Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 5K/11/2018

DAK TRANS, s. r. o.

  • Úpadca DAK TRANS, s. r. o.
    IČO: 45270619
    Levočská 52 / 0
    06401  Stará Ľubovňa
  • Druh Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 119 z roku 2019 dňa 21.6.2019
  • Spisová značka - súd 5K/11/2018
  • Súd Okresný súd Prešov
  • Spisová značka - správca 5K/11/2018 S1880
Text

VEREJNÉ PONUKOVÉ KONANIE  -  VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK

PILÁT Insolvency Services, k. s., správca podstaty úpadcu: DAK TRANS, s.r.o., sídlom Levočská 52, 064 01 Stará Ľubovňa, IČO: 45 270 619 týmto podaním zverejňuje podmienky verejného ponukového konania za účelom

speňaženia majetku úpadcu:

DAK TRANS, s.r.o., sídlom Levočská 52, 064 01 Stará Ľubovňa, IČO: 45 270 619

v súlade so záväzným pokynom zástupcu veriteľov: Slovenská konsolidačná, a.s., so sídlom Cintorínska 21, 814 99  Bratislava, IČO: 35 776 005 (ďalej iba ako „SKAS“) zo dňa 30.05.2019, č.j. 107392/OSP I/2019

nasledovne:

  1. Predmet speňaženia:

Popis: Nákladné vozidlo, továrenská značka: IVECO EUROCARGO, VIN: ZCFA75A0002337801, rok výroby: 2000, stav vozidla: odhlásené z premávky, EČV: SL747BI, miesto kde sa hnuteľná vec nachádza: ulica Továrenská, Stará Ľubovňa. Súpisová hodnota 2.000,- Eur.

  1. Spôsob speňaženia:

Podľa ust. § 92 ods. 1 písm. d) ZKR a to formou verejného ponukového konania.

V prvom kole verejného ponukového konania  minimálna kúpna cena nesmie byť nižšia ako 100% súpisovej hodnoty speňažovaného majetku. Úspešným účastníkom ponukového konania v prvom kole sa stane záujemca, ktorý ponúkne najvyššiu kúpnu cenu.

Adresa na doručovanie ponúk:

PILÁT Insolvency Services, k. s., správca

Remeniny 112, 094 31 Remeniny

Tel.: +421 948 002 990, e-mail: spravca@akpilat.sk

 

  1. Podmienky ponukového konania a lehoty na predloženie ponúk:
  • predmetom speňaženia je vyššie uvedená súpisová zložka majetku všeobecnej podstaty;
  • každý záujemca je povinný zložiť finančnú zábezpeku vo výške 200,- Eur na bankový účet vedený pre účely konkurzného konania IBAN: SK43 0900 0000 0051 4891 5787;
  • prihliada sa iba na tie ponuky, kde bola zábezpeka vo výške 200,- Eur zložená na vyššie uvedený bankový účet;
  • v tomto kole ponukového konania musí byť kúpna cena vo výške minimálne 100 % súpisovej hodnoty, na nižšie ponuky sa nebude prihliadať;
  • ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu;
  • vypratanie vecí je povinný zabezpečiť si úspešný záujemca vo vlastnej réžii a na svoje náklady;
  • ponuka záujemcu musí byť doručená do kancelárie správcu osobne alebo poštou najneskôr do 21 kalendárnych dní od zverejnenia tejto výzvy v Obchodnom vestníku, inak sa ponuky nebudú považovať za riadne a včas doručené, a to ani v prípade, že boli odoslané pred uplynutím určenej lehoty; takéto ponuky správca odmietne ako oneskorené; v prípade, že koniec lehoty pripadne na deň pracovného pokoja alebo sviatok, predĺži sa koniec lehoty na najbližší pracovný deň,
  • záujemca doručí svoju ponuku v stanovenej lehote do sídla kancelárie správcu v neporušenej obálke s výrazným označením ,,Konkurz 5K/11/2018 PONUKA-NEOTVÁRAŤ“ najneskôr v posledný deň lehoty na predkladanie ponúk do 16:00 hod.;
  • záujemca o nadobudnutie súpisovej zložky č. 2 – viď bod I. tejto výzvy je povinný zložiť zábezpeku vo výške 200,- Eur na bankový účet vedený v Slovenská sporiteľňa, a.s., IBAN: SK43 0900 0000 0051 4891 5787 v lehote doručenia obálky s ponukou;
  • každý záujemca môže do ponukového konania predložiť len jednu ponuku, inak sa všetky jeho ponuky odmietnu;
  • riadne a včas doručená ponuka správcovi je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať ani zobrať späť;
  • speňažený majetok úpadcu získa nadobúdateľ bez tiarch a zabezpečovacích práv v súlade s ust. § 93 ods. 2 ZKR;
  • termíny ohliadok speňažovaného majetku je potrebné dohodnú individuálne so správcom telefonicky na tel. číslo 0948 002 990, prípadne mailom na spravca@akpilat.sk

     

    1. Obsah ponuky
  • záujemca – právnická osoba musí uviesť všetky svoje fakturačné údaje, priložiť kópiu aktuálneho výpisu z obchodného registra, príp. iného registra, osvedčujúci postavenie záujemcu a nesmie byť starší ako 30 dní;
  • záujemca – fyzická osoba podnikateľ, musí uviesť všetky svoje fakturačné údaje, priložiť kópiu výpisu zo živnostenského registra alebo kópiu osobného dokladu;
  • záujemca – fyzická osoba nepodnikateľ, musí uviesť svoje identifikačné údaje, priložiť kópiu občianskeho preukazu, resp. iného identifikačného dokladu;
  • v prípade fyzickej osoby nepodnikateľa súhlas so spracovaním osobných údajov na účely tohto ponukového konania
  • označenie predmetu kúpy;
  • návrh kúpnej ceny;
  • doklad preukazujúci zaplatenie zábezpeky (výpis z účtu, príp. iný doklad osvedčujúci zaplatenie kúpnej ceny);
  • spôsob vrátenia zaplatenej zábezpeky v prípade, ak bude účastník v ponukovom konaní neúspešný, vrátane uvedenia bankového účtu záujemcu, prípadne variabilného symbolu.

     

    1. Vyhodnotenie ponúk – otváranie obálok:
  • všetky riadne a včas doručené ponuky správca vyhodnotí v súlade so záväzným pokynom SKAS, a to v lehote do 7 dní po uplynutí lehoty na doručenie ponúk v tomto ponukovom kole a vyhotoví o tom úradný záznam;
  • víťazom ponukového konania sa stane účastník, ktorý splnil ponukové podmienky a súčasne ponúkne najvyššiu kúpnu cenu v tomto kole;
  • SKAS má možnosť odmietnuť neprimerane nízku ponuku a aj všetky ponuky bez uvedenia dôvodu;
  • zábezpeka úspešného záujemcu sa započíta na zaplatenie celej ponúkanej kúpnej ceny;
  • zábezpeka úspešného záujemcu v prípade nezaplatenia celej ponúkanej kúpnej ceny v lehote stanovenej správcom prepadá v prospech konkurznej podstaty ako zmluvná pokuta a nevracia sa;
  • neúspešným účastníkom ponukového konania správca vráti zaplatenú zábezpeku v lehote najneskôr do 7 dní odo dňa vyhodnotenia ponúk v tomto kole na nimi oznámený bankový účet.

     

    PILÁT Insolvency Services, k. s., správca, zast.:

    Mgr. Miroslav Pilát, zástupca kancelárie