Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 26R/4/2011

UNICOM JIV, s.r.o.

  • Úpadca UNICOM JIV, s.r.o.
    IČO: 36850551
    Učňovská 6/574
    040 15  Košice - Šaca
  • Druh Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 114 z roku 2018 dňa 14.6.2018
  • Spisová značka - súd 26R/4/2011
  • Súd Okresný súd Košice I
  • Spisová značka - správca 26R/4/2011 S937
Text

Na základe záväzného pokynu udeleného veriteľským výborom, ako príslušným veriteľským orgánom v konkurze, správca úpadcu UNICOM  JIV, s.r.o.,  so sídlom Učňovská 6/574, 040 15 Košice - Šaca, IČO 36 850 551, zapísaného v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I., oddiele Sro, vložke číslo 27897/V (ďalej len „úpadca“) vyhlasuje 1. kolo verejného ponukového konania  speňaženia súpisovej zložky majetku tvoriaceho všeobecnú podstatu zverejnenej v Obchodnom vestníku číslo 220/2011, a to pohľadávky voči Slovenskej republike – Ministerstvu pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky, so sídlom Dobrovičova 12, 812 06 Bratislava titulom nároku na náhradu škody o podľa zákona číslo 514/2003 Z. z. o zodpovednosti za škodu spôsobenú orgánmi verejnej moci, uplatnenej úpadcom v sporovom konaní vedenom Okresným súdom Bratislava I číslo 16C/287/2009  vo výške  22 530 893,31 € s príslušenstvom. 

Záujemcovia o nadobudnutie pohľadávky doručia záväzné ponuky v zalepenej obálke s označením „UNICOM JIV - Ponukové kolo – NEOTVÁRAŤ“, a to poštou alebo osobne na adresu kancelárie správcu:  JUDr. Vladimír Pavlov,  Mlynárska 15, 040 01 Košice - Juh v lehote 15 dní odo dňa nasledujúceho po dni uverejnenia oznámenia o vyhlásení  verejného ponukového konania v Obchodnom vestníku. Na ponuky doručené po uplynutí  lehoty sa nebude prihliadať.

Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku. V prípade viacerých ponúk, správca prihliada na najvyššiu z predložených ponúk toho istého záujemcu, na nižšie ponuky toho istého záujemcu sa neprihliada.

Riadne doručená ponuka je záväzná až do skončenia ponukového konania a nemožno ju meniť, dopĺňať ani vziať späť.

Záväzná ponuka záujemcu musí obsahovať:

  • presnú identifikáciu záujemcu a doklad o jeho podnikateľskej registrácii (pozn. výpis z obchodného registra, resp. živnostenského registra),  resp. fotokópiu občianskeho preukazu v prípade záujemcu – fyzickej osoby podnikateľa,
  • záväznú ponuku odplaty za postúpenú pohľadávku v mene EURO, ktorá nesmie byť nižšia ako 8 500 000,-€,
  • vyhlásenie záujemcu, že súhlasí s podmienkami ponukového konania a v prípade,  že bude jeho ponuka vyhodnotená ako úspešná sa záujemca zaväzuje,  že uhradí  odplatu  za postúpenú pohľadávku najneskôr 5 pracovných dní od  oznámenia výsledkov ponukového konania a  uzatvorí  najneskôr do 10 pracovných dní od zaplatenia  odplaty so správcom podstaty  zmluvu o postúpení pohľadávky.

    Ponuky záujemcov, ako aj prílohy sa predkladajú v slovenskom jazyku. V prípade, že bude ktorýmkoľvek záujemcom predložený dokument vyhotovený v cudzom jazyku s výnimkou jazyka českého, musí byť úradne preložený do slovenského jazyka.

    Úspešný záujemca je povinný zaplatiť odplatu za postúpenú pohľadávku tak, aby bola pripísaná na účet úpadcu najneskôr  do 5 pracovných dní od oznámenia výsledkov ponukového konania.  V prípade omeškania úspešného záujemcu s  úhradou odplaty sa toto kolo ponukového konania zrušuje.

    Záväzná ponuka, ktorá nebude obsahovať všetky hore uvedené údaje alebo písomnosti, alebo nebude v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky bude považovaná za formálne neúplnú a preto ju správca odmietne ako formálne neúplnú.     

    V prípade, že niekoľko záujemcov ponúkne rovnakú kúpnu cenu, správca týchto  záujemcov písomne vyzve, aby svoju záväznú ponuku zvýšili a aby svoje nové záväzné ponuky doručili do kancelárie správcu v lehote do 5 dní odo dňa doručenia výzvy. V ponukovom konaní bude úspešný ten záujemca, ktorý splní všetky podmienky ponukového konania a ktorého záväzná ponuka odplaty bude spĺňať stanovené kritérium minimálnej odplaty  vo výške 8 500 000,-€.

    Riadne doručené ponuky budú do 5 pracovných dní od skončenia lehoty na doručovanie ponúk otvorené v prítomnosti správcu konkurznej podstaty a aspoň troch členov veriteľského výboru na Notárskom úrade JUDr. Miroslava Pavloviča, notára so sídlom Grösslingová 6, 811 09 Bratislava,  ktorý osvedčí vo forme notárskej zápisnice  počet a obsah správcovi doručených ponúk.  Primerane sa použije toto ustanovenie aj v prípade doručenia nových ponúk záujemcami, ktorý ponúkli rovnakú odplatu.

    Kritériom pre vyhodnocovanie ponúk je najvyššia ponúknutá odplata odsúhlasená veriteľským výborom,  ktorej minimálna výška musí byť 8 500 000,-€. Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční do 5 pracovných  dní od otvárania obálok na zasadnutí veriteľského výboru zvolanom správcom.

    Správca alebo veriteľský výbor nadpolovičnou väčšinou hlasov je oprávnený všetky predložené ponuky odmietnuť alebo predmetné ponukové konanie zrušiť bez uvedenia dôvodu.

    Správca písomne oznámi výsledok ponukového konania do 5 pracovných dní odo dňa vyhodnotenia ponúk len záujemcom, ktorí predložili formálne úplnú ponuku. 

    S úspešným záujemcom bude zmluva o postúpení pohľadávky uzavretá do 10 pracovných dní od zaplatenia  odplaty.

    Bližšie informácie o pohľadávke, ktorá je predmetom speňaženia si môžu záujemcovia vyžiadať telefonicky na čísle +421 911 929 150, prípadne  e-mailovým podaním na adrese akpavlov@akpavlov.sk  po zaplatení nevratnej paušálnej odplaty výške 500,-€ na bežný účet úpadcu číslo IBAN: SK80 0200 0000 028 8831 7455 pod VS: 26420111 s uvedením správy pre prijímateľa: „Ponukové konanie“.