Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 31K/2/2012

TURČEK - plynové infražiariče, s.r.o.

  • Úpadca TURČEK - plynové infražiariče, s.r.o.
    IČO: 35950307
    Poničanova 10
    949 01  Nitra
  • Druh Iné zverejnenie
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 53 z roku 2016 dňa 17.3.2016
  • Spisová značka - súd 31K/2/2012
  • Súd Okresný súd Nitra
  • Spisová značka - správca 31K/2/2012 S1182
Text

Mgr. Ladislav Barát, správca úpadcu TURČEK - plynové infražiariče, s.r.o., Poničanova 10, 949 01 Nitra, IČO: 35 950 307 v súlade so záväzným pokynom príslušného orgánu doručeným do kancelárie správcu dňa 14.03.2016 vyhlasuje v zmysle §92 ods. 1 písm. d) Zákona č.7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii v znení neskorších predpisov:

I. kolo verejného ponukového konania na speňaženie hnuteľných vecí, ktoré sa  speňažujú ako jeden súbor hnuteľných veci.

Majetok úpadcu, bol zapísaný do všeobecnej podstaty, ktorej súpis bol zverejnený v Obchodnom vestníku č. 88/2012 dňa 09.05.2012:

Opis súpisovej zložky majetku

Súpisová hodnota

Notebook HP 6110CM360, rok nadobudnutia 2005 - nefunkčný

10,00 €

Kancelársky nábytok Assistent, rok nadobudnutia 2006, pozostáva zo stola a troch skriniek

100,00 €

PC zostava VENRON, rok nadobudnutia 2006 - vhodný na náhradné diely

10,00 €

Kancelársky nábytok Assistent, rok nadobudnutia 2006, pozostáva zo stola a dvoch skriniek

50,00 €

Navigátor typ MIO C720T, rok nadobudnutia 2007

80,00 €

* súpisová hodnota je uvádzaná bez DPH.

Kúpna cena za vyššie uvedené hnuteľné veci je pre I. kolo verejného ponukového konania stanovená vo výške najvyššej ponuky, ktorá však nemôže byť neprimeraná.

Podmienky I. kola verejného ponukového konania (VPK):

1. Návrhy sa podávajú na adresu kancelárie správcu: Školská 3, 949 01 Nitra v zapečatenej obálke s označením „Hnuteľné veci (Všeobecná podstata) – verejné ponukové konanie - NEOTVÁRAŤ“ do 10:00 hodiny dňa 08.04.2016. Obálky, ktoré nebudú doručené včas, sa nebudú považovať za doručené ani keď boli podané na odoslanie pred uplynutím stanovenej lehoty na predkladanie ponúk. Obálka musí obsahovať návrh cenovej ponuky bez DPH s dokladom o zaplatení kaucie, meno, priezvisko, bydlisko, rodné číslo, resp. obchodné meno, sídlo, IČO záujemcu, podpis záujemcu resp. štatutárneho orgánu, aktuálny výpis z obchodného registra, alebo živnostenského registra, občan – nepodnikateľ predloží fotokópiu platného občianskeho preukazu. Záujemca v návrhu uvedie taktiež číslo účtu, na ktorý mu v prípade neúspešnosti správca vráti zloženú kauciu. Na obálky, ktoré budú pre nedostatočné označenie otvorené, resp. budú doručené v rozpore s podmienkami VPK nebude správca prihliadať.

2. Účastník VPK je povinný zložiť na bankový účet č. SK93 1100 0000 0029 1499 6173 / BIC : TATRSKBX (1100) – Tatrabanka pod variabilným symbolom 3122012 minimálne 50% navrhovanej kúpnej ceny a túto skutočnosť preukázať už v návrhu. Predmetná úhrada sa považuje za kauciu.

3. Každý účastník je oprávnený podať len jeden návrh. V prípade viacerých takýchto návrhov od jedného účastníka sa bude prihliadať len na jeho návrh s najvyššou kúpnou cenou, kaucie zložené k ostatným návrhom tohto účastníka prepadnú v prospech speňažovanej konkurznej podstaty.

4. Bližšie informácie ohľadom hnuteľných vecí sú dostupné na tel. č. 037 65 22 462.

5. Otváranie obálok s cenovými ponukami sa uskutoční v kancelárii správcu dňa 08.04.2016 o 12.20 hod.. VPK bude vyhodnotené do 5 pracovných dní odo dňa otvárania obálok, resp. po odsúhlasení primeranosti ponúk príslušným orgánom.

6. Víťazom sa stane záujemca spĺňajúci podmienky VPK, ktorý súčasne ponúkne najvyššiu kúpnu cenu, ktorá nebude neprimeraná. V prípade ak dôjde k stretu ponúk podaním rovnakých najvyšších podaní dvoch alebo viacerých záujemcov rozhodne žreb.

7. Príslušný orgán je oprávnený odmietnuť všetky a každú ponuku označenú správcom ako víťaznú. Správca je oprávnený navrhnúť odmietnutie všetkých predložených ponúk.

8. Vyhodnotenie ponúk správca zašle na zverejnenie v Obchodnom vestníku. Neúspešným záujemcom správca uvoľní zložené kaucie bez zbytočného odkladu.

9. Účastník, ktorého návrh bude označený ako víťazný bude povinný do 15 dní odo dňa zverejnenia výsledkov VPK v Obchodnom vestníku uzatvoriť so správcom kúpnu zmluvu a v rovnakej lehote aj uhradiť celú navrhnutú kúpnu cenu. Zložená kaucia sa započíta na úhradu kúpnej ceny. Nakoľko je úpadca platcom DPH bude kúpna navýšená o DPH podľa príslušných predpisov.

10. V prípade, že ponuka záujemcu bude vyhodnotená ako víťazná a napriek tomu záujemca odmietne uzavrieť kúpnu zmluvu, alebo neuhradí zvyšok kúpnej ceny včas podľa pokynu správcu, je správca oprávnený osloviť v poradí ďalšieho záujemcu s najvyššou ponukou a to za predpokladu, že aj táto ponuka bude správcom, resp.  príslušným orgánom vyhodnotená ako cenovo primeraná a nebude odmietnutá. Uplynutím nasledujúceho dňa po uplynutí lehoty na uzavretie kúpnej zmluvy resp. úhrady zvyšku kúpnej ceny prepadá zložená kaucia v prospech speňažovanej konkurznej podstaty.

11. Správca umožní prevziať speňažený majetok až po úplnej úhrade kúpnej ceny. Náklady súvisiace s nakládkou a odvozom predaného majetku a jeho dovozu do krajiny určenia znáša kupujúci. Vlastníctvo k predmetu speňaženia prejde na kupujúceho až po úplnej úhrade kúpnej ceny a správca nie je povinný speňažovaný majetok pred jeho zaplatením vydať.

12. Kupujúci nadobudne speňažovaný majetok v stave v akom sa tento nachádza ku dňu uzatvorenia kúpnej zmluvy.

13. Predložením ponuky záujemca výslovne súhlasí s vyššie uvedenými podmienkami VPK.

V Nitre dňa 14.03.2016

Mgr. Ladislav Barát, správca