Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 2K/20/2013

EXMONT ENGINEERING, spol. s r.o.

  • Úpadca EXMONT ENGINEERING, spol. s r.o.
    IČO: 35953802
    Drieňová 1/D
    82101  Bratislava
  • Druh Iné zverejnenie
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 38 z roku 2015 dňa 25.2.2015
  • Spisová značka - súd 2K/20/2013
  • Spisová značka - správca 2K/20/2013 S1499
Text

Oznámenie o konaní verejného ponukového konania

 

Mgr. Jaroslav Nižňanský, so sídlom kancelárie Panenská 13, 811 03 Bratislava, IČO: 40 101 746,  správca úpadcu EXMONT ENGINEERING, spol. s r.o., so sídlom Domkárska 13, 821 05 Bratislava, IČO: 31 357 873 (ďalej len „Úpadca“), v konkurznom konaní vedenom Okresným súdom Bratislava I, sp. zn. 2K/20/2013, v súlade so záväzným pokynom príslušného orgánu vyhlasuje

 

  1. kolo verejného ponukového konania

 

na uzavretie Zmluvy o archivácii dokumentov Úpadcu s úspešným záujemcom. Predmetom Zmluvy o archivácii má byť archivácia dokumentov Úpadcu a služby s tým súvisiace, a to konkrétne preprava dokumentov od Úpadcu do miesta uloženia, ich vytriedenie, uloženie, vyraďovanie, skartovanie, komunikácia s príslušným archívom za účelom uloženia dokumentov s trvalou dokumentárnou hodnotou v príslušnom archíve, poskytovanie potvrdení z prevzatej mzdovej agendy Úpadcu po celý čas uloženia dokumentov a zabezpečenie ostatných činností v tejto súvislosti v súlade so zákonom č. 395/2002 Z.z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov a Vyhlášky Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 628/2002 Z.z. ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov.

 

Predmetom archivácie sú dokumenty podľa nasledovnej špecifikácie (upozorňujeme, že ide len o približný počet šanónov, stav Úpadcovej agendy je možné preveriť si na základe osobnej ohliadky vopred dohodnutej so správcom):

 

Iná ako mzdová agenda

 

Rok

Približný počet šanónov

1999

2

2001

1

2002

23

2003

82

2004

100

2005

112

2006

124

2007

148

2008

153

2009

115

2010

49

2011

120

2012

93

rôzne

30

 

Poznámka: „rôzne“ znamená, že ide o šanóny s dokumentmi inej ako mzdovej agendy pochádzajúcimi z rôznych rokov

 

Mzdová agenda

 

Rok

Približný počet šanónov

1993 - 2013

150

 

Poznámka: mzdová agenda zahŕňa najmä evidenčné listy dôchodkového poistenia, mzdové listy, výplatné listiny, zápočtové listy atď.

 

Podmienky verejného ponukového konania:

 

Kritériom pre výber úspešného záujemcu je jeho technická a odborná spôsobilosťvýška ponúknutej ceny. Uzavretie zmluvy s úspešným uchádzačom podlieha schváleniu príslušným orgánom, ktorým je veriteľský výbor.

 

Záujemcovia sú povinní doručiť ponuky správcovi najneskôr do dvadsať (20) dní odo dňa zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného ponukového konania v Obchodnom vestníku. Za deň zverejnenia tohto oznámenia sa považuje až deň nasledujúci po uverejnení tohto oznámenia v Obchodnom vestníku. Ponuka záujemcu musí byť doručená na adresu kancelárie správcu, teda na adresu Panenská 13, 811 03 Bratislava. Ponuka musí byť doručená najneskôr v posledný deň lehoty, a to do 16:00 hod. Na ponuky doručené po tomto termíne sa nebude prihliadať.

 

Záujemca doručí ponuku osobne alebo doporučenou poštovou zásielkou v neporušenej, zalepenej obálke s označením „NEOTVÁRAŤ – KONKURZ – ARCHIVÁCIA – 2K/20/2013“.

 

Každý záujemca je oprávnený predložiť len jednu ponuku. Ponuka musí byť vypracovaná písomne, v slovenskom jazyku a musí obsahovať:

 

  1. presné označenie záujemcu (obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, register v ktorom je zapísaný);
  2. kontaktné údaje záujemcu (e-mailový kontakt, telefonický kontakt);
  3. originál alebo úradne overenú fotokópiu výpisu z obchodného registra (ak je záujemcom obchodná spoločnosť) resp. zo živnostenského registra (ak je záujemcom fyzická osoba – podnikateľ) nie staršieho ako tridsať (30) dní;
  4. cenovú ponuku v eurách;
  5. čestné vyhlásenie záujemcu, že je technicky a odborne spôsobilý na zabezpečenie archivácie dokumentov Úpadcu a vyhlásenie záujemcu, že súhlasí s podmienkami ponukového konania;
  6. doklad preukazujúci užívacie právo k priestorom, v ktorých majú byť dokumenty archivované (fotokópia listu vlastníctva nie staršieho ako tri mesiace alebo fotokópia nájomnej zmluvy + fotokópia listu vlastníctva nie staršieho ako tri mesiace a podobne)
  7. podpis záujemcu.

 

Na ponuku, ktorá nebude obsahovať vyššie uvedené náležitosti sa nebude prihliadať. V prípade, ak záujemca predloží viac ako jednu ponuku, správca neprihliadne ani na jednu z predložených ponúk tohto záujemcu.

 

Riadne a včas doručená bezchybná ponuka je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať alebo zobrať späť.

 

Vyhodnotenie ponúk:

 

Správca vyhodnotí predložené ponuky do piatich (5) dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Správca si vyhradzuje právo odmietnuť všetky ponuky, ak aj najnižšiu ponuku považuje za neprimerane vysokú, alebo ak ju za takú považuje veriteľský výbor.

 

Zmluva o archivácii bude uzavretá s úspešným záujemcom, pričom úspešným záujemcom je ten, kto

 

  1. ponúkne službu archivácie dokumentov Úpadcu za najnižšiu odplatu spomedzi všetkých záujemcov,
  2. ktorého ponuku správca a/alebo veriteľský výbor nevyhodnotil ako neprimerane vysokú,
  3. je technicky a odborne spôsobilý v zmysle zákona č. 395/2002 Z.z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov a Vyhlášky Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 628/2002 Z.z. ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov.

 

V prípade rovnosti ponúk je úspešným záujemcom ten, kto dodatočne na základe rokovaní so správcom predloží správcovi nižšiu ponuku.

 

Správca po vyhodnotení verejného ponukového konania najskôr predloží víťaznú ponuku na posúdenie veriteľskému výboru. Zmluvu o archivácii dokumentov Úpadcu uzatvorí správca v mene Úpadcu s víťazným uchádzačom až vtedy, keď na to bude mať súhlas veriteľského výboru. 

 

Výsledkom verejného ponukového konania je uzavretie Zmluvy o archivácii dokumentov Úpadcu medzi Úpadcom a úspešným záujemcom, a to najneskôr v lehote piatich (5) dní odkedy správca dostal súhlas veriteľského výboru.

 

V prípade odmietnutia uzavrieť zmluvu o archivácii dokumentov Úpadcu zo strany úspešného záujemcu bude správca pri speňažovaní vyššie uvedeného súboru pohľadávok postupovať v zmysle pokynu udeleného veriteľským výborom.

Správca si vyhradzuje právo uverejnené podmienky verejného ponukového konania meniť alebo ponukového konanie zrušiť.

 

V Bratislave, dňa 20. 02. 2015

 

 

Mgr. Jaroslav Nižňanský, správca