Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 28K/13/2013

TATRY Invest, s.r.o. v konkurze

  • Úpadca TATRY Invest, s.r.o. v konkurze
    IČO: 36485756
    Palackého 85/5
    911 01   Trenčín
  • Druh Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 118 z roku 2018 dňa 20.6.2018
  • Spisová značka - súd 28K/13/2013
  • Súd Okresný súd Trenčín
  • Spisová značka - správca 28K/13/2013 S1581
Text

VYHLÁSENIE PONUKOVÉHO KONANIA

JUDr. Stanislav Demčák, Štefánikova 8, Bratislava (ďalej len „vyhlasovateľ ponukového konania") ako správca úpadcu TATRY Invest, s.r.o., sídlo: Palackého 85/5, 911 01 Trenčín, IČO: 36 485 756, v zmysle § 92 ods. 1 písm. d) zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoKR") vyhlasuje ponukové konanie na predaj podniku úpadcu, ktorého súpis bol zverejnený v Obchodnom vestníku č. 85/13 zo dňa 3.5.2013.

PREDMET PONUKOVÉHO KONANIA:

Predmetom ponukového konania je prevádzkovaný podniku úpadcu – Hotel Tulipán***, Tatranská Lomnica 63, 059 60 Vysoké Tatry (www.hoteltulipan.sk). Podnik úpadcu je tvorený nehnuteľnosťami (zapísané na LV č. 399, vedenom pre katastrálne územie Tatranská Lomnica), hnuteľnými vecami (kompletné vybavenie hotela) a súborom pracovnoprávnych a iných záväzkovoprávnych vzťahov, nevyhnutných pre prevádzkovanie a poskytovanie hotelových služieb. V prípade záujmu poskytne správca záujemcovi podrobnosti o podniku úpadcu osobitne.

PREDKLADANIE PONÚK:

Lehota na predkladanie ponúk je 30 dní odo dňa zverejnenia tohto oznámenia o vyhlásení ponukového konania v Obchodnom vestníku. Účastníci doručia svoje ponuky osobne do kancelárie správcu alebo poštou na adresu správcu: JUDr. Stanislav Demčák, Štefánikova 8, 811 05 Bratislava, v zalepenej obálke s výrazným označením "ZÁVÄZNÁ PONUKA - 28K/13/2013 - NEOTVÁRAŤ". Za deň doručenia ponuky sa považuje deň, kedy bude zásielka doručená do kancelárie správcu. Ponuka musí mať písomnú formu, musí byť v slovenskom jazyku a musí obsahovať:

a) názov alebo obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania a identifikačné číslo účastníka, ak je pridelené, telefónne číslo a e-mail účastníka,

b) označenie predmetu ponukového konania,

c) navrhovanú celkovú kúpnu cenu za predmet ponukového konania v eurách (ponuka musí byť určitá a zrozumiteľná a musí v nej byť riadne prejavená vôľa účastníka urobiť záväznú ponuku na predmet ponukového konania),

d) podklad, z ktorého bude vyplývať, že  účastník má dostatočnú likviditu a je schopný zaplatiť celkovú ponúknutú kúpnu cenu za predmet ponukového konania (napr. výpis z účtu, daňové výkazy, čestné vyhlásenie),

e) dátum ponuky a vlastnoručný podpis osoby oprávnenej konať za účastníka.

Prílohou ponuky je výpis z obchodného registra, živnostenského registra alebo inej evidencie, do ktorej je účastník zapísaný. Výpis nesmie byť v deň doručenia ponuky starší ako tri mesiace. Vyhlasovateľ ponukového konania otvorí riadne doručené ponuky do 5 pracovných dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, pričom vopred informuje zabezpečeného veriteľa, ako príslušný orgán v zmysle ZoKR, o termíne a mieste otvárania obálok s ponukami. Zápisnicu z otvárania obálok spolu s ponukami vyhlasovateľ ponukového konania bezodkladne zašle príslušnému orgánu.

ZÁBEZPEKA:

Účastník, ktorý v ponukovom konaní predloží ponuku, je povinný do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk zložiť zábezpeku, inak sa na jeho ponuku v ponukovom konaní neprihliada. Výška zábezpeky sa určuje na sumu 70.000,- € (slovom: sedemdesiattisíc eur). Zábezpeku je možné zložiť prevodom na bankový účet vedený vo VÚB, a.s., číslo IBAN: SK40 0200 0000 0032 0252 1254  variabilný symbol: identifikačné číslo, pod ktorým je účastník ponukového konania vedený v príslušnom národnom registri; fyzická osoba môže uviesť dátum svojho narodenia; správa: „ZÁBEZPEKA"; suma: 70.000,- €. Zábezpeku je možné zložiť najneskôr do posledného dňa lehoty určenej na predkladanie ponúk, pričom zábezpeka sa považuje za zloženú včas, ak je riadne pripísaná na účet určený pre zloženie zábezpeky najneskôr v tento deň. Účastník, ktorý zložil zábezpeku, je povinný do dvoch pracovných dní od zloženia zábezpeky (pripísania zábezpeky na účet) uzavrieť s vyhlasovateľom ponukového konania osobitnú zmluvu, v ktorej upraví podmienky prepadnutia zábezpeky pre prípad zmarenia ponukového konania zo strany účastníka ponukového konania, inak má vyhlasovateľ ponukového konania právo rozhodnúť o vylúčení ponuky z ponukového konania. Na takúto ponuku sa po jej vylúčení v ponukovom konaní neprihliada. Zmarením ponukového konania sa rozumie prípad, ak účastník ponukového konania s víťaznou ponukou neuzavrie zmluvu o predaji podniku s vyhlasovateľom ponukového konania v lehote, ktorú na to vyhlasovateľ ponukového konania určil v oznámení o prijatí vybranej ponuky, alebo ak účastník ponukového konania s víťaznou ponukou nezaplatí kúpnu cenu za predmet ponukového konania riadne a v stanovenej lehote. Účastníkovi ponukového konania, ktorý v ponukovom konaní neuspel, vyhlasovateľ ponukového konania poukáže zloženú zábezpeku bankovým prevodom na účet, z ktorého bola zábezpeka prijatá, a to do 10 pracovných dní od určenia víťaznej ponuky, alebo odmietnutia všetkých ponúk v ponukovom konaní.

PODMIENKY PONUKOVÉHO KONANIA:

Každý účastník môže predložiť v ponukovom konaní iba jednu ponuku. Po doručení ponuky je účastník touto ponukou viazaný. Na ponuky doručené vyhlasovateľovi ponukového konania po uplynutí lehoty určenej na predkladanie ponúk sa v ponukovom konaní neprihliada. Vyhlasovateľ ponukového konania si vyhradzuje právo neprijať žiadnu z predložených ponúk ako aj právo kedykoľvek zrušiť ponukové konanie. Oznámenie o prijatí vybranej ponuky vyhlasovateľ ponukového konania odošle iba víťaznému účastníkovi. Víťazný účastník sa zaväzuje uzatvoriť s vyhlasovateľom ponukového konania zmluvu o predaji podniku v lehote stanovenej vyhlasovateľom ponukového konania v písomnom oznámení podľa predchádzajúcej vety. Náklady spojené s prípravou a predložením ponuky znáša účastník ponukového konania. Kritériom pre určenie najlepšej ponuky v ponukovom konaní je najvyššia ponúknutá kúpna cena za predmet ponukového konania. Najlepšia ponuka podlieha schváleniu zabezpečeného veriteľa, ako príslušného orgánu. Vyhlasovateľ ponukového konania môže ponuku určiť ako víťaznú iba v prípade, ak túto ponuku vopred písomne schváli zabezpečený veriteľ. Vyhlasovateľ ponukového konania oznámi prijatie víťaznej ponuky vybranému účastníkovi písomne alebo iným preukázateľným spôsobom. Vybraný účastník je povinný uzavrieť zmluvu o predaji podniku s vyhlasovateľom ponukového konania v lehote určenej vyhlasovateľom v oznámení o prijatí vybranej ponuky.

PODMIENKY ZMLUVY O PREDAJI PODNIKU:

Zmluva o predaji podniku bude obsahovať nasledujúce podmienky: (a) predmet ponukového konania bude kupujúcemu prenechaný tak ako stojí a leží, (b) náklady spojené s prevzatím predmetu ponukového konania ako aj všetky správne a iné poplatky spojené so zápisom zmeny vlastníka predmetu ponukového konania znáša kupujúci, (c) kupujúci je povinný zaplatiť rozdiel medzi kúpnou cenou a ním zloženou zábezpekou bankovým prevodom na účet určený vyhlasovateľom ponukového konania, a to v lehote stanovenej vyhlasovateľom v oznámení o prijatí vybranej ponuky. Zábezpeka zložená vybraným účastníkom bude vybranému účastníkovi započítaná do kúpnej ceny.

Toto ponukové konanie nie je verejným návrhom na uzavretie zmluvy podľa § 276 a nasl. ObZ, ani obchodnou verejnou súťažou podľa § 281 a nasl. ObZ.

Termín obhliadky predmetu ponukového konania možno dohodnúť so správcom e-mailom: skpdemcak@gmail.com alebo telefonicky: 0911 325 118