Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 2K/69/2012

LUNACO, s.r.o. "v konkurze"

  • Úpadca LUNACO, s.r.o. "v konkurze"
    IČO: 31609082
    Vajanského 80
    98401  Lučenec
  • Druh Iné zverejnenie
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 174 z roku 2013 dňa 10.9.2013
  • Spisová značka - súd 2K/69/2012
  • Spisová značka - správca 2K/69/2012 S1414
Text

PONUKOVÉ KONANIE - správca úpadcu LUNACO, s.r.o. „v konkurze“, so sídlom Vajanského 80, Lučenec 984 01, IČO: 31 609 082, v súlade so záväzným pokynom príslušného orgánu a     § 92 ods. 1 písm. d) zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii vyhlasuje ponukové konanie na podávanie návrhov na uzatvorenie zmluvy o predaji podniku („návrh“), predmetom ktorej je podnik úpadcu vymedzený nižšie ako predmet ponukového konania.

Predmet ponukového konania: predmetom ponukového konania je podnik úpadcu, ktorý pozostáva:

-          z areálu podniku úpadcu nachádzajúceho sa na Vajanského 80, 984 01 Lučenec, pozostávajúci z nehnuteľností (pozemkov a stavieb), zariadení, zásob a iných hnuteľných vecí (ďalej v texte „areál podniku Lučenec“), a

-          zo súboru nehnuteľností (pozemkov a stavby) nachádzajúcich sa v okrese Lučenec, obci Boľkovce, k.ú. Boľkovce,  zariadení a iných hnuteľných vecí (ďalej v texte „súbor majetku Boľkovce“).

Podrobný zoznam jednotlivých súpisových zložiek majetku, ktoré tvoria predmet ponukového konania správca poskytne záujemcom na požiadanie. 

Vyhlasovateľ ponukového konania: Vladimír Vanko, značka správcu S1414, správca úpadcu LUNACO, s.r.o. “v konkurze“, so sídlom Vajanského 80, 984 01 Lučenec, IČO: 31 609 082.

Účastníci môžu podať v ponukovom konaní:

A) návrh týkajúci sa všetkého majetku, ktorý je predmetom ponukového konania (areál podniku Lučenec a súbor majetku Boľkovce; ďalej v texte „alternatíva A“) alebo,

B) návrh týkajúci sa iba majetku pozostávajúceho z areálu podniku Lučenec (bez súboru majetku Boľkovce; ďalej v texte „alternatíva B“).                                 

Predmet ponukového konania sa speňaží ako podnik úpadcu (alternatíva A) alebo ako časť podniku úpadcu (alternatíva B), v závislosti od toho aká alternatíva bude obsahom vybraného návrhu.

Zábezpeka: vyžaduje sa.

Suma zábezpeky: 20.000,- EUR (slovom: dvadsaťtisíc eur).

Forma zábezpeky: peniaze.

Mena: EUR.

Spôsob zloženia zábezpeky: prevodom na bankový účet vedený v Sberbank Slovensko, a.s., číslo účtu 4330000204/3100, IBAN SK08 3100 0000 0043 3000 0204, SWIFT: LUBASKBX („účet“). Pri zložení zábezpeky je účastník povinný ako variabilný symbol uviesť identifikačné číslo účastníka (IČO), ako konštantný symbol  je povinný uviesť „0558“; ako správu (poznámku, informáciu) pre príjemcu je povinný uviesť „ZABEZPEKA“.

Lehota na zloženie zábezpeky: 15 (slovom: pätnásť dní) odo dňa zverejnenia ponukového konania v Obchodnom vestníku; ponukové konanie sa považuje za zverejnené nasledujúci deň po jeho faktickom zverejnení v Obchodnom vestníku. Do plynutia lehoty sa nezapočítava deň, keď došlo k skutočnosti určujúcej začiatok lehoty. Zábezpeka sa považuje za zloženú včas ak bola pripísaná na účet najneskôr v posledný deň lehoty na zloženie zábezpeky.

Ak bola zložená zábezpeka,  má sa za to, že zložiteľ zábezpeky súhlasil, aby mu zábezpeka nebola vrátená pre prípad, že ponukové konanie zmarí.

Zmarením ponukového konania sa rozumie: ak vybraný účastník neuzavrie zmluvu o predaji podniku alebo zmluvu o predaji časti podniku s vyhlasovateľom v lehote, ktorú na to vyhlasovateľ určil v oznámení o prijatí vybraného návrhu, alebo ak vybraný účastník nezaplatí navrhovanú kúpnu cenu podľa podmienok  ponukového konania, riadne a v stanovenej lehote.

Spôsob podávania návrhov: účastníci doručia svoje návrhy osobne do kancelárie správcu alebo poštou na adresu správcu: Vladimír Vanko - správca, Lazovná 38, 974 01 Banská Bystrica, v zalepenej obálke s výrazným označením “Ponukové konanie podnik – KONKURZ 2K/69/2012 – NEOTVÁRAŤ”. Za deň doručenia návrhu sa považuje deň, kedy je zásielka s návrhom doručená do kancelárie správcu.

Lehota na podávanie návrhov: 15 (slovom: pätnásť dní) odo dňa zverejnenia ponukového konania v Obchodnom vestníku; ponukové konanie sa považuje za zverejnené nasledujúci deň po jeho faktickom zverejnení v Obchodnom vestníku („lehota“). Do plynutia lehoty sa nezapočítava deň, keď došlo k skutočnosti určujúcej začiatok lehoty.

Návrh musí byť písomný, v slovenskom jazyku a musí obsahovať:

a) názov alebo obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania a identifikačné číslo účastníka, ak je pridelené a adresu elektronickej pošty účastníka,

b) presné vymedzenie predmetu návrhu, pričom účastník uvedie, či podáva návrh podľa alternatívy A alebo návrh podľa alternatívy B,

c) navrhovanú celkovú kúpnu cenu za predmet návrhu v eurách bez dane z pridanej hodnoty v prípade, že podáva návrh podľa alternatívy A alebo navrhovanú celkovú kúpnu cenu za predmet návrhu v eurách s daňou z pridanej hodnoty v prípade, že podáva návrh podľa alternatívy B,

d) v prípade návrhu podľa alternatívy A aj rozdelenie navrhovanej kúpnej ceny za predmet ponukového konania osobitne za areál podniku Lučenec a osobitne za súbor majetku Boľkovce,

e) dátum ponuky a vlastnoručný podpis osoby oprávnenej konať za účastníka.

Prílohou návrhu je:

-          výpis z obchodného registra, živnostenského registra alebo inej evidencie ustanovenej osobitným zákonom, do ktorej je účastník zapísaný; výpis nesmie byť v deň doručenia návrhu starší ako tri mesiace.

Každý účastník môže predložiť v ponukovom konaní  iba jeden návrh pre každú alternatívu. Po doručení návrhu je návrhom účastník viazaný a nemôže ho meniť, dopĺňať, odvolať, a ani vziať späť až do ukončenia ponukového konania. Chyby v písaní a počítaní alebo iné zrejmé nesprávnosti návrhu možno opraviť iba do uplynutia lehoty na podávanie návrhov. Na návrhy doručené vyhlasovateľovi po uplynutí lehoty, na návrhy, ktoré neobsahujú všetky predpísané náležitosti a prílohu návrhu, a ani na návrhy, ktoré umožňujú nejednoznačný výklad sa v ponukovom konaní neprihliada. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadny z predložených návrhov. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek zrušiť ponukové konanie. Oznámenie o prijatí vybraného návrhu vyhlasovateľ odošle iba vybranému účastníkovi. Vybraný účastník sa zaväzuje uzatvoriť s vyhlasovateľom zmluvu o predaji podniku alebo zmluvu o predaji časti podniku v lehote stanovenej vyhlasovateľom v oznámení podľa predchádzajúcej vety. Doručené návrhy vyhlasovateľ odosielateľom nevracia. Náklady spojené s prípravou návrhu, predložením návrhu a zložením zábezpeky znáša účastník.

Z návrhov zahrnutých do ponukového konania bude vybraný návrh toho účastníka, ktorý obsahuje najvyššiu kúpnu cenu; ak je takýchto návrhov niekoľko, vyhlasovateľ je oprávnený vybrať si návrh, ktorý mu najlepšie vyhovuje („vybraný návrh“). Vyhlasovateľ posúdi najprv návrhy podľa alternatívy A. Vybraný návrh podlieha schváleniu príslušným orgánom.

Lehota na oznámenie o prijatí vybraného návrhu: 15 (slovom: pätnásť) dní po schválení vybraného návrhu príslušným orgánom.

Spôsob oznámenia prijatia vybraného návrhu vybranému účastníkovi: doporučená poštová zásielka na adresu sídla alebo miesta podnikania vybraného účastníka uvedenú v návrhu. Pre prípad, že si vybraný účastník zásielku neprevezme do piatich dní od jej odoslania, zásielka sa považuje za doručenú v piaty deň odo dňa jej odoslania vyhlasovateľom.

Účastníkom ponukového konania, ktorí v ponukovom konaní neuspeli, vyhlasovateľ vráti zloženú zábezpeku bankovým prevodom na účet, z ktorého bola prijatá najneskôr v lehote na oznámenie o prijatí vybraného návrhu.

Vybraný účastník je povinný uzavrieť zmluvu o predaji podniku (v prípade vybraného návrhu podľa alternatívy A) alebo zmluvu o predaji časti podniku (v prípade vybraného návrhu podľa alternatívy B) s vyhlasovateľom v lehote určenej vyhlasovateľom v oznámení o prijatí vybraného návrhu.

Podmienky, ktoré budú obsahom zmluvy o predaji podniku/zmluvy o predaji časti podniku:

a) predmet ponukového konania bude kupujúcemu prenechaný ako stojí a leží,

b) kupujúci je povinný predmet ponukového konania prevziať v lehote najviac  päť pracovných dní po podpise zmluvy,

c) náklady spojené s prevzatím predmetu ponukového konania bude znášať kupujúci,

d) miestom prevzatia predmetu ponukového konania bude sídlo úpadcu,

e) kupujúci znáša správne poplatky spojené s vkladom  vlastníckeho práva k nehnuteľnostiam do katastra nehnuteľností.

Vybraný účastník je povinný zaplatiť rozdiel medzi navrhovanou kúpnou cenou a ním zloženou zábezpekou bankovým prevodom na účet, a to v lehote a spôsobom stanoveným vyhlasovateľom v oznámení o prijatí vybraného návrhu. Zábezpeka zložená vybraným účastníkom bude vybranému účastníkovi započítaná do kúpnej ceny. Zmluvu o predaji podniku alebo zmluvu o predaji časti podniku vyhlasovateľ uzavrie s vybraným účastníkom až po úplnom zaplatení rozdielu medzi navrhovanou kúpnou cenou a zloženou zábezpekou.

Účastník ponukového konania doručením návrhu vyjadruje svoj súhlas s podmienkami ponukového konania a so spracovaním údajov o účastníkovi. Toto ponukové konanie nie je verejným návrhom na uzavretie zmluvy podľa § 276 a nasl. Obchodného zákonníka, ani obchodnou verejnou súťažou podľa § 281 a nasl. Obchodného zákonníka. Ďalšie podrobnosti o predmete ponukového konania a o termíne obhliadky možno získať na tel.: 0907 594 263 alebo vankovladimir@hotmail.com.