Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 2K/65/2014

UNISEKA GS, s.r.o. v konkurze

  • Úpadca UNISEKA GS, s.r.o. v konkurze
    IČO: 36020923
    Baštová 6
    080 06  Kežmarok
  • Druh Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 101 z roku 2017 dňa 29.5.2017
  • Spisová značka - súd 2K/65/2014
  • Súd Okresný súd Prešov
  • Spisová značka - správca 2K/65/2014 S 1436
Text

Vyhlásenie 2. kola ponukového konania na speňaženie hnuteľného majetku úpadcu – osobné motorové vozidlo zn. Citröen C5 – dňom 29.05.2017

Predmet speňaženia:

Správca úpadcu UNISEKA GS, s.r.o. v konkurze vyhlasuje dňom 29.05.2017 na základe záväzného pokynu príslušného orgánu druhé kolo ponukového konania na speňaženie hnuteľného majetku úpadcu tvoriaceho všeobecnú podstatu nezabezpečených veriteľov, ktorý bol ako doplnenie súpisu všeobecnej podstaty o novú súpisovú zložku majetku zverejnený v Obchodnom vestníku č. OV 49/2017 pod značkou záznamu K005350 dňa 10.03.2017 pod súpisovou položkou majetku por. č. 13 (ďalej len „Súpis všeobecnej podstaty“).

Predmetom speňaženia v tomto ponukovom konaní je nasledovný hnuteľný majetok úpadcu zapísaný v Súpise všeobecnej podstaty, a to:

Hnuteľná vec: Osobný automobil, továrenská značka Citröen C5, EČV: KK189BF, VIN: VF7RWRHHAAL536146, farba: Hnedá metalíza svetlá, rok výroby: 2010, stav: opotrebovaný vzhľadom na rok výroby, počet najazdených km: cca 139 000, súpisová hodnota (aj mena): 7.500,- Eur (ďalej len „Predmet speňaženia“).

Listom zo dňa 06.04.2017 zástupca veriteľov ako príslušný orgán uložil správcovi záväzný pokyn na speňaženie Predmetu speňaženia za nasledovných podmienok.

Spôsob speňaženia:

Správca speňaží Predmet speňaženia v ponukovom konaní, ktoré zorganizuje podľa ustanovenia § 92 ods. 1 písm. d) zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZKR“).

Na zmluvu, ktorou správca speňaží Predmet speňaženia, sa bude primerane vzťahovať ustanovenie § 409 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „ObchZ“) o kúpnej zmluve, pričom Predmet speňaženia správca prenechá víťaznému záujemcovi ako stojí a leží.

Vyhlásenie ponukového konania:

Ponukové konanie správca vyhlásil formou oznámenia zverejneného v Obchodnom vestníku SR a na internetovom portáli správcu www.irkr.sk. Zároveň správca zverejnil na internetovom portáli www.autobazar.eu inzerciu s odkazom na oznámenie na webovom sídle správcu.

Podmienky ponukového konania:

Na požiadanie správca poskytne záujemcom ďalšie nevyhnutné informácie k ponukovému konaniu, a to telefonicky na tel. č.: +421 908 989 977 alebo e-mailom na: presov@irkr.sk.

Podmienkou podania ponuky do ponukového konania je zloženie ZÁBEZPEKY vo výške 1.000,- Eur na ponúknutú kúpnu cenu za Predmet speňaženia, pričom zábezpeka musí byť pripísaná na účet úpadcu najneskôr v posledný deň lehoty na doručovanie ponúk, t.j. dňa 07.06.2017.

Záujemca doručením ponuky správcovi vyjadruje svoj súhlas s podmienkami ponukového konania ako aj s tým, že v prípade porušenia záväzku (a) riadne a včas doplatiť zostatok kúpnej ceny za Predmet speňaženia a/alebo (b) uzavrieť kúpnu zmluvu, sa zaväzuje uhradiť zmluvnú pokutu v sume zloženej zábezpeky. Doručením ponuky záujemca zároveň vyjadruje súhlas s výškou zmluvnej pokuty a túto nepovažuje za rozpornú s dobrými mravmi.

Správca bez zbytočného odkladu vráti záujemcovi zloženú zábezpeku na bankový účet uvedený v ponuke, ak

  1. ponuka záujemcu nebola vyhodnotená ako víťazná; alebo
  2. záujemca ešte pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk doručí do kancelárie správcu oznámenie s úradne osvedčeným podpisom, že berie svoju ponuku späť; alebo
  3. víťazná ponuka nebola schválená príslušným orgánom.

Na ponuku záujemcu, ktorá nebude spĺňať podmienky ponukového konania alebo bude do kancelárie správcu doručená oneskorene, sa v ponukovom konaní nebude prihliadať.

Kúpna cena:

O víťazstve v ponukovom konaní rozhoduje najvyššia ponúknutá kúpna cena za Predmet speňaženia za predpokladu, ak bude splnená podmienka uvedená nižšie.

Pre druhé kolo ponukového konania sa pri Predmete speňaženia vyžaduje predloženie ponuky  zodpovedajúcej kúpnej cene vo výške predstavujúcej minimálne 75 % súpisovej hodnoty Predmetu speňaženia, t.j. sumy minimálne vo výške 5.625,- Eur.

V prípade, ak by v ponukovom konaní boli správcovi doručené dve alebo viac rovnakých najvyšších ponúk za Predmet speňaženia, víťaznou sa stáva ponuka, ktorá bola do kancelárie správcu doručená najskôr.

Za predpokladu splnenia všetkých podmienok vyhláseného kola ponukového konania, vrátane  predpokladu splnenia podmienky minimálnej výšky kúpnej ceny určenej pre dané kolo vyhláseného ponukového konania na speňaženie Predmetu speňaženia (pre druhé kolo ponukového konania sa vyžaduje predloženie kúpnej ceny za Predmet speňaženia minimálne vo výške predstavujúcej 75 % súpisovej hodnoty Predmetu speňaženia, t.j. sumy minimálne vo výške 5.625,- Eur) a zloženia zábezpeky (sumy vo výške 1.000,- Eur), správca prijme najvyššiu ponúknutú kúpnu cenu za Predmet speňaženia a túto vyhodnotí ako víťaznú. Víťaznú ponuku správca oznámi zástupcovi veriteľov.

Účtom Úpadcu pre účely zloženia zábezpeky, kúpnej ceny, resp. akýchkoľvek ďalších platieb pre účely ponukového konania sa rozumie účet správy konkurznej podstaty Úpadcu, č. účtu v tvare SK60 1100 0000 0029 4746 4413, vedený v Tatra banka, a.s. (ďalej len „Účet”).

Vyhodnotenie ponukového konania:

Ponukové konanie vyhodnotí správca do troch (3) pracovných dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. O vyhodnotení ponúk správca spíše úradný záznam. Víťaznú ponuku správca oznámi zástupcovi veriteľov do troch (3) pracovných dní od vyhodnotenia ponúk.

Pri vyhodnotení ponukového konania správcom rozhoduje najvyššia ponúknutá kúpna cena za Predmet speňaženia za splnenia podmienky minimálnej výšky kúpnej ceny určenej pre dané kolo ponukového konania (v prvom kole ponukového konania sa vyžaduje predloženie kúpnej ceny za Predmet speňaženia vo výške predstavujúcej minimálne 100 % súpisovej hodnoty Predmetu speňaženia, t.j. sumy minimálne vo výške 7.500,- Eur).

Záujemcu, ktorý sa stal víťazom ponukového konania, t.j. ktorého ponuka bola správcom vyhodnotená ako víťazná, správca vyzve na uzatvorenie kúpnej zmluvy pod podmienkou, že kúpnu cenu zaplatí v prospech Účtu najneskôr ku dňu podpisu kúpnej zmluvy, a to v lehote určenej správcom, ktorá nesmie byť kratšia ako pätnásť (15) kalendárnych dní, ibaže víťaz ponukového konania výslovne písomne oznámi správcovi, že žiada o skrátenie tejto lehoty.

Ak úspešný záujemca kúpnu cenu nezaplatí v súlade s podmienkami ponukového konania uvedenými vyššie alebo v lehote stanovenej správcom neuzavrie kúpnu zmluvu, na víťaznú ponuku sa neprihliada a správca je povinný príslušné kolo ponukového konania zopakovať.

 

Záverečné ustanovenia:

Toto ponukové konanie nie je verejnou súťažou alebo verejným prísľubom podľa príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka, ani verejnou obchodnou súťažou alebo verejným návrhom na uzatvorenie zmluvy podľa príslušných ustanovení ObchZ.

Podrobnejšie informácie ohľadom Predmetov speňaženia poskytne správca telefonicky na tel. č.: +421 908 989 977 alebo e-mailom na: presov@irkr.sk.

Ponuky je potrebné adresovať na adresu kancelárie Správcu – Šoltésovej 2, 811 08 Bratislava, pričom ponuka musí byť doručená najneskôr do 07.06.2017 do 16:00 hod., v zapečatenej nepriehľadnej obálke s nápisom „NEOTVÁRAŤ“ a nápisom „PONUKOVÉ KONANIE – UNISEKA GS, s.r.o. v konkurze – PREDAJ VOZIDLA CITROEN C5“. Na ponuku, ktorá nebude spĺňať stanovené podmienky alebo bude doručená oneskorene, sa nebude prihliadať.

 

I & R KONKURZY A REŠTRUKTURALIZÁCIE, k. s., správca