Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 2R/1/2012

ELTOS s.r.o.

  • Úpadca ELTOS s.r.o.
    IČO: 36385808
    Ul. P. Mudroňa 5
    010 01  Žilina
  • Druh Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 106 z roku 2020 dňa 4.6.2020
  • Spisová značka - súd 2R/1/2012
  • Súd Okresný súd Žilina
  • Spisová značka - správca 2R/1/2012 S 1436
Text

Vyhlásenie 1. kola ponukového konania na speňaženie súboru pohľadávok úpadcu ELTOS s.r.o. „v konkurze“ – dňom 05.06.2020 

Predmet speňaženia:

Správca úpadcu ELTOS, s.r.o. „v konkurze“, so sídlom ul. P. Mudroňa 5, 010 01 Žilina, IČO: 36 385 808 (ďalej len „Úpadca“), na základe záväzného pokynu príslušného orgánu vyhlasuje dňom 05.06.2020 prvé kolo ponukového konania na speňaženie nasledovného majetku Úpadcu – peňažných pohľadávok: 

  1. Peňažná pohľadávka: Dlžník: Marián Kubánek, nar. 25.07.1976, bytom Kysucký Lieskovec 687 023 34 Kysucký Lieskovec; Právny dôvod vzniku: Pohľadávka Úpadcu voči dlžníkovi vznikla z titulu neuhradenej faktúry č. 20110041 vystavenej dňa 18.05.2011 na sumu 97,- Eur so splatnosťou dňa 01.06.2011; priznaná Úpadcovi Platobným rozkazom Okresného súdu v Žiline, sp. zn. 4RO/351/2013-18, zo dňa 10.12.2013, právoplatným a vykonateľným dňa 29.01.2014; istina vo výške 97,- Eur vrátane príslušenstva pohľadávky vo výške 220,60 Eur je vymáhaná v exekučnom konaní 106EX 395/18 u súdneho exekútora JUDr. Ing. Pavol Malík, so sídlom Exekútorského úradu 1. mája č. 22, 010 01 Žilina, ku dňu 06.12.2019 vymožená suma: 0,- Eur; Celková suma (aj mena): 97,- Eur a príslušenstvo vo výške 220,60 Eur; Súpisová hodnota (aj mena): 158,80 Eur;
  2. Peňažná pohľadávka: Dlžník: DS stav, s.r.o., so sídlom Kajal 105, 925 92 Kajal, IČO: 44 206 801; Právny dôvod vzniku: Pohľadávka Úpadcu voči dlžníkovi v celkovej výške 241,10 Eur vznikla z titulu neuhradenej faktúry č. 20090269 vystavenej dňa 28.10.2009 na sumu 3.199,26 Eur so splatnosťou dňa 11.11.2009, sčasti uhradenej vo výške 3.080,42 Eur dňa 27.11.2009 a faktúry č. 20090273 vystavenej dňa 04.11.2009 na sumu 122,26 Eur so splatnosťou dňa 18.11.2009; priznaná Úpadcovi Rozsudkom Okresného súdu v Galante, sp. zn. 8Cb/4/2014-54, zo dňa 27.02.2014, právoplatným dňa 15.04.2014 a vykonateľným dňa 19.04.2014; istina vo výške 241,10 Eur vrátane príslušenstva pohľadávky vo výške 118,54 Eur je vymáhaná v exekučnom konaní 328EX 38/19 u súdneho exekútora JUDr. Tomáš Vranovič, so sídlom Exekútorského úradu Pažitná 1017/37, 926 01 Sereď, ku dňu 06.12.2019 vymožená suma: 0,- Eur; Celková suma (aj mena): 241,10 Eur a príslušenstvo vo výške 118,54 Eur; Súpisová hodnota (aj mena): 179,82 Eur;

/ďalej peňažné pohľadávky uvedené pod písm. (i) a písm. (ii) vyššie spolu ako „Predmet speňaženia“/.

Predmet speňaženia sa v ponukovom konaní speňažuje ako súbor pohľadávok.

Predmet speňaženia je zapísaný do doplnenia súpisu všeobecnej podstaty nezabezpečených veriteľov Úpadcu, ktorý bol zverejnený v Obchodnom vestníku č. OV 239/2019 pod značkou záznamu K106065 dňa 11.12.2019 pod súpisovou položkou majetku č. 3 a por. č. 4 (ďalej len „Doplnenie súpisu VP“). V Doplnení súpisu VP boli zapísané okrem Predmetu speňaženia aj ďalšie pohľadávky (pod súpisovou položkou majetku por. č. 1 a por. č. 2), ktoré však zanikli splnením, a z tohto dôvodu nie sú Predmetom speňaženia v tomto ponukovom konaní.Celková súpisová hodnota Predmetu speňaženia predstavuje sumu 338,62 Eur.

Dňa 12.03.2020 veriteľský výbor ako príslušný orgán uložil správcovi záväzný pokyn na speňaženie Predmetu speňaženia (zápisnica zo zasadnutia veriteľského výboru, na ktorom bolo prijaté uznesenie, bola zverejnená v Obchodnom vestníku MS SR č. 55/2020 pod značkou záznamu K025037 dňa 19.03.2020).

Spôsob speňaženia:

Správca speňaží Predmet speňaženia v ponukovom konaní, ktoré zorganizuje podľa ustanovenia § 92 ods. 1 písm. d) zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZKR“).

Na zmluvu, ktorou správca speňaží Predmet speňaženia sa budú primerane vzťahovať ustanovenia § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „OZ“) o postúpení pohľadávky. 

Vyhlásenie ponukového konania:

Ponukové konanie správca vyhlásil formou oznámenia zverejneného v Obchodnom vestníku MS SR a na internetovom portáli správcu www.irkr.sk v sekcii Oznamy.

Podmienky ponukového konania:

Na požiadanie správca poskytne záujemcom podrobnejšie informácie ohľadom Predmetu speňaženia telefonicky na tel. č.: +421 908 989 977 alebo mailom na: zilina@irkr.sk.

Podmienkou podania ponuky do ponukového konania je zloženie zábezpeky vo výške 100,- Eur na ponúknutú odplatu za Predmet speňaženia, pričom zábezpeka musí byť pripísaná na účet úpadcu najneskôr v posledný deň lehoty na doručovanie ponúk, t.j. dňa 19.06.2020.

Záujemca doručením ponuky správcovi vyjadruje svoj súhlas s podmienkami ponukového konania ako aj s tým, že v prípade porušenia záväzku (a) riadne a včas doplatiť zostatok odplaty za Predmet speňaženia a/alebo (b) uzavrieť zmluvu, sa zaväzuje uhradiť zmluvnú pokutu v sume zloženej zábezpeky. Doručením ponuky záujemca zároveň vyjadruje súhlas s výškou zmluvnej pokuty a túto nepovažuje za rozpornú s dobrými mravmi.

Správca bez zbytočného odkladu vráti záujemcovi zloženú zábezpeku na bankový účet uvedený v ponuke, ak 

  1. ponuka záujemcu nebola vyhodnotená ako víťazná; alebo
  2. záujemca ešte pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk doručí do kancelárie správcu oznámenie s úradne osvedčeným podpisom, že berie svoju ponuku späť; alebo
  3. víťazná ponuka nebola schválená veriteľským výborom.

V prípade, ak v čase odo dňa predloženia žiadosti správcu o udelenie záväzného pokynu do dňa vyhlásenia ponukového konania na speňaženie Predmetu speňaženia dôjde k zaplateniu niektorej z pohľadávok tvoriacich Predmet speňaženia, táto už nebude predmetom speňaženia v ponukovom konaní, resp. nebude predmetom speňaženia v rozsahu, v akom zanikne splnením.

V prípade, ak v čase odo dňa vyhlásenia ponukového konania do dňa uzatvorenia zmluvy dôjde k zaplateniu niektorej z pohľadávok tvoriacich Predmet speňaženia, uspokojená pohľadávka už nebude predmetom postúpenia, pričom správca túto skutočnosť oznámi víťaznému záujemcovi najneskôr jeden pracovný deň pred dohodnutým termínom uzatvorenia zmluvy. Víťazný záujemca môže z uvedeného dôvodu odmietnuť uzatvorenie zmluvy. 

Odplata za postúpenie pohľadávok (Predmetu speňaženia)

O víťazstve v ponukovom konaní rozhoduje najvyššia ponúknutá odplata za Predmet speňaženia. Správca je povinný prijať najvyššiu ponúknutú odplatu bez možnosti je odmietnutia a túto predložiť veriteľskému výboru na schválenie. 

V prípade, ak by v príslušnom kole ponukového konania boli správcovi doručené dve alebo viac rovnakých najvyšších ponúk za Predmet speňaženia, víťaznou sa stáva ponuka, ktorá bola do kancelárie správcu doručená najskôr. 

Účtom Úpadcu pre účely zloženia zábezpeky, odplaty, resp. akýchkoľvek ďalších platieb pre účely ponukového konania sa rozumie účet správy konkurznej podstaty Úpadcu, č. účtu v tvare: IBAN: SK89 1100 0000 0026 2882 3159, vedený v Tatra banka, a.s. (ďalej len „Účet”). 

Vyhodnotenie ponukového konania

Ponukové konanie vyhodnotí správca do troch (3) kalendárnych dní od uplynutia lehoty na podanie ponúk. O vyhodnotení ponúk správca spíše úradný záznam. Správca predloží veriteľskému výboru víťaznú ponuku na schválenie do troch (3) kalendárnych dní odo dňa vyhodnotenia ponukového konania. Veriteľský výbor schváli alebo neschváli správcom predloženú víťaznú ponuku a písomne o tom informuje správcu do desiatich (10) pracovných dní od predloženia víťaznej ponuky správcom. 

Pri vyhodnotení ponukového konania správcom rozhoduje najvyššia ponúknutá odplata za Predmet speňaženia.

Záujemcu, ktorý sa stal víťazom ponukového konania a ktorého ponuku schváli veriteľský výbor, správca vyzve na uzatvorenie zmluvy pod podmienkou, že odplatu zaplatí v prospech Účtu najneskôr ku dňu podpisu zmluvy, a to v lehote určenej správcom, ktorá nesmie byť kratšia ako pätnásť (15) kalendárnych dní, ibaže víťaz ponukového konania výslovne písomne oznámi správcovi, že žiada o skrátenie tejto lehoty.

Ak úspešný záujemca odplatu nezaplatí v súlade s podmienkami uvedenými v predchádzajúcej vete alebo v lehote stanovenej správcom neuzavrie zmluvu, na víťaznú ponuku sa neprihliada a správca je povinný príslušné kolo ponukového konania zopakovať. 

Záverečné ustanovenia:

Toto ponukové konanie nie je verejnou súťažou alebo verejným prísľubom podľa príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka, ani verejnou obchodnou súťažou alebo verejným návrhom na uzatvorenie zmluvy podľa príslušných ustanovení Obchodného zákonníka.

Správca si vyhradzuje právo ponukové konanie kedykoľvek zrušiť. 

Ponuky je potrebné adresovať na adresu kancelárie Správcu – Šoltésovej 2, 811 08 Bratislava, pričom ponuka musí byť doručená najneskôr do 15 kalendárnych dní do 16:00 hod. odo dňa vyhlásenia ponukového konania, t. j. do dňa 19.06.2020 do 16:00 hod., v zapečatenej nepriehľadnej obálke s nápisom „NEOTVÁRAŤ“ a nápisom „PONUKOVÉ KONANIE – ELTOS, s.r.o. „v konkurze“ – PREDAJ SÚBORU POHĽADÁVOK“. Na ponuku, ktorá nebude spĺňať stanovené podmienky ponukového konania alebo bude do ponukového konania doručená oneskorene, sa nebude prihliadať.

I & R KONKURZY A REŠTRUKTURALIZÁCIE, k. s., správca