Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 2R/3/2013

Akadémia vzdelávania o.z.

  • Úpadca Akadémia vzdelávania o.z.
    IČO: 00441074
    Jarná 13
    010 01  Žilina
  • Druh Zápisnica zo zasadnutia veriteľského výboru
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 178 z roku 2016 dňa 16.9.2016
  • Spisová značka - súd 2R/3/2013
  • Súd Okresný súd Žilina
  • Spisová značka - správca 2R/3/2013 S1239
Text

Z Á P I S N I C A

zo zasadnutia veriteľského výboru

 

Spisová značka súdneho spisu: 2R 3/2013 – Okresný súd Žilina

Spisová značka správcovského spisu: 2R 3/2013 S1239

Úpadca: Akadémia vzdelávania, o.z., Jarná 13, 010 01  Žilina

Dátum a začiatok konania zasadnutia: 08.09.2016 od 09.00 hod.

Miesto konania zasadnutia: Slovenská konsolidačná, a.s., Cintorínska 21, Bratislava

 

Zoznam prítomných členov veriteľského výboru:

1.      Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky, predseda veriteľského výboru, Dobrovičova 12, Bratislava, zastúpený: Mgr. Tomáš Čentéš,

2.      Slovenská konsolidačná, a.s., Cintorínska 21, Bratislava, zastúpená: Ing. Milada Janíčková,

3.      Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky, Pribinova 2, Bratislava, zastúpený: Slovenská konsolidačná, a.s., Cintorínska 21, Bratislava, zastúpená: Ing. Milada Janíčková.

 

Zasadnutia veriteľského výboru sa so súhlasom členov veriteľského výboru zúčastnil aj správca konkurznej podstaty JUDr. Dušan Paulík, Kukučínová 18, 974 01 Banská Bystrica (ďalej ako „správca“).

 

Program zasadnutia veriteľského výboru:

1. Otváranie obálok so záväznými ponukami uchádzačov na prevzatie, vytriedenie a archivovanie registratúrnych záznamov úpadcu.

 

Zasadnutie veriteľského výboru zvolal správca za účelom otvorenia obálok uchádzačov so záväznými cenovými ponukami na prevzatie, vytriedenie a archivovanie registratúrnych záznamov úpadcu. Výzva na predkladanie ponúk bola zverejnená v Obchodnom vestníku vedenom Ministerstvom spravodlivosti Slovenskej republiky dňa 04.07.2016, č. vydania 128/2016.

 

Celkovo bolo na základe výzvy doručených správcovi päť cenových ponúk, ktoré boli otvorené v nasledovnom poradí:

 

1. Obchodné meno: AD ACTA, s.r.o.

Sídlo: M. R. Štefánika 310, 972 71 Nováky

IČO: 36 337 641

Cenová ponuka zo dňa 21.07.2016, doručená správcovi osobne dňa 22.07.2016 – „Dlhodobé uloženie registratúrnych záznamov, v množstve zisteniam na základe obhliadky vykonanej dňa 20.07.2016 v objeme cca 730 b.m., až do uplynutia príslušných lehôt uloženia, predstavuje sumu 193.000,- EUR. Spoločnosť nie je platcom dane z pridanej hodnoty.“

 

Cenová ponuka obsahovala celkovo 9 príloh:

1. Výpis z LV,

2. Certifikát ISO 9001:2008,

3. Previerka NBÚ podnikateľa,

4. Previerka NBÚ zamestnanca,

5. Referencie,

6. Prezentačný materiál spoločnosti,

7. Výpis z Obchodného registra,

8. Osvedčenie o zápise ochrannej známky,

9. Fotografia (uloženia v našich priestoroch).

 

2. Obchodné meno: Archívna a registratúrna spoločnosť, s. r. o.

Sídlo: Kotešová 230, 013 61

IČO: 36 426 369

Cenová ponuka zo dňa 29.07.2016, doručená správcovi poštou dňa 02.08.2016 – „Za dlhodobú úschovu registratúrnych záznamov navrhujeme cenu 205.000 EUR bez DPH, t. j. 246.000 EUR s DPH.“

 

Cenová ponuka obsahovala celkovo 3 prílohy:

1. Vyhlásenia,

2. Referencie,

3. Výpis z OR.

 

3. Obchodné meno: COMMERCE INVEST, s.r.o.

Sídlo: Sobotské námestie 46, 058 01 Poprad

IČO: 36 444 154

Cenová ponuka zo dňa 01.08.2016, doručená správcovi poštou dňa 03.08.2016 – „Na základe poskytnutých údajov o rozsahu registratúrnych záznamov, navrhujeme celkovú výšku ceny za správu a uloženie registratúrnych záznamov na 213.600,- EUR bez DPH, celková cena vrátane DPH 256.320,- EUR.“

 

Cenová ponuka obsahovala celkovo 4 prílohy:

1. Vyhlásenia,

2. Výpis z OR,

3. Potvrdenie NBÚ,

4. Referencie.

 

4. Obchodné meno: DOCUGROUP Slovakia, s.r.o.

Sídlo: Komárňanská cesta 13, 940 01 Nové Zámky

IČO: 31 440 398

Cenová ponuka zo dňa 02.08.2016, doručená správcovi poštou dňa 03.08.2016 – „Za spracovanie účtovnej a ostatnej agendy navrhujeme koncovú cenu: 11.618,- EUR bez DPH, 13.941,60 EUR s DPH; koncová cena za dlhodobý prenájom priestorov registratúrneho strediska Predkladateľa až do uplynutia lehoty uloženia účtovnej a ostatnej agendy: 42.860,- EUR bez DPH, 51.432,- EUR s DPH; za spracovanie osobných spisov a certifikátov navrhujeme koncovú cenu: 732,- EUR bez DPH, 878,40 DPH; koncová cena za dlhodobý prenájom priestorov registratúrneho strediska Predkladateľa až do uplynutia lehoty všetkých osobných spisov a certifikátov: 21.080,- EUR bez DPH, 25.296,- s DPH.“

 

Cenová ponuka obsahovala celkovo 2 prílohy:

1. Aktuálny výpis z Obchodného registra,

2. Kópia úplného výpisu z obchodného registra.

 

 

 

5. Obchodné meno: OLIMPO s.r.o.

Sídlo: Komenského 293, 962 33 Budča

IČO: 36 014 923

Cenová ponuka zo dňa 01.08.2016, doručená správcovi poštou dňa 02.08.2016 – „Na základe zistenia množstva, rozsahu, vecných skupín, znakov hodnôt, lehôt uloženia a rokov vzniku registratúrnych záznamov Úpadcu Akadémia vzdelávania, o.z. „v konkurze“, Jarná 13, 010 01 Žilina, IČO: 00 441 074 zaväzujeme sa vykonávať správu registratúry za celkovú sumu vo výške 54.470,00 EUR, slovom Päťdesiatštyritisícštyristosedemdesiat 00/100 EUR. Spoločnosť už nie je platca DPH.“

 

Cenová ponuka obsahovala celkovo 3 prílohy:

1. Záväzné vyhlásenie,

2. Osvedčenie o získanom vzdelaní – podnikový archivár,

3. Aktuálny originál výpis z OR OLIMPO s.r.o. + kópia ŽL + kópia Uznesenie OS,

4. Zoznam subjektov.

 

Každá z piatich cenových ponúk obsahovala bližší opis, aké konkrétne služby na akú dlhú dobu sú zahrnuté v navrhovanej cene. Originály cenových ponúk ostali po otvorení obálok správcovi a nachádzajú sa na Kukučínovej 18, Banská Bystrica. Dátumy doručenia cenových ponúk správcovi boli zrejmé z pečiatok na obálkach cenových ponúk, ako aj z Knihy prijatých podaní úpadcu, sp. zn. 2R 3/2013 S1239.

 

S ohľadom na Základné informácie o vyhodnotení predložených cenových ponúk výzvy zverejnenej v Obchodnom vestníku sa zástupcovia členov veriteľského výboru dohodli so správcom na tom, že správca pristúpi k vyhodnoteniu cenových ponúk uchádzačov a k výberu najvýhodnejšej ponuky a následne ešte pred uzatvorením zmluvy s vybraným uchádzačom písomne požiada členov veriteľského výboru o zaujatie stanoviska k tejto ponuke prostredníctvom odporúčania veriteľského výboru vo forme uznesenia. Písomná žiadosť správcu musí obsahovať relevantné písomné zdôvodnenie výberu najvýhodnejšej cenovej ponuky.

 

Na zasadnutí veriteľského výboru nebolo prijaté žiadne uznesenie, ani sa neuskutočnilo hlasovanie o prijatí akéhokoľvek uznesenia.

 

 

 

Zasadnutie veriteľského výboru bolo skončené o 11.00 hod.

 

V Bratislave 09. septembra 2016

 

 

 

_________________________________________

Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky, predseda veriteľského výboru