Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 6K/36/2017
ALLFINE s. r. o.
-
Úpadca
ALLFINE s. r. o.
IČO: 45401136
Karadžičova 8/A
82108 Bratislava
- Druh Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu
- Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 73 z roku 2018 dňa 16.4.2018
- Spisová značka - súd 6K/36/2017
- Súd Okresný súd Bratislava I
- Spisová značka - správca 6K/36/2017 S1406
-
Správca
JUDr. Štefan Dedák
Carlton, Savoy Courtyard, Mostová2
81102 Bratislava
Druh: Fyzická osoba
Kontakt: dedak@dedakak.com ; 0915 550 003 -
Súvisiace odkazy
Zoznam konaní v kraji: Bratislavský.
Podania z Obchodného vestníka: Konkurzy a reštrukturalizácie - Oznámenia správcov.
Konania firmy ALLFINE s. r. o..
Hospodárske výsledky firmy ALLFINE s. r. o..
Vyhlásenie 2. kola ponukového konania na speňaženie podniku Úpadcu
JUDr. Štefan Dedák, so sídlom kancelárie Carlton Savoy Courtyard, Mostová 2, 811 02 Bratislava, zapísaný v zozname správcov MS SR pod číslom S 1406, správca úpadcu ALLFINE s. r. o., so sídlom Karadžičova 8/A, 821 08 Bratislava, IČO: 45 401 136, zapísaného v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava, oddiel Sro, vložka č.: 63153/B (ďalej ako „Úpadca“), v konkurze vedenom Okresný súdom Bratislava I pod sp .zn. 6K/36/2017, vyhlasuje 2. kolo ponukového konania na predaj podniku Úpadcu ako celku:
Ponukové konanie sa začína dňom jeho zverejnenia v Obchodnom vestníku.
Predmet predaja
Majetok podniku Úpadcu tvoria súpisové zložky majetku patriace do všeobecnej a oddelenej podstaty Úpadcu uvedené ďalej z pôvodne zverejnených v Obchodnom vestníku č. 200/2017 dňa 19.10.2017, č. K032964 a K032965 a následne zverejnených v Obchodnom vestníku č. 21/2018 dňa 30.01.2018, č. K006415 a K006416, ktoré boli upravené zverejnením v Obchodnom vestníku č. 45/2018 dňa 05.03.2018 č. K014603 (celková hodnota podniku Úpadcu je správcom odhadovaná na sumu vo výške 1 998 853 EUR), a to:
Všeobecná podstata
Pohľadávky
Oddelená podstata
Hnuteľný majetok
Nehnuteľnosti
Predmetom predaja sú aj všetky reálne existujúce a doteraz nezistené (resp. neevidované v účtovnej evidencii) veci, práva a iné majetkové hodnoty patriace do podniku Úpadcu.
Podmienky 2. kola ponukového konania
Ponuky je Záujemca povinný predložiť za celý podnik Úpadcu. Na ponuky, predložené iba na časť uvedeného podniku Úpadcu sa neprihliada.
Podnik Úpadcu sa odpredáva v 2. kole ponukového konania za najvyššie ponúknutú cenu, ktorá však nesmie byť neprimeraná. O primeranosti kúpnej ceny za podnik Úpadcu rozhoduje zabezpečený veriteľ Slovenská záručná a rozvojová banka, a.s. a veriteľský výbor Úpadcu (v zložení GURMAN, s.r.o. – predseda, ENAGRO, a.s. a AGRI-SERVIS, s.r.o.), ktorí sú oprávnení odmietnuť každú ponuku.
Záujemca
Do 2. kola ponukového konania na speňaženie podniku Úpadcu sa môže prihlásiť akákoľvek slovenská alebo zahraničná fyzická alebo právnická osoba, ktorá spĺňa predpoklady ustanovené týmto vyhlásením, a ktorá zároveň má spôsobilosť na práva a povinnosti a neobmedzenú spôsobilosť na právne úkony. Záujemca musí byť taktiež spôsobilý byť predmetom zodpovednostných vzťahov za porušenie právnych povinností.
V prípade zastúpenia záujemcu inou osobou na základe plnomocenstva, je nevyhnutné doložiť toto plnomocenstvo s úradne overeným podpisom, ako neoddeliteľnú súčasť ponuky.
Každý záujemca si vyžiada od správcu informačné memorandum k podniku Úpadcu za úhradu vecných nákladov vo výške 3,- EUR. Súčasťou tohto memoranda je predpísané tlačivo na podanie ponuky a dohoda o zmluvnej pokute. Záujemca potvrdí ich prevzatie svojím podpisom u správcu.
Cenová ponuka bude spĺňať požadované náležitosti len ak záujemca v rámci ponuky preukáže finančné zdroje na uhradenie celej navrhovanej kúpnej ceny a to výpisom z bankového účtu, na ktorom bude dostatok peňažných prostriedkov alebo úverovým prísľubom banky so sídlom v krajine OECD (Organizácia pre hospodársku spoluprácu a rozvoj).
Náležitosti ponuky
Záujemca doručí správcovi ponuku s požadovanými dokumentami na odkúpenie majetku úpadcu na prevzatom tlačive v zalepenej obálke s viditeľným označením: „KONKURZ 6K/36/2017, NEOTVÁRAŤ“, na adresu správcu JUDr. Štefan Dedák, Carlton Savoy Courtyard, Mostová 2, 811 02 Bratislava, v lehote do 30 dní od zverejnenia tohto ponukového konania v Obchodnom vestníku.
Záujemca môže podať účinnú ponuku len tak, že ju:
- podá na predpísanom úplne vyplnenom tlačive vydanom správcom (príloha č. 1 memoranda);
- priloží podpísanú dohodu o zmluvnej pokute (príloha č. 2 memoranda);
- zloží na účet správcu riadne a včas zábezpeku podľa podmienok ponukového konania a to najneskôr do uzávierky kola.
V prípade, že ponuka nebude obsahovať všetky požadované náležitosti a nebude podaná riadne a včas správca na takúto ponuku neprihliada a nebude zahrnutá do hodnotenia.
Uzávierka 2. kola ponukového konania je 30. deň odo dňa zverejnenia ponukového konania v Obchodnom vestníku.
Zábezpeka
Zábezpeka do ponukového konania sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 200 000,- EUR. Zábezpeka musí byť zložená najneskôr do 30 dní odo dňa zverejnenia 2. kola ponukového konania v Obchodnom vestníku. Ak zábezpeka nie je zložená riadne a včas, na ponuku sa neprihliada a nie je zahrnutá do hodnotenia. Skladanie zábezpeky je prípustné len peňažným prevodom na osobitný účet Úpadcu č. účtu, IBAN: SK02 1100 0000 0029 2483 2156, vedeným v Tatra banka, a.s. Záujemca je povinný zložiť zábezpeku pre účely ponukového konania výlučne spôsobom stanoveným podľa týchto podmienok.
Zábezpeka sa považuje za zloženú okamihom pripísania finančných prostriedkov v požadovanej výške v celosti na bankový účet Úpadcu.
Správca najneskôr uplynutím lehoty viazanosti ponúk vráti späť zloženú zábezpeku podľa týchto podmienok záujemcom, ak:
- ponuka záujemcu nebola zaradená do hodnotenia;
- správca zruší vyhlásené ponukové konanie;
- záujemca bol v hodnotení neúspešný a nedošlo s ním k uzatvoreniu zmluvy o predaji podniku.
V prípade, že určený víťaz predmetného ponukového konania odmietne uzatvoriť zmluvu o predaji podniku Úpadcu alebo neuhradí kúpnu cenu v lehote podľa zmluvy o predaji podniku, má správca právo zraziť zo zloženej zábezpeky sumu vo výške 50 % zábezpeky (t. j. 100 000,- EUR) titulom zmluvnej pokuty ako paušalizovanej náhrady nákladov. Zvyšnú časť zloženej zábezpeky správca vráti späť záujemcovi bezhotovostným prevodom na bankový účet, z ktorého bola zábezpeka poukázaná.
Zábezpeku zloženú záujemcom, ktorý nebude označený za víťaza ponukového konania, vráti správca tomuto záujemcovi a to bezhotovostným prevodom na účet, z ktorého bola zábezpeka poukázaná do 10 dní po ukončení ponukového kola.
Zábezpeka sa pre úspešného Záujemcu považuje za prvú časť kúpnej ceny.
Podmienky vyhodnotenia ponukového konania
O víťazstve v 2. kole ponukového konania rozhoduje najvyššie ponúknutá suma, ktorá však nesmie byť neprimeraná .
Správca si vyhradzuje právo ponukové konanie kedykoľvek až do jeho skončenia zrušiť alebo odmietnuť všetky predložené ponuky a to aj na základe žiadosti zabezpečeného veriteľa SZRB. Správca je v takomto prípade povinný zrušiť ponukové konanie na základe uvedenej požiadavky, pričom sa považujú predložené cenové ponuky za odmietnuté.
Otváranie obálok s ponukami záujemcov, ktoré sa uskutoční bezodkladne po uzávierke kola, vykoná správca v prítomnosti zabezpečeného veriteľa SZRB alebo ním splnomocnenej osoby, o čom bude spísaná zápisnica. Vyhodnotenie ponúk uskutoční správca v lehote do 10 dní od otvorenia obálok.
O primeranosti ceny rozhodne zabezpečený veriteľa SZRB a veriteľský výbor.
Oznámenie prijatia cenovej ponuky víťazovi 2. kola ponukového kola sa uskutoční písomne a to poštou alebo emailom na adresu uvedenú v cenovej ponuke, pričom lehota na oznámenie je zachovaná, ak bude v posledný deň dané oznámenie na poštovú prepravu alebo odoslané emailom. Ak správca ani jednému zo záujemcov neoznámi, že prijal jeho ponuku v stanovenej lehote, má sa za to, že ponuka nebola prijatá a správca si uplatnil právo odmietnuť všetky cenové ponuky.
V prípade, ak správca zruší vyhlásené ponukové konanie, alebo ak správca odmietne všetky cenové ponuky, nemá záujemca, ktorý sa do ponukového konania zapojil právo na náhradu škody ako ani na náhradu nákladov, ktoré vynaložil v súvislosti s jeho participáciou na danom konaní.
2. kolo ponukového konania je skončené dňom uzatvorenia zmluvy o predaji podniku Úpadcu s víťazom ponukového konania a zaplatení kúpnej ceny; zrušením ponukového konania správcom; odmietnutím všetkých ponúk správcom; alebo vyhlásením ďalšieho kola ponukového konania správcom.
Obhliadka
Obhliadku podniku Úpadcu zabezpečí správca potencionálnemu záujemcovi a to na základe predchádzajúcej dohody záujemcu so správcom. Termín obhliadky je možné so správcom dohodnúť buď telefonicky na čísle + 421 915 550 003 alebo emailom na adresu: office@dedakak.com.
V Bratislave, dňa 11.04.2018
JUDr. Štefan Dedák,
správca