý bol zverejnený v denníku Hospodárske noviny č. 122 dňa 26.06.2013 a formou oznámenia zverejneného na webovom sídle Správcu www.irkr.sk.

 

Podmienky ponukového konania:

 

Podrobnejšia špecifikácia podmienok ponukového konania bude Správcom zverejnená len v Obchodnom vestníku a na www.irkr.sk a záujemcom môže byť na vyžiadanie poskytnutá aj mailom: zilina@irkr.sk. Správca poskytne záujemcom aj vzor kúpnej zmluvy na Predmet speňažovania, znalecký posudok na Nehnuteľnosti a vo vopred dohodnutom termíne umožní aj obhliadku Nehnuteľností.

Podmienkou podania ponuky do ponukového konania je zloženie zábezpeky vo výške 5.000,- € na ponúknutú kúpnu cenu za Predmet speňažovania, pričom zábezpeka musí byť pripísaná na účet Úpadcu najneskôr v posledný deň lehoty na doručovanie ponúk, t.j. 22.07.2013.

Záujemca doručením ponuky Správcovi vyjadruje svoj súhlas s podmienkami ponukového konania ako aj s tým, že v prípade porušenia záväzku (a) riadne a včas doplatiť zostatok kúpnej ceny za Predmet speňaženia a/alebo (b) uzavrieť kúpnu zmluvu, sa zaväzuje uhradiť zmluvnú pokutu v sume zloženej zábezpeky. Doručením ponuky záujemca zároveň vyjadruje súhlas s výškou zmluvnej pokuty a túto nepovažuje za rozpornú s dobrými mravmi.

Správca bez zbytočného odkladu vráti záujemcovi zloženú zábezpeku na bankový účet uvedený v ponuke, ak

(i)                 ponuka záujemcu nebola vyhodnotená ako víťazná; alebo

(ii)               záujemca ešte pred uplynutím lehoty na podávanie ponúk doručí do kancelárie Správcu oznámenie s úradne osvedčeným podpisom, že berie svoju ponuku späť; alebo

(iii)             víťazná ponuka nebola schválená príslušným orgánom.

Na ponuku záujemcu, ktorá nebude spĺňať podmienky ponukového konania alebo bude do kancelárie Správcu doručená oneskorene, sa v ponukovom konaní nebude prihliadať.

V prípade, ak žiadny zo záujemcov nesplní podmienky ponukového konania v prvom kole, resp. ponuku neschváli príslušný orgán, Správca vyhlási ďalšie kolá ponukového konania až po dosiahnutie víťaza ponukového konania.

Kúpna cena:

 

O víťazstve v ponukovom konaní rozhoduje najvyššia ponúknutá cena. Správca je povinný prijať najvyššiu ponúknutú cenu a túto ponuku predložiť príslušnému orgánu na schválenie.

Záujemca uvedie v ponuke kúpnu cenu rozdelenú na dve časti nasledovne: (i) Pohľadávky, a (ii) Nehnuteľnosti. Záujemca uvedie kúpnu cenu vrátane DPH.

Kúpna cena za Predmet speňažovania sa rozdelí medzi oddelenú podstatu zabezpečeného veriteľa OTP Banka Slovensko, a.s. a všeobecnú podstatu všetkých nezabezpečených veriteľov, a to podľa pomeru súpisovej hodnoty majetku tvoriaceho oddelenú podstatu a všeobecnú podstatu.

Účtom Úpadcu pre účely zloženia zábezpeky, kúpnej ceny, resp. akýchkoľvek ďalších platieb pre účely ponukového konania sa rozumie účet č. 4016333326/7500 vedený v ČSOB, a.s. (ďalej len „Účet“).

Vyhodnotenie ponukového konania:

Ponukové konanie vyhodnotí Správca do piatich (5) kalendárnych dní od uplynutia lehoty na podanie ponúk. O vyhodnotení ponúk Správca spíše úradný záznam. Správca predloží príslušnému orgánu víťaznú ponuku na schválenie do piatich (5) kalendárnych dní odo dňa vyhodnotenia ponukového konania podľa predchádzajúcej vety. Príslušný orgán schváli alebo neschváli Správcom predloženú víťaznú ponuku a písomne o tom informuje Správcu do tridsiatich (30) dní od predloženia víťaznej ponuky Správcom. Za neschválenie víťaznej ponuky sa okrem jednohlasného neschválenia príslušným orgánom považuje aj neschválenie len zabezpečeným veriteľom OTP Banka Slovensko, a.s. alebo neschválenie len veriteľským výborom.

Pri vyhodnotení ponukového konania Správcom rozhoduje najvyššia ponúknutá kúpna cena za Predmet speňažovania.

V prípade neschválenia víťaznej ponuky príslušným orgánom je Správca povinný organizovať ďalšie kolo ponukového konania.

Záujemcu, ktorý sa stal víťazom ponukového konania, Správca vyzve na uzatvorenie kúpnej zmluvy pod podmienkou, že kúpnu cenu zaplatí na bankový účet určený Správcom najneskôr ku dňu podpisu zmluvy, a to v lehote určenej Správcom, ktorá nesmie byť kratšia ako 15 (pätnásť) kalendárnych dní.

Ak úspešný záujemca kúpnu cenu nezaplatí alebo v lehote stanovenej Správcom neuzavrie kúpnu zmluvu, na víťaznú ponuku sa neprihliada a Správca je povinný príslušné kolo ponukového konania zopakovať.

Úspešný záujemca nadobudne Predmet speňažovania nezaťažený zabezpečovacími právami v súlade s ust. § 93 ods. 2 ZKR.

Záverečné ustanovenia:

 

Toto ponukové konanie nie je verejnou súťažou alebo verejným prísľubom podľa príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka, ani verejnou obchodnou súťažou alebo verejným návrhom na uzatvorenie zmluvy podľa príslušných ustanovení ObchZ.

Podrobnejšie informácie ohľadom Predmetu speňaženia poskytne správca telefonicky na tel. 0908/989977 alebo mailom: zilina@irkr.sk.

Ponuky je potrebné adresovať na adresu kancelárie Správcu – Revolučná 10, 010 01 Žilina, pričom ponuka musí byť doručená najneskôr do 20 kalendárnych dní do 15:00 hod. odo dňa vyhlásenia ponukového konania, t. j. do 22.07.2013 do 15:00 hod., v zapečatenej nepriehľadnej obálke s nápisom „NEOTVÁRAŤ“ a nápisom „PONUKOVÉ KONANIE – GLOBE METAL & FINANCE, a.s. – PREDAJ SÚBORU NEHNUTEĽNÉHO A HNUTEĽNÉHO MAJETKU“. Na ponuku, ktorá nebude spĺňať stanovené podmienky alebo bude doručená oneskorene, sa nebude prihliadať.

I & R KONKURZY A REŠTRUKTURALIZÁCIE, k. s., správca