Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 4K/15/2016

Nábytok GALAN s.r.o.

  • Úpadca Nábytok GALAN s.r.o.
    IČO: 36741442
    M.R.Štefánika 6
    902 01  Pezinok
  • Druh Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 142 z roku 2017 dňa 26.7.2017
  • Spisová značka - súd 4K/15/2016
  • Súd Okresný súd Bratislava I
  • Spisová značka - správca 4K/15/2016 S310
Text

Verejné ponukové konanie

v zmysle ust. § 92 ods. 1 písm. d) Zákona č. 7/2005 Z. z. – o konkurze a reštrukturalizácii

(ďalej aj ako „ZKR“)

 

Na základe záväzného pokynu záložného veriteľa VÚB a.s., zo dňa 28.06.2017 v zmysle § 83 ods.1 písm. b) ZKR, JUDr. Karol Kovár, so sídlom: Vajnorská 8/A, 831 04 Bratislava, zapísaný v Zozname  správcov vedenom Ministerstvom spravodlivosti  SR,  značka správcu: S 310, ustanovený správca konkurznej podstaty v konkurznom konaní vedenom na Okresnom súde Bratislava I, pod sp. zn. 4K/15/2016, na majetok úpadcu Nábytok GALAN, s.r.o., so sídlom M.R. Štefánika 6, 902 01 Pezinok, IČO: 36 741 442 (ďalej aj ako „úpadca“), vyhlasuje v súlade s ust. § 92 ods. 1 písm. d) ZKR 4. kolo verejného ponukového konania, na predkladanie návrhov/ponúk na uzatvorenie kúpnej zmluvy, za účelom speňaženia súboru majetku zapísaného v súpise majetku oddelenej podstaty - zásoby pod súpisovými zložkami: 1. – 7039. Obhliadka  súboru zásob sa uskutoční dňa  01.08.2017 v čase od 10:00 – 12:00 hod. a to v priestoroch skladu na adrese – Ivánska cesta 26, Bratislava.

 

I.

Predmet predaja

(Súpis oddelenej podstaty súpisových zložiek 1.-7039. hnuteľné veci – zásoby, zverejnený v Obchodnom vestníku č.184/2016 dňa 26.09.2016)

 

II.

 

Podmienky verejného ponukového konania

 

Ako úspešný bude vyhodnotený v rámci verejného ponukového konania ten záujemca, ktorý:

 

  1. Pri splnení podmienok uvedených v nižšie uvedenom článku III., zloží na konkurzný účet úpadcu vratnú peňažnú zábezpeku.

 

  1. Pri splnení podmienok uvedených v nižšie uvedených článkoch IV. a V., navrhne/ponúkne za celý súbor speňažovaného majetku najvyššiu kúpnu cenu s DPH v rámci príslušného kola verejného ponukového konania.

 

 

 

III.

 

Podmienky zloženia zábezpeky

 

Záujemca zloží peňažnú zábezpeku vo výške 10.000 Eur  (slovom desaťtisíc Eur) v prospech nižšie uvedeného účtu konkurznej podstaty úpadcu:

 

VÚB a.s.

IBAN: SK8602000000003092330851

Variabilný symbol: 4152016

Správa pre adresáta: svoje meno a priezvisko/obchodné meno spolu s dátumom narodenia v prípade fyzickej osoby, resp. IČO v prípade právnickej osoby.

 

  • Zábezpeka musí byť pripísaná v stanovenej výške na vyššie uvedenom správcovskom účte najneskôr deň pred otváraním ponúk, inak sa na ponuku záujemcu prihliadať nebude.

     

  • V prípade, že bude záujemca o kúpu speňažovaného majetku vyhodnotený ako úspešný a nedôjde z jeho strany k úhrade zvyšnej kúpnej ceny pripísaním na účet správcu ku dňu podpisu kúpnej zmluvy, ním poskytnutá peňažná zábezpeka prepadne v prospech konkurznej podstaty majetku úpadcu ako zmluvná pokuta za porušenie podmienok tejto súťaže.

     

    IV.

     

    Termín a miesto predkladania návrhov/ponúk

     

  • Ponuky na odkúpenie majetku úpadcu sa predkladajú na adrese správcovskej kancelárie správcu JUDr. Karol Kovár, Vajnorská 8/A, 831 04 Bratislava.

     

  • Ponuky  sa  predkladajú  v  zapečatenej obálke, viditeľne označenej  nápisom  :  „PONUKOVÉ KONANIE 4. KOLO - HNUTEĽNÉ VECI – ZÁSOBY- KONKURZ 4K/15/2016 – NEOTVÁRAŤ! “

     

  • Ponuky záujemcov musia byť správcovi doručené v lehote do 40 kalendárnych  dní odo dňa zverejnenia tohto oznamu o vyhlásení verejnej obchodnej súťaže v Obchodnom vestníku SR, pričom v posledný deň lehoty je určený čas doručenia do 15:00 hod.

     

     

    V.

     

    Nevyhnutné podmienky návrhu/ponuky

     

     

  • Ponuka musí obsahovať identifikačné údaje záujemcu, doklad preukazujúci totožnosť, ktorým u záujemcu - fyzickej osoby je neoverená kópia občianskeho preukazu či cestovného dokladu a u záujemcov - právnických osôb je to výpis z obchodného registra, ktorý nebude starší ako 3 mesiace.

     

  • Ponuka musí obsahovať kúpnu cenu za vyššie uvedené súpisové položky majetku oddelenej podstaty (celý súbor), doklad preukazujúci krytie kúpnej ceny.

     

  • V prípade ak ponuku predkladá záujemca – fyzická osoba, predloží súhlas so spracovaním osobných údajov.

     

  • Vyhlásenie o tom, že záujemca nemá voči úpadcovi žiadne záväzky.

     

  • Ponuka musí byť napísaná v slovenskom jazyku (príp. v českom jazyku) a návrh kúpnej ceny v eurách (€).

     

  • Ponuky záujemcov musia byť podpísané osobne alebo osobou oprávnenou konať za záujemcu alebo na základe overeného plnomocenstva.

     

  • Na ponúkanú kúpnu cenu v nižšej výške ako je stanovené najnižšie podanie pre  ponúkané súbory sa nebude prihliadať. 

     

  • Záujemca v ponuke oznámi číslo účtu, na ktorý mu budú v prípade neúspešnosti vo verejnom ponukovom konaní vrátené finančné prostriedky, ktoré zložil ako zábezpeku.

     

     

  • Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku. V prípade, že záujemca predloží viacero ponúk, nebude sa na ňu prihliadať.

     

  • V prípade, že dôjde k stretu dvoch alebo viacerých ponúk na daný súbor s rovnakým najvyšším podaním, správca je povinný informovať týchto záujemcov o tejto skutočnosti. Každý zo záujemcov má právo svoju pôvodnú ponuku navýšiť a upraviť.

     

  • Zabezpečený veriteľ môže odmietnuť všetky ponuky v prípade ich nevýhodnosti.

     

  • Prijatie konkrétnej ponuky je podmienené súhlasom príslušného orgánu, a to VÚB, a.s. ako záložného veriteľa.

     

    VI.

    Termín a miesto otvárania obálok

     

    Otvorenie predložených obálok s ponukami na odkúpenie majetku uskutoční správca za prítomnosti zabezpečeného veriteľa VÚB, a.s. a to do 5 dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, pričom o tomto otváraní sa vyhotoví zápisnica.

     

    Správca konkurznej podstaty vypracuje písomné vyhodnotenie doručených ponúk v lehote 10 kalendárnych dní odo dňa otvorenia obálok.

     

    Správca konkurznej podstaty vyhodnotí predložené ponuky komplexne s ohľadom na príslušné ustanovenia ZKR a záväzný pokyn VÚB, a.s., Bratislava.

     

    Správca konkurznej podstaty vyrozumie všetkých záujemcov, ktorí predložili svoju ponuku o výsledku príslušného kola verejnej obchodnej súťaže.

     

    Kúpna zmluva bude v prípade prijatia ponuky uzavretá najneskôr do 15 dní od prijatia ponuky s tým, že kúpna cena bude zaplatená v deň podpísania kúpnej zmluvy a vlastnícke právo k vyššie uvedeným súpisovým položkám majetku oddelenej podstaty prejde na kupujúceho (víťaza ponukového konania) až úplným zaplatením kúpnej ceny. Kupujúci nadobudne predmet ponukového konania ako stojí a leží bez akýchkoľvek nárokov na zľavu z ceny.

     

    Bližšie informácie týkajúce sa ponúkaného majetku si záujemca môže vyžiadať telefonicky u správcu, na tel. č.: 02/55568213, prípadne mailom na adrese: zitna@plg.sk

     

     

     

                                                                                                      JUDr. Karol Kovár

                                                                                      Správca konkurznej podstaty úpadcu