Prihlásiť sa

Prihlásenie pre registrovaných

Zabudli ste heslo? Reset hesla.

Konkurzy a reštrukturalizácie z Obchodného vestníka - Oznámenie č. 38K/13/2022

CATERING JOSIP s.r.o.

  • Úpadca CATERING JOSIP s.r.o.
    IČO: 47546051
    Svätovavrinecká 13920/10 / 0
    83101  Bratislava - mestská časť Nové Mesto
  • Druh Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu
  • Publikovaný v Obchodnom vestníku č. 23 z roku 2023 dňa 2.2.2023
  • Spisová značka - súd 38K/13/2022
  • Súd Okresný súd Trenčín
  • Spisová značka - správca 38K/13/2022 S2037
Text

VYHLÁSENIE PONUKOVÉHO KONANIA NA PREDAJ MAJETKU DLŽNÍKA

JUDr. Ing. Zuzana Kvaková, správca so sídlom kancelárie Piaristická 276/46, 911 01 Trenčín (ďalej len „správca“), správca konkurznej podstaty úpadcu CATERING JOSIP s.r.o., so sídlom Svätovavrinecká 13920/10, 831 01 Bratislava – mestská časť Nové mesto, IČO: 47546051, v konkurznom konaní vedenom na Okresnom súde Trenčín, pod sp.zn. 38K/13/2022 (ďalej len „dlžník“ alebo „úpadca“) vyhlasuje v súlade s § 92 ods. 1 písm. d)  ZKR a v nadväznosti na Uznesenie Okresného súdu Trenčín sp. zn. 38K/13/2022-97 zo dňa 17.01.2023 (záväzný pokyn o postupe správcu pri speňažovaní majetku dlžníka ) verejné ponukové konanie na predaj majetku dlžníka podliehajúceho konkurzu (1.kolo).

Správca v tomto ponukovom konaní speňažuje súbor hnuteľných vecí vo vlastníctve dlžníka.

I. Predmet speňažovania:

Majetok, ktorý bol zapísaný do súpisu všeobecnej podstaty, zverejnenom v Obchodnom vestníku SR č. 183/2022 zo dňa 23.09.2022 a to súpisová zložka majetku č. 1 - 3:

  1. Hnuteľná vec – Motorové vozidlo zn. Seat Ibiza, EČV:PD412GR, VIN:VSSZZZ6JZ9R060733, rok výroby: 2008, farba vozidla: červená metalíza, stav vozidla: v premávke, poškodenie laku na prednej kapote, súpisová hodnota: 3000 EUR
  2. Hnuteľná vec – Motorové vozidlo zn. Peugeot Expert, EČV: PD558GR, VIN: VF3XUAHZ8DZ052492, rok výroby: 2014, farba vozidla: biela, stav vozidla: v premávke, chybná prevodovka a spojka, zanedbaný stav interiéru, súpisová hodnota: 7000 EUR
  3. Hnuteľná vec – Motorové vozidlo (mraziarenske auto) zn. Citroen Jumper, EČV: PD688GD, VIN: VF7ZBAMCB17501751, rok výroby: 2004, farba vozidla: biela, stav vozidla: v premávke, zlý technický stav, súpisová hodnota: 1500 EUR

(ďalej spolu ako „Predmet speňaženia“).

Predmet speňaženia nie je ocenený znaleckým posudkom v zmysle platných právnych predpisov, jeho hodnota je určená v súlade s ustanovením § 77 ods. 3 ZKR. Správca nezodpovedá za technický stav Predmetu speňaženia.

V  I. kole verejného ponukového konania sa predaj vyššie uvedeného majetku uskutoční za najvyššiu cenovú ponuku  a za podmienok uvedených ďalej. Bližšie informácie týkajúce sa ponúkaného majetku si záujemca môže vyžiadať u správcu Dlžníka prostredníctvom e-mailovej správy zaslanej na adresu: kvakova@akkvak.sk.

Predmet speňaženia sa predáva v stave „ako stojí a leží“ a kupujúci si nebude môcť uplatňovať akékoľvek nároky proti správcovi alebo proti podstate.

II. Súťažné podmienky:

Text ponuky musí byť vyhotovený v slovenskom jazyku. Záujemcovia musia doručiť záväzné ponuky v písomnej forme v zalepenej obálke s výrazným označením „Ponuka-konkurz 38K/13/2022 – NEOTVÁRAŤ“, a to osobne alebo poštou na adresu kancelárie správcu: JUDr. Ing. Zuzana Kvaková, Piaristická 276/46, 911 01 Trenčín.

Ponuka musí obsahovať nasledovné náležitosti:

1. Presné označenie záujemcu (meno, priezvisko, dátum narodenia a adresu trvalého pobytu v prípade fyzických osôb; obchodné meno, IČO (ak bolo pridelené), miesto podnikania a označenie registra v ktorom sú zapísané v prípade fyzických osôb oprávnených podnikať; obchodné meno alebo názov, IČO (ak bolo pridelené), sídlo a označenie registra, v ktorom sú zapísané, v prípade právnických osôb,

2. Označenie predmetu kúpy, t. j. Predmetu speňaženia,

3. Návrh kúpnej ceny v eurách za odkúpenie Predmetu speňaženia,

4. V prípade registrovaného záujemcu musí byť prílohou ponuky aktuálny výpis z obchodného registra resp. živnostenského registra alebo z iného (osobitného) registra, v ktorom je záujemca zapísaný, ktorý v čase doručenia ponuky správcovi, nie je starší ako 3 mesiace. V prípade záujemcu ktorý je fyzickou osobou musí byť prílohou ponuky fotokópia občianskeho preukazu záujemcu,

5. Doklad o zaplatení zálohy vo výške 500 EUR na ponúknutú kúpnu cenu,

6. Označenie bankového účtu, na ktorý správca v prípade neúspechu záujemcu vráti zloženú zálohu,

7. Súhlas so spracovaním osobných údajov správcom v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,

8. Telefonický kontakt a e-mailovú adresu záujemcu, prostredníctvom ktorých bude správca so záujemcom komunikovať,

9. Vyhlásenie záujemcu, že v prípade úspechu v ponukovom konaní ako nadobúdateľ predmetu speňaženia uhradí všetky náklady spojené s prevzatím a prepravou predmetu speňaženia, ako aj všetky náklady spojené  vykonaním zmien v príslušnej evidencii  a akékoľvek iné administratívne náklady spojené s prevodom Predmetu speňažovania.

Na ponuku, ktorá nebude spĺňať všetky náležitosti uvedené v uvedených podmienkach ponukového konania, správca nebude prihliadať.

Záväznú ponuku doručenú správcovi osobne alebo poštou nemožno meniť, dopĺňať, ani vziať späť a záujemca je ňou viazaný až do skončenia ponukového konania. Každý záujemca môže predložiť len jednu záväznú ponuku na rovnaký predmet ponukového konania; v opačnom prípade správca nebude prihliadať na žiadnu z viacerých ponúk toho istého záujemcu.

III. Lehota na doručenie ponúk

Lehota na doručenie ponúk je 10 kalendárnych dní od zverejnenia tohtooznámenia o ponukovom konaní v Obchodnom vestníku SR. Ponuku je potrebné doručiť v posledný deň lehoty na doručenie ponúk do 15:00 hod.

IV. Otváranie a vyhodnotenie ponúk

Správca otvorí riadne doručené ponuky do 10 pracovných dní od uplynutia lehoty na doručovanie ponúk, pričom o výsledku informuje len záujemcu, ktorý bol úspešný.

Bezodkladne po vyhodnotení ponúk správca vyzve úspešného záujemcu na uzavretie kúpnej zmluvy.

Správca je oprávnený odmietnuť z dôvodu neprimeranosti všetky predložené ponuky.

V. Pravidlá pre vyhodnocovanie ponúk

Za najvýhodnejšiu ponuku sa bude považovať ponuka s najvyššou navrhovanou kúpnou cenou za konkrétny predmet kúpy v súlade s podmienkami tohto ponukového konania.

Ak viacerí záujemcovia ponúknu za konkrétny predmet kúpy rovnaké peňažné plnenie, rozhodne žreb správcu. Prihliada sa iba na tie ponuky, kde bola záloha vo výške 500 EUR na ponúknutú kúpnu cenu  v plnom rozsahu uhradená.

Zálohu na ponúknutú kúpnu cenu vo výške 500 EUR, je potrebné v plnom rozsahu zložiť na bankový účet správcu č. IBAN: IBAN: SK39 8330 0000 0027 0203 1003, VS: 032, Poznámka: „PK CATERING JOSIP“ v lehote na predkladanie ponúk.

VI. Zmluvná pokuta

V prípade, že záujemca bude vyhodnotený ako úspešný a napriek tomu odmietne uzavrieť so správcom kúpnu zmluvu, správca má nárok na zmluvnú pokutu vo výške zloženej zábezpeky, ktorá prepadá v prospech konkurznej podstaty.

Poučenie: 

Prevzatie predmetu speňaženia je povinný zabezpečiť úspešný záujemca/nadobúdateľ na svoje náklady. Všetky náklady súvisiace s prepravou predmetu speňaženia znáša úspešný záujemca.

Správca ďalšie informácie o predmete speňažovania nemá, a preto si vyhradzuje právo na prípadné žiadosti o ďalšie informácie nereagovať.

JUDr. Ing. Zuzana Kvaková, správca