Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 1R/2/2011

LOSS, s.r.o.

  • Úpadca LOSS, s.r.o.
    IČO: 36375926
    Bystrická cesta 2221
    03401  Ružomberok
  • Druh Oznámenia súviasiace s dražbou majetku podliahajúceho konkurzu
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 240 z roku 2013 dňa 12.12.2013
  • Spisová značka - súd 1R/2/2011
  • Spisová značka - správca 1R/2/2011/S1544
Text

JUDr. Miroslav Hlad, správca úpadcu LOSS, s. r. o. „v konkurze“ so sídlom Bystrická cesta 2221, 034 01 Ružomberok, IČO: 36 375 926 (ďalej aj ako len "úpadca") vyhlasuje na základe záväzného pokynu veriteľského výboru podľa ust. § 92 ods. 1 písm. e) zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácií 2. kolo verejného ponukového konania na predaj pohľadávky úpadcu zapísanej vo všeobecnej podstate za nasledovných podmienok.

Bližšia špecifikácia pohľadávky predstavujúcej predmet speňažovania na základe 2.kola verejného ponukového konania uskutočneného v súlade so záväzným pokynom veriteľského výboru

Jedná sa o pohľadávku zapísanú do všeobecnej podstaty v konkurznom konaní vedenom na úpadcu LOSS, s.r.o. “v konkurze” so sídlom Bystrická cesta 2221, Ružomberok na základe stavu účtovníctva nasledovne: Dlžník: Váhostav - SK, a. s. so sídlom Hlinská 40, 011 18 Žilina , IČO: 31356648, ktorá vznikla z neuhradenej faktúry č. 080385, 090587, so splatnosťou 12.12.2008, 28.1.2010v sume 8 231,14 €.

Bližšie informácie o predmete speňažovania a podmienkach speňažovania majetku Úpadcu poskytne správca každému záujemcovi v prípade, že o to požiada správcu telefonicky na t.č. 0915786414 alebo e-mailom judr.miroslavhlad@gmail.com. Správca predáva pohľadávku ako stojí a leží, a preto vylučuje zodpovednosť za to či sa postupník stane veriteľom pohľadávky s dohodnutým obsahom. Rovnako nezodpovedá za vymožiteľnosť predmetných pohľadávok.

 Podmienky speňažovania:

Písomnú cenovú ponuku je potrebné doručiť na adresu: JUDr. Miroslav Hlad, správca, Vajanského 588, 024 01 Kysucké Nové Mesto, v zalepenej obálke s označením: „Verejné ponukové konanie – pohľadávka LOSS, s. r. o. so sídlom Bystrická cesta 2221, 034 01 Ružomberok v konkurze – neotvárať“" v lehote na predkladanie ponúk, ktorá sa určuje na 10 ( desať) dní odo dňa zverejnenia inzerátu v Obchodnom vestníku SR. Lehota začína plynúť nasledujúcim dňom odo dňa zverejnenia inzerátu a končí v posledný deň lehoty o 12:00 hod. V prípade ak koniec lehoty pripadne na deň pracovného pokoja lehota na predkladanie ponúk uplynie najbližší nasledujúci pracovný deň o 12:00 hod. Ponuky, ktoré nebudú doručené do skončenia lehoty sa nebudú považovať za riadne doručené, ani keď boli odoslané pred uplynutím lehoty. Správca takéto ponuky odmietne ako oneskorené. Podobne odmietne aj neúplné ponuky.

 Záväzná ponuka musí obsahovať:

  1. Označenie záujemcu: pri záujemcovi – fyzickej osobe podnikateľovi: meno, priezvisko, adresu trvalého pobytu a výpis z obchodného registra, resp. zo živnostenského registra. Ak ide o fyzickú osobu nepodnikateľa, predloží fotokópiu občianskeho preukazu alebo pasu. Pri záujemcovi – právnickej osobe: obchodné meno, sídlo, IČO a výpis z obchodného registra.
  2. Návrh výšky odplaty, ktorá je splatná pri podpise zmluvy
  3. Doklad o zaplatení zálohy na kúpnu cenu vo výške 5% z ponúknutej kúpnej ceny na účet vedený v OTP banke, a.s., číslo účtu 3674625/5200 pričom táto záloha musí byť pripísaná na účet najneskôr do uplynutia lehoty na podávanie ponúk. Táto záloha sa v prípade úspechu záujemcu vo verejnom ponukovom konaní započíta na kúpnu cenu.
  4. Označenie bankového účtu, na ktorý správca v prípade neúspechu záujemcu poukáže uhradenú zálohu na kúpnu cenu.

Prílohou ponuky bude kópia dokladu totožnosti pri fyzickej osobe alebo iného relevantného dokladu preukazujúceho totožnosť fyzickej osoby a pri právnickej osobe originál alebo úradne overenú kópiu aktuálneho výpisu z obchodného registra alebo iného zákonného registra preukazujúceho existenciu spôsobilosti na práva a povinnosti právnickej osoby.

Na ponuky, ktoré neobsahujú všetky náležitosti a nespĺňajú podmienky, resp. obsahujú nepravdivé. informácie, sa neprihliada.

Jednotlivé ponuky budú otvorené po uplynutí lehoty na ich podávanie v kancelárii správcu najneskôr do 7 dní odo dňa uplynutia lehoty na ich podávanie, pričom správca o čase a mieste otvárania obálok e-mailom, alebo faxom upozorní veriteľský výbor, ktorého členovia majú právo zúčastniť sa otvárania obálok. Po otvorení obálok správca spíše zápisnicu o všetkých doručených ponukách, ktorá bude obsahovať označenie záujemcov, ponúkanú kúpnu cenu, spôsob jej zaplatenia a označenie záujemcu, ktorého správca vyhodnotil za víťaza.

Správca uvedenú zápisnicu v lehote 7 dní odo dňa otvárania obálok zašle na odsúhlasenie veriteľskému výboru. Ak sa veriteľský výbor v lehote 10 dní odo dňa doručenia zápisnice nevyjadrí, bude sa mať za to, že s vyhodnotením správcu súhlasí.

Kritériom na vyhodnotenie ponúk bude výška ponúknutej kúpnej ceny. Správca môže s víťazom verejného ponukového konania uzatvoriť kúpnu zmluvu po úplnom zaplatení ponúknutej kúpnej ceny. V prípade, že úspešný záujemca odmietne uzatvoriť kúpnu zmluvu, alebo ponúknutú kúpnu cenu neuhradí včas podľa pokynu správcu, má správca voči takémuto záujemcovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10 % z ponúknutej kúpnej ceny. Speňažený majetok úpadcu kupujúci nadobudne bez tiarch, zabezpečovacích práv, na speňažovaný majetok sa nevzťahujú ustanovenia o zodpovednosti za vady.

Správca si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky. V takomto prípade správca nerealizuje vyhodnotenie dotknutých ponúk a vykoná len úkony smerujúce k vráteniu záloh zložených záujemcami na dotknutom kole verejného ponukového konania. V prípade odmietnutia všetkých predložených záväzných ponúk správca je oprávnený vyhlásiť ďalšie kolo verejného ponukového konania.

JUDr. Miroslav Hlad, správca úpadcu LOSS, s.r.o. „v konkurze“