Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 37K/74/2018

TRADEPETROL a.s.

  • Úpadca TRADEPETROL a.s.
    IČO: 35750740
    Orechová 2
    900 27  Bernolákovo
  • Druh Zápisnica zo zasadnutia veriteľského výboru
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 39 z roku 2020 dňa 26.2.2020
  • Spisová značka - súd 37K/74/2018
  • Súd Okresný súd Bratislava I
  • Spisová značka - správca 37K/74/2018 S322
Text

Zápisnica zo zasadnutia veriteľského výboru

úpadcu TRADEPETROL a.s., so sídlom Orechová 2, 900 27 Bernolákovo,

IČO: 35 750 740

 

podľa ustanovenia § 38, ods. 6) zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii

a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZKR“).

 

Miesto konania: Žilina

Dátum konania: 21. 02. 2020

Začiatok konania: 10,00 hod.

 

Prítomní členovia veriteľského výboru:

SVOM, spol. s r.o., Marček

SIGNUM spol. s r.o., Hustopeče, ČR

R – PROCESY, s.r.o., Bratislava

 

PROGRAM: 1. Otvorenie

                        2. Informácie o aktuálnom stave konkurzného konania

                        3. Udelenie záväzných pokynov správcovi pri speňažovaní majetku

                        4. Záver

 

AD 1.

Otvorenie zasadnutia veriteľského výboru vykonal a prítomných privítal predseda veriteľského výboru, pričom prítomným ozrejmil dôvody zvolania veriteľského výboru a pripomenul členom veriteľského výboru ich práva a povinnosti podľa príslušných ustanovení Zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii.

AD 2.

Prítomní veritelia sa informovali o aktuálnom stave konkurzného konania. V krátkosti si vymenili stanoviská k hlasovaniu členov veriteľského výboru prebehnutému v minulých dňoch. Na základe získaných informácii od správcu konkurzu JUDr. Olivera Koreca prijali informácie o stave bankového účtu konkurzného konania, o zozname pohľadávok proti podstate a o predpokladoch a okolnostiach ovplyvňujúcich speňaženie majetku úpadcu.
Na základe takto získaných informácii diskutovali o potrebných krokoch veriteľského výboru ako oprávneného orgánu uložiť správcovi záväzné pokyny v súvislosti so speňažovaním majetku úpadcu.

AD 3.

Prítomní veritelia sa rozhodli uložiť správcovi záväzný pokyn na speňaženie majetku tvoriaceho všeobecnú podstatu, ktorý bol zverejnený v Obchodnom vestníku č. 73/2019 dňa 12.04.2019. Predmetom ponukového konania sú neuhradené peňažné pohľadávky úpadcu voči tretím osobám. Podmienky ponukového konania členovia veriteľského výboru stanovili ako:

  1. Lehota na predkladanie ponúk je 21 dní odo dňa zverejnenia oznámenia správcu o vyhlásení ponukového konania v Obchodnom vestníku SR. Účastníci doručia svoje ponuky osobne do kancelárie správcu alebo poštou na adresu správcu v zalepenej obálke s výrazným označením "Záväzná ponuka 37K/74/2018 - NEOTVÁRAŤ".
    Za deň doručenia ponuky sa považuje deň, kedy bude zásielka doručená do kancelárie správcu.
  2. Ponuka musí mať písomnú formu, musí byť v slovenskom jazyku a musí obsahovať:
    a) názov alebo obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania a identifikačné číslo účastníka, ak je pridelené, telefónne číslo a e-mail účastníka,
    b) označenie predmetu ponukového konania a navrhovaná odmena za postúpenie pohľadávok (ponuka musí byť určitá a zrozumiteľná a musí v nej byť riadne prejavená vôľa účastníka urobiť záväznú ponuku na odplatné nadobudnutie pohľadávok úpadcu),
    c) dátum ponuky a vlastnoručný podpis osoby oprávnenej konať za účastníka ponukového konania.
  3. Vyhlasovateľ ponukového konania otvorí riadne doručené ponuky do 3dní od skončenia lehoty na doručovanie ponúk. Zápisnicu z otvárania obálok s ponukami vyhlasovateľ ponukového konania bezodkladne po otvorení obálok zašle príslušnému orgánu.
  4. Po doručení ponuky je účastník touto ponukou viazaný. Na ponuky doručené vyhlasovateľovi ponukového konania po uplynutí lehoty určenej na predkladanie ponúk sa v ponukovom konaní neprihliada. Vyhlasovateľ ponukového konania si vyhradzuje právo neprijať žiadnu z predložených ponúk ako aj právo kedykoľvek zrušiť ponukové konanie. Oznámenie o prijatí vybranej ponuky vyhlasovateľ ponukového konania avizuje iba víťaznému účastníkovi. Víťazný účastník sa zaväzuje uzatvoriť s vyhlasovateľom ponukového konania zmluvu o postúpení pohľadávok v lehote do 7 dní odo dňa prijatia oznámenia podľa predchádzajúcej vety. Náklady spojené s prípravou a predložením ponuky znáša účastník ponukového konania. Kritériom pre určenie najlepšej ponuky v ponukovom konaní je najvyššia ponúknutá odmena za postúpenie. Najlepšia ponuka podlieha schváleniu veriteľského výboru ako príslušného orgánu. Ak veriteľský výbor ako príslušný orgán najlepšiu ponuku neschváli, vyhlasovateľ ponukového konania nemôže túto ponuku určiť ako víťaznú. Ďalšie informácie k predmetu ponukového konania bude  možné získať od správcu.

V nadväznosti na určené podmienky ponukového konania veritelia vykonali hlasovanie.

Hlasovanie:

ZA:                             3 veritelia – 3 hlasy

PROTI:                       nikto

 

V nadväznosti na hlasovanie členov veriteľského výboru bolo prijaté nasledovné

 

UZNESENIE č. 03-01-VV-37K/74/2018

Veriteľský výbor ukladá správcovi v zmysle ustanovenia § 83 ZKR záväzný pokyn na speňaženie  majetku – peňažných pohľadávok tvoriacich všeobecnú podstatu, ktoré boli zverejnené v Obchodnom vestníku č. 73/2019 dňa 12.04.2019 pod por. č. 1 až 22 s podmienkami ponukového konania:

1.  Lehota na predkladanie ponúk je 21 dní odo dňa zverejnenia oznámenia správcu o vyhlásení ponukového konania v Obchodnom vestníku SR. Účastníci doručia svoje ponuky osobne do kancelárie správcu alebo poštou na adresu správcu v zalepenej obálke s výrazným označením "Záväzná ponuka 37K/74/2018 - NEOTVÁRAŤ".

Za deň doručenia ponuky sa považuje deň, kedy bude zásielka doručená do kancelárie správcu.

2.  Ponuka musí mať písomnú formu, musí byť v slovenskom jazyku a musí obsahovať:

a) názov alebo obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania a identifikačné číslo účastníka, ak je pridelené, telefónne číslo a e-mail účastníka,

b) označenie predmetu ponukového konania a navrhovaná odmena za postúpenie pohľadávok (ponuka musí byť určitá a zrozumiteľná a musí v nej byť riadne prejavená vôľa účastníka urobiť záväznú ponuku na odplatné nadobudnutie pohľadávok úpadcu),

c) dátum ponuky a vlastnoručný podpis osoby oprávnenej konať za účastníka ponukového konania.

3.  Vyhlasovateľ ponukového konania otvorí riadne doručené ponuky do 3dní od skončenia lehoty na doručovanie ponúk. Zápisnicu z otvárania obálok s ponukami vyhlasovateľ ponukového konania bezodkladne po otvorení obálok zašle príslušnému orgánu.

4.  Po doručení ponuky je účastník touto ponukou viazaný. Na ponuky doručené vyhlasovateľovi ponukového konania po uplynutí lehoty určenej na predkladanie ponúk sa v ponukovom konaní neprihliada. Vyhlasovateľ ponukového konania si vyhradzuje právo neprijať žiadnu z predložených ponúk ako aj právo kedykoľvek zrušiť ponukové konanie. Oznámenie o prijatí vybranej ponuky vyhlasovateľ ponukového konania avizuje iba víťaznému účastníkovi. Víťazný účastník sa zaväzuje uzatvoriť s vyhlasovateľom ponukového konania zmluvu o postúpení pohľadávok v lehote do 7 dní odo dňa prijatia oznámenia podľa predchádzajúcej vety. Náklady spojené s prípravou a predložením ponuky znáša účastník ponukového konania. Kritériom pre určenie najlepšej ponuky v ponukovom konaní je najvyššia ponúknutá odmena za postúpenie. Najlepšia ponuka podlieha schváleniu veriteľského výboru ako príslušného orgánu. Ak veriteľský výbor ako príslušný orgán najlepšiu ponuku neschváli, vyhlasovateľ ponukového konania nemôže túto ponuku určiť ako víťaznú. Ďalšie informácie k predmetu ponukového konania je možné získať od správcu.

Prítomní veritelia ďalej sa rozhodli požiadať správcu o informovanie príslušného orgánu o postupe speňažovania a ďalších plánovaných úkonoch speňažovania v zmysle ust. § 85 ZKR a o krátky report stavu finančných prostriedkov a pohľadávok proti podstate do 15 dní od ukončenia kalendárneho štvrťroka, a to krátkou mailovou správou adresovanou členom veriteľského výboru.

 

V nadväznosti na určené podmienky ponukového konania veritelia vykonali hlasovanie.

 

Hlasovanie:

ZA:                             3 veritelia – 3 hlasy

PROTI:                       nikto

V nadväznosti na hlasovanie členov veriteľského výboru bolo prijaté nasledovné

UZNESENIE č. 03-02-VV-37K/74/2018

Veriteľský výbor ukladá správcovi povinnosť v pravidelných lehotách do 15 dní od ukončenia kalendárneho štvrťroka predkladať krátku správu o postupe speňažovania a ďalších plánovaných úkonoch speňažovania v zmysle ust. § 85 ZKR a o krátky report stavu finančných prostriedkov a pohľadávok proti podstate mailovou poštou adresovanou členom veriteľského výboru.

AD 4.

Zasadnutie veriteľského výboru ukončil jeho predseda, veriteľ
SVOM, spol. s r.o. ktorý prítomným poďakoval za ich účasť, pričom správcovi uložil povinnosť zverejnenia tejto zápisnice, ako aj prijatých uznesení
zákonným spôsobom v Obchodnom vestníku.

 

V Žiline, 21. 02. 2020

 

                                                                       ...........................................................

                                                                             predseda veriteľského výboru

                                                                                  SVOM, spol. s r.o.

                                                                           zastúpený: Ing. Igor Dugát