Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 3 K 2/2015
AUTO ART spol. s. r. o. "v konkurze"
-
Úpadca
AUTO ART spol. s. r. o. "v konkurze"
IČO: 36001546
Hollého 24
010 01 Žilina
- Druh Zverejnenie návrhu konečného rozvrhu výťažku z oddelenej podstaty
- Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 64 z roku 2018 dňa 3.4.2018
- Spisová značka - súd 3 K 2/2015
- Súd Okresný súd Žilina
- Spisová značka - správca 3K 2/2015 S 1336
-
Správca
JUDr. Milota Ferenčíková PhD.
Pavla Mudroňa 505/5
03601 Martin
Druh: Fyzická osoba
Kontakt: 0905348868, m.ferencikova@mail.t-com.sk -
Súvisiace odkazy
Zoznam konaní v kraji: Žilinský.
Podania z Obchodného vestníka: Konkurzy a reštrukturalizácie - Oznámenia správcov.
Konania firmy AUTO ART spol. s. r. o. "v konkurze" .
Hospodárske výsledky firmy AUTO ART spol. s. r. o. "v konkurze" .
Návrh konečného rozvrhu výťažku z oddelenej podstaty
- Všeobecná časť
Uznesením Okresného súdu v Žiline č. k. 3 K/2/2015 zo dňa 14. 04. 2015, zverejneného v Obchodnom vestníku č. 74/2015 dňa 20. 04. 2015 bol vyhlásený konkurz na majetok dlžníka AUTO ART , spol. s. r. o., so sídlom Hollého 24, 010 01 Žilina, IČO: 36 001 546 a JUDr. Milota Ferenčíková, PhD., Pavla Mudroňa 505/5, 036 01 Martin bola ustanovená za správcu konkurznej podstaty úpadcu.
Oznámenie o zostavení zoznamu pohľadávok proti podstate bolo zverejnené v Obchodnom vestníku č. 140/2017 dňa 24. 07. 2017 a zároveň bolo oznámený zámer zostaviť konečný rozvrh z výťažku zo oddelene podstaty zabezpečeného veriteľa BPT LEASING, a. s. Bratislava.
Úpadca nemal ku dňu vyhlásenia konkurzu na bežnom účte peňažné prostriedky, resp. mal mínusový zostatok na účte, bežný účet mal vedený v Slovenskej sporiteľni a.s., ktorý je účtom správy podstaty. Na zriadenom bežnom účte a ani v pokladni nemal úpadca ku dňu vyhlásenia konkurzu finančné prostriedky.
Súpis majetku bol vykonaný a bol zverejnený v častiach z dôvodu jeho rozsahu, súpis oddelenej podstaty I. časť bol zverejnený v OV 115/2015 dňa 18. 6. 2015, súpis oddelenej podstaty II. časť v OV 116/2015 dňa 19. 6. 2015. Pre úplnosť uvádzam, že súpis všeobecnej podstaty bol zverejnený v OV 116/2015 dňa 19. 6. 2015 pod K 013835.
Po vyhlásení konkurzu bola uzavretá dohoda o dočasnom uskladnení zásob v bývalých priestoroch úpadcu, ktoré boli vydražené pred vyhlásením konkurzu. Zásoby tvorili hlavne drobné súčiastky a náhradné diely na autá. Budovu nadobudol v dobrovoľnej dražbe BPT LEASING a. s. Bratislava, ktorý je zároveň aj záložným veriteľom na hnuteľné veci, predmetom zabezpečenia sú zásoby.
Speňažovanie majetku bolo v súlade so zákonom na základe uložených záväzných pokynov zabezpečeného veriteľa, pričom sa časť majetku podarilo speňažiť až v piatom verejnom ponukovom kole za 5 % súpisovej hodnoty a záväzný pokyn bol uložený osobitne na piate kolo verejného ponukového konania zabezpečeným veriteľom listom zo dňa 27. 11. 2015, doručeným do kancelárie správcu 03. 12. 2015.
Pohľadávky v súpisovej hodnote 138 886,87 Eur, ktorých súpis bol zverejnený v Obchodnom vestníku 116/2015 dňa 19. 6. 2015 pod položkou K013837 boli predmetom piatich kôl verejného ponukového konania bezúspešne, preto boli vylúčené zo súpisu oddelenej podstaty so súhlasom zabezpečeného veriteľa písomným podaním zo dňa 21. 06. 2017, doručeným do kancelárie správcu 26. 06. 2017 na základe návrhu na vylúčenie zo dňa 19. 06. 2017 z dôvodu ich nevymožiteľnosti, lebo náklady by pravdepodobne prevýšili možný výťažok zo speňaženia. Vylúčenie pohľadávok v súpisovej hodnote 138 886,87 Eur bolo zverejnené v Obchodnom vestníku 122/2017 dňa 27. 06. 2017.
V základnej prihlasovacej lehote si prihlásili 18 veritelia pohľadávky v celkovej sume 1 270 030,78 Eur, zistené boli pohľadávky v sume 864 845,79 Eur, z toho zabezpečené v sume 39 933,11 Eur, popreté pohľadávky v sume 2 376,63 Eur, popreté poradie bez hlasovacieho práva 457 328,25 Eur, podmienená pohľadávka 405 991,28 Eur. Po základnej prihlasovacej lehote si prihlásil pohľadávku 2 veritelia v sume 3 182,92 Eur, oznámenie o zapísaní pohľadávok do zoznamu pohľadávok bolo zverejnené v OV.
Zabezpečený veriteľ mal zriadené záložné práv k hnuteľnej veci na základe Zmluvy o zriadení záložného právo k hnuteľnej veci č. 5157/13/1 registrovanej 25. 04. 2013 ako prvé v poradí, jednalo sa o zásoby, pohľadávky a nehnuteľnosti, zabezpečená suma 405 991,28 Eur. Dňa 12.11.2014 sa uskutočnili dražby nehnuteľností zabezpečujúcich pohľadávky zo splatného zabezpečeného úveru, výťažok ktorých bol použitý na čiastočné uspokojenie splatných pohľadávok, pričom prednostne bol použitý na uspokojenie menej zabezpečených pohľadávok v zmysle ust. § 330 ods. 3) Obchodného zákonníka.
Príjem oddelenej podstaty tvoria:
- Peňažné prostriedky na účte ku dňu vyhlásenia konkurzu .. 0,00 Eur
- Výťažok zo speňaženia oddelenej podstaty (zásoby a ND) 15 120,00 Eur
- Výťažok zo speňaženia pohľadávok vymožením 4 843,27 Eur
- Príjem celkom do oddelenej podstaty ............................. 19 963,27Eur
Ku dňu oznámenia zámeru zostaviť návrh konečného rozvrhu z výťažku oddelenej podstaty je vedený súdny spor na Okresnom súde v Žiline, č. k. 10 Cb/69/2015 vo veci vyslovenia neplatnosti dražby nehnuteľnosti úpadcu. Správca nedal súhlas na pokračovanie v súdnom konaní č. k. 10 Cb/69/2015. V dôsledku uvedeného súdneho konania nemôže byť dotknutá oddelená podstata, pretože nehnuteľnosť bola založená v prospech zabezpečeného veriteľa a ten uplatnil výkon záložného práva, správca nezistil možnú odporovateľnosť právneho úkonu.
Pohľadávky proti oddelenej podstate:
- Odmena správcu do prvej schôdze veriteľov (OV priznaná 6 638,78 Eur,
Podiel 75,35 % z celkovej odmeny) 5 002,32 Eur
- Odmena správcu z výťažku (15 % zo sumy 15 120 Eur – 2 116,80
a pohľadávky 5 % zo sumy 4843,27 – 242,16, spolu 2 358,96 Eur
- DPH alikvotná časť z predaja ND vozidiel a vecí 15120 - 20 % 2 520,00 Eur
- Výdavky správcu – poplatky poštovné alikvotná časť 75,35% 118,30 Eur
- cestovné správcu obhliadka ND - Žilina 4x
5x 35x2x, 19,95 lt (5,7lt/100 km nafta)x 1,20 Eur, 23,94 + 64,05 Eur
spolu 87,99 Eur
- súdny poplatok za konkurzné konanie (0,2 % z výťažku 6529,6 39,50 Eur
- Vedenie účtovníctva, alikvot. zo sumy 2 960 Eur x 75,35 % 2 230,36 Eur
- Náklady na archiváciu účtovných dokladov 4362,75 Eur, alikv. 3 287,33Eur
- Kancelársky potreby, obálky, tonery od 20. 4.2015 – 30. 6. 2017alivk 162,00Eur
- Zoznam pohľadávok zoznam pre súd Fax Copy alikv. 72,34 Eur
- Náhrada za výmenu zámkov na vstupe sklady a kancelárie alikv. 117,52Eur
- Predpokladaná náklady spojené so skončením konkurzu 20,00 Eur
- Dohoda o urovnaní – odstupné uplatnené 31082017 861 Eur alikv. 648,76 Eur
- Náklady na DPPO 2017 a vedenie účtovníctva 2018 alikv. 75,35% 188,38 Eur
Pohľadávky proti oddelenej podstate celkom v sume ................. 18 808,56 Eur
Percento podielu nákladov som vypočítala ako podiel speňaženia jednotlivých podstát k celkovému príjmu obidvoch podstát (19 963,27 Eur/26 492,93 Eur = 75,35 %).
Uplatnené pohľadávky proti podstate nezaradené k uspokojeniu:
Daňový úrad Žilina – pokuta za oneskorené podanie DPH
Pohľadávka je z uspokojenia vylúčená podľa § 100 ZKR.
Roman Balek BALKY, V. Benedikta 214/3, Prievidza, IČO: 43 857 337 – náklady právneho zastúpenia priznané rozhodnutím Okresného súdu v Žiline 26 Cbi/24/2015
Pohľadávka je vylúčená z uspokojenia v súlade s ust. § 100 ZKR.
Výťažok zo speňaženie oddelenej podstaty: 19 963,27 Eur 75,35 %
Výťažok zo speňaženia všeobecnej podstaty: 6 529,66 Eur 24,65 %
Spolu výťažok konkurz 26 492,93 Eur
Náklady celkom vynaložené na správa a udržanie konkurznej podstaty:
Rozpočítanie nákladov na jednotlivé podstaty z celkovej vynaloženej sumy:
- Archivácia dokladov v sume 4 362,75 Eur
- Odmena správcu do prvej SV v sume 6 638,78 Eur
- Vedenie účtovníctva 29 m,20.4.2015-30.9.2017 2 960,00 Eur
- Poštovné 20. 4. 2015 – 30. 6. 2017 157,00 Eur
- Kancelárske potreby, tonery, papier 215,00 Eur
- Zoznam pohľadávok 1–216 Fax Copy 96,00 Eur
- Výmena zámkov v sídle úpadcu 235,60 Eur
- Dohoda o urovnaní – odstupné 31082017 861,00 Eur
- Náklady na vedenie účtovníctva 2018 a DPPO 250,00 Eur
Percento podielu nákladov všeobecnej podstaty a oddelenej podstaty som vypočítala ako podiel speňaženia jednotlivých podstát k celkovému príjmu zo speňaženia obidvoch podstát.
- Rozvrhová časť
Suma určená pre rozvrh z oddelenej podstaty
Príjem zo speňaženia majetku zaradeného do oddelenej podstaty .... 19 963,27 Eur
Pohľadávky proti podstate ............................................................... 18 808,56 Eur
Výťažok určený na rozdelenie veriteľom .......................................... 1 154,71 Eur
Rozdelenie výťažku určeného pre zabezpečené pohľadávky veriteľa BPT LEASING a. s. Bratislava, IČO: 31 357 814, prihlásené a zistené pohľadávky pod č. 9/B1 zistená suma 38 285, 83 Eur. Uspokojenie pohľadávky zabezpečeného veriteľa:
- BPT LEASING a. s. Bratislava, IČO: 31 357 814 uspokojenie v sume 1 154,71 Eur
III. Poučenie
V súlade s ust. § 101 ods. 1) zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii v platnom znení zverejňujem návrh konečného rozvrhu výťažku zo speňaženia pre zabezpečeného veriteľa a určujem mu ako príslušnému orgánu 15-dňovú lehotu na jeho schválenie, ktorá začne plynúť nasledujúci deň po dni doručenia návrhu konečného rozvrhu.
Do účtovných podkladov pre vypracovanie konečného rozvrhu výťažku zo speňaženia oddelenej podstaty je možné nahliadnuť v pracovných dňoch v kancelárii správcu, Ul. P. Mudroňa 505/5, Martin, pričom presný termín doporučujem dohodnúť vopred na tel. 0905348868 alebo mailom: m.ferencikova@mail.t-com.sk.
V Martine dňa 27. 03. 2018 JUDr. Milota Ferenčíková, PhD., správca