Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 32K/25/2017

SFDK, s.r.o.

  • Úpadca SFDK, s.r.o.
    IČO: 43782914
    Karpatské námestie 10A
    831 06  Bratislava - mestská časť Rača
  • Druh Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 176 z roku 2018 dňa 12.9.2018
  • Spisová značka - súd 32K/25/2017
  • Súd Okresný súd Nitra
  • Spisová značka - správca 32K/25/2017 S1410
Text

V konkurznej veci úpadcu: SFDK, s.r.o., so sídlom so sídlom: Karpatské námestie 10A, 831 06 Bratislava (pôvodne so sídlom: Štefánikova trieda č. 52, 949 01 Nitra), IČO: 43 782 914 (ďalej ako „úpadca“), spisová zn.: 32K/25/2017, týmto JUDr. Roman Nagy, správca úpadcu v súlade so záväzným pokynom zástupcu veriteľov vyhlasuje I. kolo ponukového konania na predaj hnuteľného majetku úpadcu tvoriaceho všeobecnú konkurznú podstatu a to:

HNUTEĽNÝ MAJETOK:

P.č.

Opis súpisovej zložky majetku

Súpisová hodnota

2.

Typ súpisnej položky majetku: HNUTEĽNÁ VEC Popis: Vibračný pech BT60/4 Výrobné číslo/model: - Stav: pokazený (nefunkčný) vyžaduje opravu. Uskladnený a zabezpečený úpadcom v priestoroch na adrese Teplická 34, Poprad. Spoluvlastnícky podiel úpadcu: 1/1 Súpisová hodnota majetku (aj mena): 300 EUR

300,- €

PODMIENKY PONUKOVÉHO KONANIA:

Záujemcovia o kúpu hnuteľnej veci sú povinní ponúknuť v 1. kole verejného ponukového konania minimálne 80% súpisovej hodnoty tohto majetku.

Podmienky ponukového konania:

  1. Na ponukovom konaní sa môžu zúčastniť fyzické aj právnické osoby bez obmedzenia.
  2. Obhliadku hnuteľnej veci je možné dohodnúť so správcom na tel.č.: 0907/103 871, resp. emailom: nagy.spravca@gmail.com
  3. Termín a miesto na predkladanie ponúk: Záujemca musí doručiť správcovi ponuku v zalepenej obálke s výrazným označením „Verejné ponukové konanie – konkurzné konanie sp.zn.: 32K/25/2017 SFDK, s.r.o. – NEOTVÁRAŤ!“, a to najneskôr do 30.10.2018, na adresu kancelárie správcu: Akademická 4, 949 01 Nitra. Ponuka, ktorá nebude doručená do skončenia lehoty sa nebude považovať za riadne doručenú, aj keď bola odoslaná pred uplynutím lehoty. Zmeškanie lehoty nemožno odpusti. Riadne doručená ponuka je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať ani vziať späť. Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku na rovnaký predmet predaja, inak sa na všetky jeho ponuky na tento predmet predaja neprihliada.
  4. Obsah ponuky: Záväzná ponuka záujemcu musí obsahovať minimálne tieto náležitosti:

a)   označenie záujemcu (v prípade právnických osôb: obchodné meno, sídlo, IČO; v prípade fyzických osôb podnikateľov: meno a priezvisko, obchodné meno, rodné číslo, IČO, bydlisko, miesto podnikania; v prípade fyzických osôb nepodnikateľov: meno, priezvisko, bydlisko, rodné číslo)

b)   označenie predmetu kúpy, ktorý musí byť zhodný s jeho označením uvedeným v zozname majetku určeného na predaj

c)   ponúkanú kúpnu cenu

d)   aktuálny výpis z obchodného alebo živnostenského registra, príp. iného registra, osvedčujúci postavenie záujemcu, nie starší ako 30 dní odo dňa podania ponuky; v prípade fyzickej osoby nepodnikateľa fotokópiu občianskeho preukazu

e)   doklad preukazujúci zaplatenie celej ponúkanej kúpnej cenu na konkurzný účet (výpis z účtu, príp. iný doklad osvedčujúci zaplatenie preddavku)

f)    spôsob vrátenia zaplatenej ponúkanej kúpnej ceny v prípade, ak bude účastník v ponukovom konaní neúspešný

g)   ponuka musí byť riadne podpísaná, v prípade právnických osôb štatutárnymi zástupcami v zmysle výpisu z Obchodného registra.

  1. Každý záujemca je povinný uhradiť zálohu na celú ponúknutú kúpnu cenu v prospech konkurzného účtu úpadcu, vedený v Tatra banka, a.s., IBAN: SK09 1100 0000 0029 2284 6343. Záloha sa považuje za riadne a včas uhradenú pripísaním na účet úpadcu najneskôr v poslednom dni určenom na doručovanie ponúk.
  2. PODMIENKY AKCEPTÁCIE PONUKY: Podmienkou na akceptáciu ponuky je doručenie ponuky záujemcu a poukázanie zálohy na celú ponúknutú kúpnu cenu na konkurzný účet úpadcu. Záväznú ponuku, ktorá nebude obsahovať niektoré z uvedených dokladov alebo údajov má právo správca odmietnuť a neprihliadať na ňu. Správca si vyhradzuje právo odmietnuť všetky ponuky.
  3. TERMÍN A MIESTO OTVÁRANIA OBÁLOK: Neporušené obálky budú otvorené do 5 pracovných dní od skončenia lehoty na doručovanie ponúk v sídle kancelárie správcu. Otvárania sa zúčastní správca. O otváraní obálok sa  vyhotoví úradný záznam.
  4. VYHODNOTENIE PONÚK:

-     ponuky budú vyhodnotené správcom do 5 pracovných dní od otvárania obálok. O výsledku vyhodnotenia ponúk správca vyhotoví úradný záznam, ktorý bude predložený zástupcovi veriteľov.

-     Víťazom ponukového konania sa stane účastník, ktorý splnil ponukové podmienky a súčasne ponúkne najvyššiu kúpnu cenu. Ak budú zhodné ponuky, záujemcovia budú správcom vyzvaní na zvýšenie ponúk. V takom prípade sa víťazom ponukového konania stane ten záujemca, ktorý v správcom určenej lehote ponúkne najvyššiu kúpnu cenu

-     V prípade neprimerane nízkej kúpnej ceny si správca vyhradzuje právo ponuku odmietnuť.

-     Neúspešným záujemcom ponukového konania budú vrátené zaplatené finančné prostriedky na kúpnu cenu (zálohy) v lehote najneskôr do 7 dní odo dňa vyhodnotenia ponúk.

-     V prípade, že záujemca bude vyhodnotený ako úspešný a napriek tomu odmietne uzavrieť kúpnu zmluvu, alebo kúpnu cenu neuhradí včas podľa pokynu správcu, správca má nárok na zmluvnú pokutu voči takémuto záujemcovi vo výške 10 % z ponúknutej kúpnej ceny, ktorá bude príjmom všeobecnej podstaty úpadcu

9.    S úspešným záujemcom správca uzatvorí kúpnu zmluvu.

V Nitre, dňa 07.09.2018

 

JUDr. Roman Nagy, správca