Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 3K/30/2014

LESOSTAV, spol. s r.o.

  • Úpadca LESOSTAV, spol. s r.o.
    IČO: 31601618
    Partizánska 93
    033 01  Liptovský Hrádok
  • Druh Iné zverejnenie
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 66 z roku 2022 dňa 5.4.2022
  • Spisová značka - súd 3K/30/2014
  • Súd Okresný súd Žilina
  • Spisová značka - správca 3K/30/2014 - S1242
Text

3K/30/2014

Obchodnú verejnú súťaž

JUDr. Erik Končok, správca úpadcu LESOSTAV, spol. s r.o., so sídlom Partizánska 93, 033 01 Liptovský Hrádok, IČO: 31 601 618, zapísaného v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Žilina, oddiel: Sro, vložka č.: 1714/L (ďalej len „Vyhlasovateľ“), týmto vyhlasuje, v zmysle § 281 a nasl. zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „OBZ“), obchodnú verejnú súťaž o najvhodnejší návrh na uzavretie zmluvy o archivácii v zmysle § 269 ods. 2 OBZ (ďalej len „Zmluva“).

 

I. Vyžadované obsahové náležitosti Zmluvy

 

V pozícii odberateľa bude vystupovať úpadca LESOSTAV, spol. s r.o., so sídlom Partizánska 93, 033 01 Liptovský Hrádok, IČO: 31 601 618, zapísaný v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Žilina, oddiel: Sro, vložka č.: 1714/L.

 

V pozícii dodávateľa bude vystupovať subjekt, ktorý predloží najvhodnejšiu ponuku, pričom spôsob výberu najvhodnejšej ponuky je  charakterizovaný v b. III tejto obchodnej verejnej súťaže.

  1. ÚVODNÉ USTANOVENIE
    1. Dňa 29.01.2015 bolo v OV č. 19/2015 publikované uznesenie OS Žilina, v zmysle ktorého platí, že na majetok Odberateľa bol vyhlásený konkurz.
    2. Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený archivovať písomnosti uvedené v b. 1.3. Zmluvy, pričom zároveň disponuje dostatočnými vhodnými priestormi na takúto archiváciu.
    3. Jedná sa o písomnosti, ktoré vznikli pred časom vyhlásenia konkurzu na majetok Odberateľa v rozsahu množstva šanónov, harddiskov, ktoré sú umiestnené najmä v počítačoch, nachádzajú sa v sídle Odberateľa, pričom Dodávateľ týmto zároveň vyhlasuje, že pred uzatvorením Zmluvy sa s ich množstvom a druhom dostatočne, na účely tejto Zmluvy, oboznámil (ďalej len „písomnosti“).
  2. PREDMET ZMLUVY
    1. Zmluvné strany sa dohodli, že odkladacou podmienkou účinnosti Zmluvy je zrušenie konkurzu vyhláseného na majetok Odberateľa (ďalej len „odkladacia podmienka“).
    2. Dodávateľ sa zaväzuje, v lehote 10 pracovných dní po naplnení odkladacej podmienky, vyselektovať písomnosti, ktoré sa môžu vyradiť (ďalej len „písomnosti na vyradenie“), ktoré sa archivujú (ďalej len „písomnosti na archiváciu“), a ostatné písomnosti (ďalej len „ostatné písomnosti“) a to v súlade s ustanovením § 90 zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii v znení neskorších predpisov.
    3. Dodávateľ za zaväzuje, v lehote 10 pracovných dní po naplnení odkladacej podmienky, vhodným spôsobom zlikvidovať písomnosti na vyradenie.
    4. Dodávateľ sa zaväzuje, v lehote 10 pracovných dní po naplnení odkladacej podmienky, zabezpečiť odovzdanie písomnosti na archiváciu príslušnému štátnemu archívu, na čo ho správca Odberateľa výslovne splnomocňuje.
    5. Dodávateľ sa zaväzuje, v lehote 10 pracovných dní po naplnení odkladacej podmienky, prevziať a následne riadne archivovať ostatné písomnosti a druhú skupinu písomností po dobu 10 rokov odo dňa naplnenia odkladacej podmienky.
    6. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ je po dobe uvedenej v b. 2.5. Zmluvy povinný zlikvidovať tam uvedené písomnosti vhodným spôsobom.
    7. Odberateľ sa, za služby uvedené v b. 2.2. až 2.6. Zmluvy, zaväzuje Dodávateľovi uhradiť odplatu.
  3. ODPLATA
    1. Odberateľ sa, za služby uvedené v b. 2.2. až 2.6. Zmluvy, zaväzuje uhradiť odplatu vo výške (doplniť) ,- Eur bez DPH (ďalej len „odplata“).
    2. Zmluvné strany sa dohodli, že Odberateľ uhradí Dodávateľovi odplatu bezhotovostným prevodom na bankový účet Dodávateľa v lehote 7 dní odo dňa vykonania Predmetu Zmluvy Dodávateľom.
  4. ODOVZDANIE SPISOV
    1. Odberateľ sa zaväzuje Dodávateľovi odovzdať spisy na mieste uvedenom v b. 1.3. Zmluvy.
    2. Zmluvné strany sa dohodli, že Odberateľ je oprávnený na odovzdanie spisov použiť aj 3. osobu.
    3. Zmluvné strany sa dohodli, že o prebratí spisov sa medzi nimi spíše zápisnica.
  5. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
    1. Táto Zmluva je vyhotovená v slovenskom jazyku v dvoch (2) vyhotoveniach s platnosťou originálu, pričom každá zmluvná strana obdrží po jednom (1) vyhotovení.
    2. Zmluvné strany podpisom tejto zmluvy vyhlasujú, že si túto Zmluvu riadne prečítali, v plnom rozsahu porozumeli jej obsahu, ktorý je pre ne dostatočne zrozumiteľný a určitý, že táto Zmluva vyjadruje ich slobodnú a vážnu vôľu, a že táto Zmluva nebola uzatvorená ani v tiesni, ani za nápadne nevýhodných podmienok plynúcich pre ktorúkoľvek zmluvnú stranu, s jej obsahom súhlasia, na znak čoho ju týmto vlastnoručne podpisujú.

 

II. Návrh Zmluvy

 

Návrh Zmluvy musí obsahovať nasl. časti, inak sa naň neprihliada:

 

1. označenie, že ide o návrh zmluvy o archivovaní v zmysle obchodnej verejnej súťaže;

2. Označenie navrhovateľa, a to uvedením:

(a) u právnických osôb - obchodného mena, sídla, IČO, IČ DPH, a zápisu v príslušnom registri;

(b) u fyzických osôb podnikateľov - obchodného mena, miesta podnikania, IČO, IČ DPH, určením zápisu v príslušnom registri;

(c) u fyzických osôb nepodnikateľov - mena, priezviska, dátumu narodenia a bydliska

(ďalej len „Navrhovateľ“),

3. Vyhlásenie Navrhovateľa, že disponuje oprávnením na archiváciu spisového materiálu;

4. Telefonický a emailový kontakt na Navrhovateľa;

5. Návrh odplaty za archiváciu, pričom výška odplaty je na zvážení každého Navrhovateľa;

6. Dátum a podpis Navrhovateľa, prípadne osoby oprávnenej konať v mene Navrhovateľa, ak je záujemcom právnická osoba;

7. Vyhlásenie Navrhovateľa, že akceptuje podmienky tejto obchodnej verejnej súťaži.

Navrhovateľ je povinný k svojej ponuke priložiť nasledovné prílohy:

1. V prípade právnickej osoby / FO podnikateľa: minimálne kópiu výpisu z obchodného alebo iného registra, nie staršieho ako jeden mesiac;

2. V prípade, fyzickej osoby - nepodnikateľa: fotokópiu dokladu totožnosti.

 

Návrh Zmluvy musí byť Navrhovateľom vyhlasovateľovi doručený v lehote 15 dní odo dňa zverejnenia obchodnej verejnej súťaže a to buď na e-mail: konkurzy@poradenska.sk, prípadne v listinnej podobe na adresu správcu: JUDr. Erik Končok, Vojtecha Tvrdého 793/21, 010 01 Žilina.

 

III. Oprávnenia Vyhlasovateľa, ďalšie podmienky a informácie obchodnej verejnej súťaže

 

Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo na zmenu a zrušenie tejto obchodnej verejnej súťaže.

 

Navrhovatelia nemajú nárok na náhradu nákladov spojených s účasťou na súťaži.

 

Vyhlasovateľ je oprávnený v lehote 10 dní odo dňa uplynutia posledného dňa lehoty na predkladanie návrhu vybrať najvhodnejší návrh z predložených návrhov, ktorý bude stanovený podľa najnižšej odplaty, pričom prijatie návrhu oznámi úspešnému Navrhovateľovi bez zbytočného odkladu (ďalej len „Úspešný navrhovateľ“).

 

Úspešný navrhovateľ je povinný po oznámení, že jeho návrh bol vyhodnotený ako najvhodnejší uzatvoriť s Úpadcom Zmluvu s obsahovými náležitosťami uvedenými v tejto obchodnej verejnej súťaži.

 

Vyhlasovateľ si ponecháva právo odmietnuť všetky predložené návrhy.

 

Všetky ostatné skutočnosti týkajúce sa predmetu ponukového konania, je možné prerokovať osobne, telefonicky alebo mailom so správcom. Záujemcovi bude taktiež umožnená osobná prehliadka písomností a to vo vopred dohodnutom termíne.

 

Adresa správcovskej kancelárie, ktorá obchodnú verejnú súťaž vyhlásila je: JUDr. Erik Končok, správca, Vojtecha Tvrdého 793/21, 010 01 Žilina. Číslo telefónu: +421 911 700 030, e-mailová adresa: konkurzy@poradenska.sk.

 

 

JUDr. Erik Končok, správca