Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 1R/2/2011

LOSS, s.r.o.

  • Úpadca LOSS, s.r.o.
    IČO: 36375926
    Bystrická cesta 2221
    03401  Ružomberok
  • Druh Oznámenia súvisiace s dražbou majetku podliehajúceho konkurzu
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 33 z roku 2014 dňa 18.2.2014
  • Spisová značka - súd 1R/2/2011
  • Spisová značka - správca 1R/2/2011/S1544
Text

JUDr. Miroslav Hlad, správca úpadcu LOSS, s. r. o. „v konkurze“ so sídlom Bystrická cesta 2221, 034 01 Ružomberok, IČO: 36 375 926 (ďalej aj ako len "úpadca") vyhlasuje na základe záväzného pokynu zabezpečeného veriteľa zo dňa 07.11.213 podľa ust. § 92 ods. 1 písm. e) zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácií 3.kolo verejného ponukového konania na predaj pohľadávok úpadcu, ktoré môžu byť speňažené ako celok alebo jednotlivé pohľadávky alebo ich súbory samostatne. Jedná sa o nasledovné pohľadávky úpadcu:

  1. BK TRADE, s. r. o., IČO: 36 015 750 faktúry č.070824, 070848, so splatnosťou 4.12.2007, 11.12.2007 v sume 6 895,64 €.
  2. DÁLIA-AL, s. r. o., IČO: 36407232, faktúra č. 090567 so splatnosťou 23.12.2009 v sume 184,51.
  3. Mário Droppa DROP STAV , IČO: 40 034 390, faktúry č. 100391, 110067, 110110, 110111, 110119, 110127, 110128, 18100070, 18110006 so splatnosťou 2.12.2010, 14.4.2011, 22.4.2011, 4.5.2011, 17.5.2011, 24.5.2011, 24.5.2011, 3.12.2010, 29.4.2011 v celkovej sume 29 482,32 €.
  4. GASOTHERM - PLAST.SK, s. r. o., IČO: 35942738 faktúra č. 110059 so splatnosťou 6.4.2011 v sume 72,46 €.
  5.  HELIOS, s. r. o., IČO: 31605257, faktúry č. 110061, 18110017, so splatnosťou 30.3.2011, 7.6.2011 v sume 7 543,54 €.
  6. IB COMPANY, s. r. o., faktúra č. 100123 so splatnosťou 21.5.2010 v sume 941,75 €.
  7. JUKASTAV, s. r. o., IČO: 36 669 628, faktúry č. 090470, 090488 so splatnosťou 7.11.2009, 19.11.2009 v sume 680,22 €.
  8.  Lajčiak Radovan, faktúra č. 110109, so splatnosťou 30.5.2011 v sume 401,73 €.
  9.  LOSS BETONÁRKA, s. r. o., faktúry č. 110193, 110196, 110198, 110199, 110201, 110203, 110204, 110205, 110208, so splatnosťou 12.8.2011, 19.8.2011, 7.9.2011, 7.9.2011, 30.9.2011, 7.10.2011, 9.11.2011, 9.11.2011, 7.12.2011 v sume 71 141,66 €.
  10. Mesto Ružomberok, faktúra č. 110081 so splatnosťou 4.5.2011 v sume 6 799,51 €.
  11. MHRČ, s. r. o., IČO: 36 013 188, faktúry č. 050323, 050388, so splatnosťou 15.11.2005, 26.12.2005 v sume 2 392,94 €.
  12. Michalík Evžen, faktúra č. 070862, so splatnosťou 30.12.2007 v sume 2 742,17 €.
  13. Molnár Juraj JM Stav, IČO: 40893995, faktúry č. 100192, 100212, so splatnosťou 12.7.2010, 19.7.2010 v celkovej sume 3 211,04 €.
  14. Mondi SCP, a. s., IČO: 31637051, faktúra č. 0343/2004, so splatnosťou 5.10.2004 v celkovej sume 660,56€.
  15. PRO - KOV, s. r. o., IČO: 36432971, faktúra č. 2009001 so splatnosťou 31.12.2009 v sume 4,68 €.
  16. PROMEX GROUP, s. r. o., IČO: 36418901, faktúry č. 070183, 070232, 070256, 070262, 070268, so splatnosťou 27.5.2007, 28.5.2007, 4.6.2007, 9.6.2007, 10.6.2007 v celkovej sume 2 604,02 €.
  17. REMOST, s. r. o., IČO: 36826898, faktúra č. 100396, 110044 so splatnosťou 14.12.2011, 22.3.2011 v celkovej sume 1 934,91 €.
  18. RENOV, s. r. o., IČO: 36420239, faktúra č. 070658 so splatnosťou 1.10.2007 v sume 273,95 €.
  19. RINCO, s. r. o., IČO: 36422321, faktúry č. 080118, so splatnosťou 9.6.2008 v sume 10 292,09 €.
  20. RS-STAVING, s. r. o., IČO: 36646415 faktúra č. 080337 so splatnosťou 8.10.2008 v sume 467,60 €.
  21. SATMOPO, s. r. o., IČO: 36660779, faktúry č. 071034, 071040, 071047, 071054, 071061, 071068 so splatnosťou 1.4.2007, 1.5.2007, 1.6.2007, 1.7.2007, 1.8.2007, 1.9.2007 v celkovej sume 1.153,80 €.
  22. Sokol Karol, IČO: 31063489, faktúra č. 070871 so splatnosťou 17.1.2008 v sume 163,86 €.
  23. STAV BLESK, s. r. o., IČO: 36763179 faktúry č. 090570, 100035, 18100001, 18100002, 18100003, 18100007, 18100021, so splatnosťou 23.12.2009, 1.3.2010, 28.1.2010, 17.2.2010, 23.2.2010, 16.3.2010, 23.4.2010 v sume 4 364,30 €.
  24. STAVARK, s. r. o., IČO: 36762431, faktúry č. 100055, 100314, 110152, so splatnosťou 1.4.2010, 6.10.2010, 7.6.2011 v sume 646,48 €.
  25. STAVOINVESTA SK, s. r. o., IČO: 36441716, faktúra č. 090379 so splatnosťou 17.09.2009 v sume 1.644,94 €.
  26. Stavprofin, s. r. o., IČO: 36439291, faktúry č. 090286, 2009002, so splatnosťou 3.9.2009, 22.1.2010 v sume 2 101,76 €.
  27. STONE TRADE, s. r. o., IČO: 36625248, faktúry č. 070678, 070682, 070693, 070733 so splatnosťou 8.10.2007, 9.10.2007, 14.10.2007, 26.10.2007 v sume 3 581,33 €.
  28. STRING, s. r. o., IČO: 31638040, faktúry č. 090351, 090416, 090420, 090438, 18090107, so splatnosťou 5.10.2009, 6.10.2009, 9.10.2009, 19.10.2009, 13.10.2009 v sume 1 270,83 €.
  29. UNIMONT Slovakia, s. r. o., IČO: 36429325, faktúry č. 100355, 18100061 so splatnosťou 5.11.2010, 8.11.2010 v sume 522,60 €.
  30. Zamestnanci firmy LOSS, s. r. o., faktúry č. 112012, 112014, 112015, 112016, so splatnosťou 30.9.2011, 30.11.2011, 31.12.2011, 30.1.2012 v sume 26,46 €
  31. Zemstroj, s. r. o., IČO: 36635278, faktúry č. 070601, 070602, 080096, so splatnosťou 6.9.2007, 7.9.2007, 31.5.2008 v sume 26 563,72 €.

Podmienky speňažovania:

Písomnú cenovú ponuku je potrebné doručiť na adresu: JUDr. Miroslav Hlad, správca, Vajanského 588, 024 01 Kysucké Nové Mesto, v zalepenej obálke s označením: „Verejné ponukové konanie – pohľadávky LOSS, s. r. o. so sídlom Bystrická cesta 2221, 034 01 Ružomberok v konkurze – neotvárať“ v lehote na predkladanie ponúk, ktorá sa určuje na 10 ( desať ) dní od dňa zverejnenia inzerátu v Obchodnom vestníku SR. Lehota začína plynúť nasledujúcim dňom odo dňa zverejnenia inzerátu a uplynie v posledný deň lehoty na predkladanie ponuk o 15:00 hod.Ponuky, ktoré nebudú doručené do skončenia lehoty sa nebudú považovať za riadne doručené, ani keď boli odoslané pred uplynutím lehoty. Správca takéto ponuky odmietne ako oneskorené. Podobne odmietne aj neúplné ponuky.

Záväzná ponuka musí obsahovať:

  1. Označenie záujemcu: pri záujemcovi – fyzickej osobe podnikateľovi: meno, priezvisko, adresu trvalého pobytu a výpis z obchodného registra, resp. zo živnostenského registra. Ak ide o fyzickú osobu nepodnikateľa, predloží fotokópiu občianskeho preukazu alebo pasu. Pri záujemcovi – právnickej osobe: obchodné meno, sídlo, IČO a výpis z obchodného registra.
  2. Označenie predmetu kúpy
  3. Návrh výšky odplaty, ktorá je splatná pri podpise zmluvy
  4. Doklad o zaplatení zálohy na kúpnu cenu vo výške 5% z ponúknutej kúpnej ceny na účet vedený v OTP banke, a.s., číslo účtu 3674625/5200 pričom táto záloha musí byť pripísaná na účet najneskôr do uplynutia lehoty na podávanie ponúk. Táto záloha sa v prípade úspechu záujemcu vo verejnom ponukovom konaní započíta na kúpnu cenu.
  5. Označenie bankového účtu, na ktorý správca v prípade neúspechu záujemcu poukáže záujemcom uhradenú zálohu na kúpnu cenu.

Prílohou ponuky bude kópia dokladu totožnosti pri fyzickej osobe alebo iného relevantného dokladu preukazujúceho totožnosť fyzickej osoby a pri právnickej osobe originál alebo úradne overenú kópiu aktuálneho výpisu z obchodného registra alebo iného zákonného registra preukazujúceho existenciu spôsobilosti na práva povinnosti právnickej osoby. Na ponuky, ktoré neobsahujú všetky náležitosti a nespĺňajú podmienky, resp. obsahujú nepravdivéinformácie, sa neprihliada.

Jednotlivé ponuky budú otvorené po uplynutí lehoty na ich podávanie v kancelárii správcu najneskôr do 7 dní odo dňa uplynutia lehoty na ich podávanie, pričom správca o čase a mieste otvárania obálok e-mailom, alebo faxom upozorní zabezpečeného veriteľa, ktorý má právo zúčastniť sa otvárania obálok. Po otvorení obálok správca spíše zápisnicu o všetkých doručených ponukách, ktorá bude obsahovať označenie záujemcov, ponúkanú kúpnu cenu, spôsob jej zaplatenia a označenie záujemcu,ktorého správca vyhodnotil za víťaza.

Správca uvedenú zápisnicu v lehote 7 dní odo dňa otvárania obálok zašle na odsúhlasenie zabezpečenému veriteľovi. Ak sa zabezpečený veriteľ v lehote 10 dní odo dňa doručenia zápisnice nevyjadrí, bude sa mať za to, že s vyhodnotením správcu súhlasí.

Kritériom na vyhodnotenie ponúk bude jednak výška ponúknutej kúpnej ceny, ale aj objem pohľadávok, o ktoré bude mať záujem. Snahou je speňažiť pohľadávky ako celok. Správca môže s víťazom verejného ponukového konania uzatvoriť kúpnu zmluvu po úplnom zaplatení ponúknutej kúpnej ceny. V prípade, že úspešný záujemca odmietne uzatvoriť kúpnu zmluvu, alebo ponúknutú kúpnu cenu neuhradí včas podľa pokynu správcu, má správca voči takémuto záujemcovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10 % z ponúknutej kúpnej ceny. Speňažený majetok úpadcu kupujúci nadobudne bez tiarch, zabezpečovacích práv, na speňažovaný majetok sa nevzťahujú ustanovenia o zodpovednosti za vady. Správca preto nebude zodpovedať za to, či sa postupník stane veriteľom pohľadávky s dohodnutým obsahom a predáva ich ako stoja a ležia. Rovnako nezodpovedá za vymožiteľnosť predmetných pohľadávok.

V prípade neúspešného II. kola sa uskutoční III. kolo predaja za rovnakých podmienok. Správca v každom kole verejného ponukového konania si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené záväzne ponuky. V takomto prípade správca nerealizuje vyhodnotenie dotknutých ponúk a vykoná len úkony smerujúce k vráteniu záloh zložených záujemcami na dotknutom kole verejného ponukového konania. V prípade odmietnutia všetkých predložených záväzných ponúk správca je oprávnený vyhlásiť ďalšie kolo verejného ponukového konania len po udelení predchádzajúceho súhlasu zabezpečeného veriteľa.

Bližšie informácie o predmete speňažovania a podmienkach speňažovania majetku Úpadcu poskytne správca každému záujemcovi v prípade, že o to požiada správcu telefonicky na t.č.0915786414 alebo e-mailom na adrese judr.miroslavhlad@gmail.com.

JUDr. Miroslav Hlad, správca úpadcu LOSS, s.r.o. „v konkurze“